Csalások

S

Infók | # | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z

Sabotage

Pályakódok: 2 - SKINHEAD 3 - YOPPA!! 4 - FAT!!!! 5 - SLAPA!! 6 - I(HEART)KETS!

Saboteur

POKE 39659,165 - örök energia POKE 30226,0 - örökidő POKE 33288,165 - nem tűnik el a fegyver POKE 28917,64 - játék begyorsítása POKE 56325,x - életek száma SYS 30735

Saboteur 2

POKE 50024,165 - örök energia POKE 50379,0 - örökidő POKE 18573,165 - nem tűnik el a fegyver POKE 49705,64 - játék begyorsítása

Sabre Wulf

POKE 45219,173 - örökélet SYS 3328 (vagy SYS 2061) POKE 33328,234: POKE 33329,234: POKE 33330,234 - halhatatlanság

The Sacred Armour of Antiriad

$AE7F,0 - sérthetetlenség $A8AC,A5 - örök energia $A8B6,A5 - örök energia POKE 35486,165: POKE 35496,16: SYS 2080 - örökélet POKE 43144,234: POKE 43145,234: POKE 43156,234: POKE 43157,23 - örökélet SYS 32777 POKE 35486,165: POKE 35496,16 SYS 2080

Saint Dragon

POKE 10469,173 - örökélet POKE 8687,173 Tűz a címképernyőn, majd az első pályán P+Q ötször (vagy P, majd Q ötször?).

Salamander

POKE 23615,165 - Level 1 - örökélet POKE 19740,165 - Level 2 - örökélet POKE 23199,165 - Level 3 - örökélet POKE 21049,165 - Level 4 - örökélet POKE 23575,165 SYS 24019

Samantha Fox Strip Poker

Mindig 20-at tegyél és nyerni Fox :)

Sammy Lightfoot

POKE 3678,189 - örökélet

Samurai Trilogy

POKE 3293,189 - örökélet

Samurai Warrior - The Battles of Usagi Yojimbo

POKE 18125,127 - sérthetetlenség POKE 15502,96: POKE 15507,255 - örök energia SYS 24576 Nyomjuk meg az F billentyűt. Ha a háttér elsötétedik, örök energiát kaptunk. A high score táblába HHDSFHHH - ha villan a képernyő, örök energiád van. Ismét beírva megszűnik a dolog. A CHEAT szót bepötyögve a második pályán kezdesz.

Sanxion

POKE 14142,173 - örökélet Több pontot szerezhetsz, ha lemondasz a bonusról és szép lassan mész végig a pályán.

Saracen

POKE 2153,173: POKE 1280,173 - örökélet

Sarakon

Végtelen idő és '+'-ra pályaugrás: jelszónak YABBERWOCKY-t írj. Pályakódok: 15 - BUSTER 30 - MADNESS

SAS Combat Simulator

FOR I=9063 TO 9072: POKE I,234: NEXT I - a cápa nem halálos POKE 21945,96 - az erő és az oxigén végtelen SYS 2099

Satan

POKE 45689,0 - örök energia (Part 1) POKE 44801,182 - örök energia (Part 2)

Savage

POKE 1510,173: POKE 51686,173 - nincsenek oszlopok Szintkódok: Level 2 - SABATTA Level 3 - PORSCHE

Save Me, Brave Knight

POKE 35445,173 - örökélet POKE 10330,173: POKE 13115,173: POKE 13837,173: POKE 14736,173 - örökélet SYS 35090

Save New York!

POKE 7086,x - életek száma (nem igazán működik szerintem!) POKE 37368,181 - örökélet POKE 37368,246 - életek növelése $00f4-$00f6 - Fuel (Pl. 987 fuel-hez M 00f4 09 08 07 .. .. .. .. ..) A cartridge használata nem igazán célravezető, emulátorban viszont működik.

Scary Monsters

POKE 45719,165: POKE 45860,165 - örökélet POKE 43765,165 - végtelen bomba SYS 4096

SCBA Boxing

Easter Eggs: RUN, majd Commodore és Return. Várja a csengőre. Combo közben Tűz, mire a fickó lángokat fog lőni. A ring is csal, mivel egy időre megpróbálja lefagyasztani a boxolókat. Ja, és Skull is csal. Sok sikert! :)

Scenario

Könnyítésként egy kis táblázat a kezdeti értékekkel. A = Gyár; B = Coal; C = Iron; D = Copper; E = Tank; F = Airc.; G = Ship. Nr. Ország A B C D E F G 1. Spanyolo. 3 490 370 320 30 24 6 2. Spanyolo. 3 420 400 420 29 23 6 3. Spanyolo. 4 600 430 210 28 19 11 4. Spanyolo. 5 590 520 360 25 22 9 5. Spanyolo. 5 610 580 500 28 19 9 6. Spanyolo. 5 580 470 250 24 15 6 7. Franciao. 4 590 460 350 25 18 7 8. Franciao. 5 620 480 22 17 5 - 9. Franciao. 4 670 480 410 16 13 4 10. Franciao. 5 890 780 590 11 9 3 11. Olaszo. 2 450 280 310 28 26 9 12. Franciao. 2 440 270 210 27 25 10 13. Olaszo. 3 450 390 420 4 4 2 14. Olaszo. 4 520 420 490 0 19 5 15. Olaszo. 5 550 480 380 17 16 5 16. Olaszo. 4 470 360 340 29 27 - 17. Németo. 5 980 690 550 11 10 - 18. Németo. 5 930 750 560 10 8 3 19. Norv.o. 3 470 380 350 26 19 6 20. Franciao. 3 490 370 360 28 22 6 21. Németo. 3 510 380 370 26 21 8 22. Magyaro. 5 810 610 510 29 15 4 23. Magyaro. 5 830 640 530 27 11 - 24. Németo. 5 790 650 430 18 9 2 25. Norv.o. 3 570 540 410 27 21 7 26. Norv.o. 3 560 590 380 10 21 7 27. Norv.o. 3 510 460 400 28 22 7 28. Balkán.o. 2 630 370 510 25 23 19 29. Balkán.o. 2 510 430 340 0 25 10 30. Balkán.o. 2 620 350 410 15 26 10 31. Magyaro. 4 690 540 530 31 19 - 32. Magyaro. 4 780 770 520 0 18 - 33. Oroszo. 5 650 770 670 0 14 - 34. Oroszo. 5 530 730 580 10 10 3 35. Balkán.o. 4 580 450 380 30 22 - 36. Balkán.o. 2 720 540 610 0 29 - 37. Balkán.o. 2 890 690 520 26 31 - 38. Britto. 5 950 720 510 11 9 3 39. Britto. 4 670 510 340 25 13 5 40. Britto. 4 540 410 270 25 25 10

Sceptre of Baghdad

A Permanent Option képernyőn C+M: a zene megváltozik, nomeg örökéleted és energiád lesz. End sequence: I HATE BIG FAT HAIRY SPIDERS

Schlossgeist

POKE 4757,173 SYS 2566

Scooby & Scrappy Doo

POKE 13517,173 POKE 7450,96 - örökélet SYS 2560 Az ELITE-féle verziónál a címképernyőn írjuk be: BRIGHTON.

Scooby Doo

POKE 7450,96 - örökélet SYS 2560

Scortia Pályaugrás: Run/Stop + C= + Space + <-

Scout - The Reptilia

POKE 2486,1 - örökélet SYS 33216

The Scrolls of Abadon

Indítás: SYS 52224

Scuba Dive

POKE 3584,173: POKE 19079,173: POKE 19080,0: POKE 19081,234 SYS 9984

Scumball

$3319,A0 - örökélet POKE 13081,173 - örökélet SYS 2064

Scumm

Z+X+< - pályaugrás Pályakódok: 10 - COPPER 20 - NOT BAD 30 - ISOHAFT 40 - CPT COCK 50 - NAZISRAUS 60 - ROSESTONE 70 - VIVA CHE Pályaszerkesztő: EDITOR. Itt a +/- billentyűkkel lehet a szintek között választani, a CRSR billentyűkkel mozgathatjuk a kurzort, a betűbillentyűkkel pedig különböző alakzatokkal építhetjük a szintet, a @ billentyűvel egy mezőt lehet törölni, stb.

SDI - Strategic Defense Initiative

POKE 1477,88 - örökélet SYS 7520 Az opció képernyőn X+T+C+Space: cheat menü Shift+?+Space: pályaugrás

Seafox

POKE 7337,173 - örökélet

The Secret of Kandar

POKE 17288,173 - örökélet SYS 29952

Sector 90

$0A59,X - életek száma

The Sentinel

POKE 6679,173: POKE 7512,10 - örök energia (lehet, hogy 8512, vagy 8522) POKE 6664,96 - a Sentinel nem szívja az energiádat POKE 3082,x - energia SYS 16128 Az örök energiához: mivel a következő pálya generálásánál a gép figyelembe veszi az energiaszintedet is, nem lesz túl változatos a játék örök energiával. Pályakódok: 0000 - 06045387 0001 - 02254153 0002 - 88534263 0003 - 36478937 0005 - 53670951 0009 - 58618458 0017 - 87507474 0055 - 63769945 0304 - 46774653 0391 - 06895848 0503 - 34809584 0734 - 66919994 1020 - 18368776 1091 - 81759567 1520 - 77699896 1863 - 13090835 2006 - 83456976 2500 - 47912862 3005 - 31958675 3301 - 48423345 3505 - 84653475 3942 - 17556527 4025 - 87933643 4513 - 62131887 4706 - 98972516 5004 - 36570406 5506 - 58705703 6024 - 94747369 6208 - 65592289 6500 - 56983792 6712 - 77956620 7015 - 66650529 7333 - 70647565 7514 - 78983187 8007 - 59442556 8009 - 47671152 8217 - 20644286 8404 - 41484963 8601 - 05288502 8809 - 74656363 9064 - 89848878 9999 - 76750745

Sergeant Seymour Robotcop

A címképernyőn STEGTHESLUG - a keret színe megváltozik, F7-re pályaugrás, F5-re pályarészek átugrása, F3-ra ugrás a 10. pályára. Ja, és örökéletet is kapsz.

Serpentine

POKE 6540,234: POKE 6541,234 - örökélet SYS 2064

The Session

Pályakódok: ZWEYH TROIS BUTAN FIFTH GORE. UARGH .MORE APRIL AYDRG TOBAK GETTO HAYDN MNSTY MAGIK BORED TOOOR XVIII HELGA BOWEL DRUGS ROAHR BUAHA MOSLO TLFON DELTA UHRAN APFEL OUZO. A.L.K RTYPE LIMES KUBIK RUBIK HQORE

Seven Cities of Gold

$00ed - emberek $00ef - kaja $00f3 - army

SFI Wrestling!

A *-gal villámot tudsz lőni. Easter Egg: Nyomj le Run/Stop billentyűt, majd írd be: GOSUB 700. Ekkor megtudod, hogy tudod könnyen megölni az ellenfelet.

SFI Wrestling! (Remake)

Easter Eggs: RUN, majd Commodore és Return. Várj a csengő hangra! Kapsz egy új mozgást, amit az irányítás leírásánál találsz. Az előbbi dolgot alkalmazva *-gal villámot lősz. Esetleg kipróbálhatod ezt: nyomd le a Commodore-t, amikor a ringben vagy. Kb. 10 másodperccel később egy apró változás lép érvénybe: a vér animálva lesz.

SFI Wrestling! 2

A *-gal Skull egy aranycsillagot (Golden Star - egy másik Skull-játék) lő. Easter Egg: Run/Stop, majd GOSUB 1055 és GOSUB 1125 - rejtett combók.

Shadow Dancer

POKE 17063,173 - örökélet POKE 7367,173 - örök magic

Shadow of the Beast

A scrollozó képernyőn HOW SAD TO BE THE FATSO - örök energiád lesz, amit az energiaszint-jelző pirosra váltása is jelez.

Shadow of the Evil

$008d-$0091 - tulajdonságok (támadás, védekezezés, varázspontok, gyorsaság, erő) A bevitel menete nem olyan egyszerű, ugyanis ha vadul freeze-eljük a programot, káromkodva tölthetjük vissza a mentett állást a program reboot-ja után: a drive karját nyisd föl, majd válaszd ki az OPCIÓK menüt ( a legalsó a sorban ) vagy mást, a lényeg, hogy a program tölteni akarjon! Mivel az előbb kinyitottuk a drive-ot, ezért csak forgatná a lemezt, de nem száll el! Most freeze, (a drive tovább jár) majd átírni a tulajdonságokat (az átírt értékek csak csatában jelennek meg, addig a régi van a képernyőn!). Csak az újraindítás után (Action-ön F7) hajtsd le a drive karját! A program szépen tölti tovább a töltenivalóját. Ha nem érted, miről beszélek, próbáld ki másképpen, rögtön rá fogsz jönni… Ezt a folyamatot valódi C64-nél kell alkalmazni! Emulátor alatt (CCS64) használd a beépített monitort (Alt+M), mert egyszerűbb és így nem akad ki a program...

Shadow Skimmer

POKE 25761,234 - örökélet SYS 31232

Shadow Warriors

POKE 17493,255: POKE 17994,255 POKE 31185,173 - örökidő POKE 34665,234 - örökélet POKE 35002,173 - örök energia SYS 15393 Miután betöldődik egy-egy pálya, írd be gyorsan, hogy ELIXIR OF LIFE és nem lesz gondod az életek számával.

Shadowfire

POKE 25188,173 - örök idő SYS 16384 Fegyverezd fel az embereidet, adj egy transportert Mantónak és küldd el Zoff hajójához. Hagyd Mantót mászkálni, és ha csatára kerül a sor, dobd el a transportert és vidd oda a többieket. Ezzel időt takaríthatsz meg. Az összes tagot irányítani NAGYON időigényes feladat. Kyrxix a hajó közepén van. Számos erős ellenfél őrzi. Kyrxix csak Zarkban bízik, és csak őt hajlandó követni. Vidd Kyrxix-et Mantóhoz és teleportáld az Enigma hajóhoz. Zoff foglyul ejtése: menj valakivel Kyrxix közelébe, ahol Zoff is áll. Mikor ugyanott van, ahol Manto, teleportáld a hajódra. Ennyi. Ezután el kell pusztítani minden ellenséget. Gyorsabban megy, ha megosztod az erőidet. A hajót önmegsemmisítővel tudod elpusztítani, de ha nem nyírsz ki mindenkit, a küldetés nem sikerül. Nem kell megsemmisítened a hajót, hogy a küldetés sikeres legyen.

Shamus

POKE 27165,141: POKE 27136,54 POKE 23558,169: POKE 27185,165 POKE 13436,169: POKE 27185,169 POKE 27185,189 - örökélet POKE 18486,169: POKE 23558,169 FOR A=13525 TO 13541:POKE A,234:NEXT POKE 48438,165 POKE 61190,165

Shamus Case II

$0039 - szobaszám A játék megnyeréséhez a $26 és $01 közötti szobákat cseréld fel és menj balra. POKE 3888,128: POKE 15476,176 - örökélet POKE 42027,165 - örökélet POKE 4379,169: POKE 4380,0: POKE 4381,234: POKE 20272,169: POKE 20273,0: POKE 20274,234 - sérthetetlenség

Shaolin

POKE 17796,44 - sérthetetlenség

Shaolin's Road

POKE 17009,165: POKE 23609,165 POKE 17187,234: POKE 17188,234: POKE 17189,234 - örökélet SYS 16406

Shark

POKE 8210,255 - örökélet SYS 8192

Sheep in Space

POKE 35039,44 - örökélet POKE 35009,234: POKE 35010,169: POKE 35011,254: POKE 35050,234: POKE 35051,169: POKE 35052,254 SYS 32777

Shinobi

C=: pályaugrás

Sidewinder

RUN/STOP-RESTORE, majd POKE 25187,0: POKE 25188,0 - örökélet SYS 7639

Sidewize

POKE 23739,111 - sérthetetlenség

Silent Service

Run/Stop, majd RUN: torpedók újratöltve

Silk Worm

POKE 4527,165 - örökélet SYS 2080 POKE 32203,173 - nincs főellenség POKE 32203,255 - a játék lelassul annyira, hogy még élvezetes, de nem halálos SYS 2128 Pause-old a játékozt a H-val, majd C=, Q és újra C=, végül H a játék folytatásához. Örökélet lesz a jutalom. - Ha a JEEP felveszi a pajzsot, akkor a HELI-vel lőve azt ATTACK WAVE értéke csökken, és így hamarabb jön a csirke. - Ha a CSIRKE második részét szétlőjük, még mielőtt összeáll, akkor két felszerelést is kapunk, és nő a kissas értéke is. - Ha a CSIRKÉt a pálya végéig, vagyis az idő leteltéig nem lőjük ki, akkor egy pályán simán végigmegyünk. - Minden páros számú pályán tank van, minden páratlanon pedig heli a pálya végi főellenség. - Ha a pontszám alatt lévő pajzsszerű valami teljes lesz, akkor kapunk egy tonna életet is, és nagyon könnyű lesz játszani (ezt hívják nagysasnak). - Ha egy player-rel játszunk, akkor a másik később is beszállhat. - Ha a pajzs mellett összejött a négy rovásírás (ez a kissas), akkor a nagysas egy fokozattal feljebb kerül.

Sim City

POKE 12281,255 - péééénz SYS 32774 (a térkép széle kissé zavaros lesz) Shift+FOUND: 10,000 credit F1: 4000 creditünk lesz (ha több volt, akkor is) - A kimentett állásban nem szabad a filenak olyan nevet adni, amiben szám van, mert nem hajlandó visszatölteni. - Ha az utat, vagy villanyvezetéket a víz felett meggyújtjuk, majd a bulldózerrel eloltjuk, akkor a tűz helyén egy darab föld lesz, amin már tudunk kanyarodni. - A vízvezeték ára egységenként $200! A program csak 2-nek írja, de 200-zal számolja! - A térképszerkesztő üzemmódot városépítés közben is lehet használni! - A vízvezeték nem csak jól mutat, de a tüzek továbbterjedését is akadályozza.

Skate or Die

POKE 7452,173 - végtelen jegy

Skate Rock

SYS 2305, reset, majd POKE 2513,x - életek száma SYS 2304 POKE 4963,x - életek száma POKE 7715, 165

Skateboard Joust

POKE 12620,173 - örökélet SYS 4096

Skool Daze

POKE 7553,165: POKE 7623,165 - sérthetetlenség Ha írni akarunk a táblára, másszunk oda a tábla közepéhez, és nyomjuk meg a W-t. Kilépés RETURN-nel. Dátumok történelemórára: Poiters 1356 Borodino 1812 Lexington 1775 Waterloo 1815 Culloden 1746 Yorktown 1781 Agincourt 1415 Lepanto 1571 Clontarf 1014 Shrewsbury 1403 Crecy 1346 Gettysberg 1863 Evesham 1265 Balacava 1854

Skramble

POKE 11291,175 - örökélet POKE 10049,4: POKE 9476,0 - sérthetetlenség POKE 8609,234: POKE 28117,234: POKE 28118,234 SYS 9594 POKE 8609,173: POKE 3808,169: POKE 3809,0: POKE 3810,234 Run/Stop-Restore, majd SYS 32000

Skramble III

POKE 920,165: POKE 955,165: POKE 9199,165 - örökélet

Skull and Crossbones

$2DBA,AD - örökélet POKE 28479,165 - örök energia POKE 11700,9 - örök energia SYS 16624

Sky Jet

POKE 27792,x - életek száma POKE 27163,96 FOR A=27016 TO 27018:POKE A,234:NEXT SYS 29350

Slamball

POKE 3245,250 - örökélet SYS 2066

Slap Fight

POKE 10239,173 Ne lövöldözz az elején és maradj életben, amíg csak tudsz, így ha meghalsz, átkerülsz egy későbbi pályára.

Slater Man

Pályakódok: 5 - 8D763C 10 - HD734A 15 - NVYD63 20 - 748TGA 25 - 983H4S 30 - 360KH9 35 - JHB3CU End - WONDNEEES Cheat mode - GRIFFIN

Slayer

POKE 6924,189 - örökélet

Slide

Pályakódok: 1 - WFOCMAKF 2 - OPQWNCZE 3 - UCNSLDIV 4 - LSKDUVPZ 5 - SPSOEMVX 6 - XOSMFDSF 7 - FOPSIDMC 8 - PWODJXKA 9 - AMKVIDZF 10 - YIRUWPCD 11 - IORPXZUM 12 - NOQDKZXJ 13 - YIUROECS 14 - SQRWFIOP 15 - SLVMOISR 16 - IPODMCKD 17 - FEOROUMX 18 - OIJDMZLK 19 - PIFLMXSR 20 - OESICMSZ

Slimey's Mine

$5BB3 - titkos üzenet POKE 2255,173: POKE 2327,169: POKE 2328,0: POKE 2329,141: POKE 2330,207: POKE 2331,74 - örök energia POKE 23474,32 - üzenet POKE 30305,x - játék sebessége SYS 23052

Smash TV

POKE 2573,169: POKE 2574,165: POKE 2576,3: POKE 2577,164 - örökélet POKE 41987,165 - örökélet POKE 44755,165 - fegyverek POKE 41961,165 - sérthetetlenség SYS 2096

Snake

POKE 6705,173 SYS 2304

Snokie

POKE 33242,255 POKE 28117,234: POKE 28228,234 - sérthetetlenség SYS 28990 POKE 32008,76: POKE 32009,17: POKE 32010,125: POKE 31817,76: POKE 31818,80: POKE 31819,124 - sérthetetlenség SYS 28994

Snoopy

POKE 9285,169: POKE 9286,0: POKE 9287,234: POKE 9309,169: POKE 9310,0: POKE 311,234: POKE 9845,169: POKE 9846,0: POKE 9847,234: POKE 9851,169: POKE 9852,0: POKE 9853,234 - sérthetetlenség POKE 9305,64: 9313,0 - ütközések letiltása SYS 14086

Snowstrike

Játék közben freeze: $1BA4 - ágyú $1BA5 - AAM rakéta $1BA6 - ASM rakéta

Solomon's Key

POKE 2213,165 - örökélet POKE 8854,66 - örök idő POKE 4899,0 - örök lőszer POKE 5150,x - pálya száma (0-31) SYS 2063

Son of Blagger

POKE 6626,232 - örökélet POKE 3560,8 FOR A=9024 TO 14783:POKE A,0:NEXT SYS33792 Játék közben freeze: $0700-$0701 - hősök száma

Sonic Boom

POKE 14041,165 - örökélet POKE 4587,189 - kikapcsolja a zenét, csak a hanghatások maradnak

Sorcery

POKE 56325,255 - végtelen idő SYS 31744

Soul Crystal

A legelterjedtebb törés kifagy, pontosabban nem is igazán fagy ki, csak a 4. részben a csigalépcsőnél lefelé menet nem tölt be képet és az üzenetablak is eltűnik. A teendő: Szedjük ki a floppy drive kábelét a gépből, majd tegyük vissza. A kép ugyan nem lesz tökéletes, de tovább játszhatunk, és ez a lényeg.

Space Action

POKE 5697,171 - örökélet

Space Crusade

Kód: BEBB364A38A - minden küldetés teljesítve, Captain Supremus szint. Még a Dreadnought sem ellenfél, ha az ajtónyílásban megáll. Egyszerűen csukjuk rá az ajtót. Ne használd a scannert! Igaz, hogy megtudhatod, mi vár rád a következő szobában, de közben az alienek megtámadhatnak. Tartsd viszonylag (de ne nagyon) szorosan egymás mellett az embereidet! A használhatatlan csapattagot küldd előre felderíteni és ajtókat nyitni! A commandernek adj egy powerfistet és egy powerswordot. Így ugyan nem tud távolabbi célpontok ellen harcolni, de közelharcban kiváló lesz, ami később jól jöhet. A commandernek 6 HP-je van, amiből egyet minden probléma nélkül elveszthet, viszont a többieknek csak 1 van, így nagyobb csatáknál vidd a commandert a csapatod és az ellen közé, hogy védje a többieket. Tárgybegyűjtő küldetéseknél mindig a commanderrel vedd fel a tárgyat! A melta bomb a leghatásosabb egyszer használatos fegyver, és kiváló Dreadnoughtok és egyéb kemény ellenfelek ellen. Ha belefutsz egy csapat szörnybe, mindenképpen nyírd ki őket, mielőtt továbbmész! Egy egyedül maradt gretchin is okozhat problémát a felszerelésével, és ha a kocka is úgy akarja. Ha egy szoba tele van alienekkel, használj Blind Grenade-et, és ha lehet, Fire Order kártyát is. A második pályán különösen jól jön ez a taktika. A missile launchert nagyobb csoportok ellen használd! Érdemes erre és a power gunokra célzót is pakolni.

Space Gun

POKE 2934,181: POKE 3052, 181: POKE 15483,165 - végtelen credit

Space Harrier

POKE 6666,234 - örökélet POKE 6010,173 - örökélet POKE 2213,255: POKE 8110,0 - örökélet? SYS 2128

Space Invasion

POKE 2409,173 - örökélet

Space Pilot

POKE 3486,12: POKE 3487,221: POKE 3611,12: POKE 3612,12 - örökélet Caps Lock+Ctrl+Esc: pályaugrás (mivel Caps Lock és Esc nincs a C64-en, majd mindenki szépen kikísérletezi magának :))

Space Rogue

Dokkolás után freeze: $0728-0729 - pénz (88 13-at írva 5000 creditünk lesz) $051D-051F - páncél Töltsük be az A oldalról a SAVED nevű file-t $1403-ra. $151D-1E címeken a pajzs energiáját tárolja alsó/felső byte formájában. A módosítás után mentsük ki az eredeti névvel $1403-tól $1802-ig, majd írjuk vissza a töltési címet $0403-ra valamilyen monitorral. Belépési kódok: Page Word 1 - SCOUT 2 - DECADE 3 - BETTER 4 - BENEATH 5 - LONGER 6 - TARGET 7 - HAVE 8 - WHEN 9 - SEASONED 10 - DOCK 12 - SHOWN 13 - RECHARGING 14 - FIRE 15 - THREE 16 - OPTIONAL 18 - ISTANCE 19 - DEADLY 20 - SHIELDS 21 - CONTROL 22 - HELM 24 - GATES 25 - QUICKLY 27 - TITANS 28 - FLASHY 31 - WORKERS 35 - SUICIDAL 37 - IMPERIAL 39 - SHOULD 41 - COLONIZATION 42 - PIRACY 44 - WRENCH 46 - CHAMBERS Ha a Starbase-re akarunk valamit becsempészni, nem csak az első alkalommal sikerülhet, hanem bármikor, ha a gép RND-je úgy dönt. A Manchi-egg Sigure-ben van. Ki lehet hozni arcade módszerrel is, de felhasználhatjuk Omas Tyran talizmánját is. Néha előfordul, hogy telerakjuk a hajó raktárát áruval, és mire megérkezünk, a rakomány eltűnik. Ez ellen az a megoldás, hogy az űrbázist elhagyva a navigációs panelon lekérjük a STATUS-ból a Cargo-t. Így az áru felhagy azzal a kellemetlen szokásával, hogy szubblimál a rakterünkből. Minden űrbázison van egy bezárt ajtajú szoba. Ha megpróbáljuk feltörni, azonnal bekapcsolja a riasztót. A megoldás: leisszuk magunkat! Menjünk a kocsmába, és igyunk addig, míg a kocsmáros már nem szolgál ki minket. Ekkor emberünk azt a helpet adja, hogy Hic!, Hic!, Hic! Aha. Mostmár feltörhetjük az ajtót, nem fog bekapcsolni a riasztó. A Scanner-rel délkelet felé induljunk. Az inváziós hajók északkeletre vannak, amikor megkapjuk a küldetést. Csak nappal közlekedjünk, mert nem fogunk tudni tankolni. A császárt ne kövessük, hanem várjuk be. A kísérőivel ne törődjünk addig, amíg az ő gépét meg nem bénítjuk (különben megszökik). A kocsmában nem hold pia van, hanem Pángalaktikus Gégepukkasztó. A Dedalus II. úgy néz ki, mint az Enterprise (megnézhetjük, ahogy leszáll, de lelőni nem lehet).

Space Taxi

POKE 16911,200 - örökélet POKE 23797,189: POKE 27583,189 Az Instructions képernyőn tartsd lenyomva a felfelé nyilat, amíg a FIRE felirat szürkévé nem változik. Ezután Shift+fel nyíl, amíg fekete nem lesz a FIRE felirat. Végül nyomd le a csillagot (*) a titkos menühöz. Ugyanitt, az Instructions képernyőn a J betűt lenyomva Johnról szerezhetsz bővebb infót.

Space Towers

$18D0-DF,AE - idő $40004,x - életek száma

Space Warrior

POKE 5315,44 - örökélet POKE 5310,76: POKE 5311,11: POKE 5312,21 - sérthetetlenség SYS 4096 Pályakódok: 2 - 732 3 - 354 4 - 116 5 - 988 6 - 470

Space Walk

POKE 52959,160: POKE 21296,169: POKE 21297,0: POKE 21298,234: POKE 21210,169: POKE 21211,0: POKE 21212,234

Spartacus the Swordslayer

Az első szint megtétele után reset, majd POKE 32735,234: POKE 23736,234 SYS 25594

Speed Zone

POKE 7034,173 - örökélet SYS 4096

Speedball

Játék közben nyomj meg minden funkcióbillentyűt: vége a meccsnek, győztél.

Speedball 2

Az Imageworks-ös címképernyőn írd be: BRADFORD-ON-AVON - a hangeffekt után játék közben G-re nálad terem a labda, a T-vel feltartóztatod, F-fel pedig lefagyasztod az ellent, +-szal növeleds a pontszámot, Run/Stoppal megnyered a játékot. - Ha az oldalt látható tekert csövön átlőjük a labdát 1, ha mégegyszer 2 piros pötty jelenik meg belül. 1 pöttynél a gól 15, a bonus 3 pontot ér, 2 pöttynél 20. ill 4. Az ellenfél pöttyeit érdemes kiszedni, amit úgy lehet, hogy átlőjük a csövön. Ha az oldalt látható bonus-szerzők közül mind az ötöt betöltjük, megkapjuk az összértékük dupláját! - Oldalt van egy rugó, amiről visszapattanva a labda villogni kezd. Ilyenkor védhetetlen a lövésünk. - A KNOCKOUT-ban úgy nyerhetjük meg a játékot, ha az első csapatnál mindig döntetlent harcolunk ki (eleinte igen nehéz), és közben a lehető legtöbb pénzt szedjük össze. Miután a felszerelések elérik a 240-es értéket, lehet vadulni… (Az utolsó néhány csapatnál így is nehéz dolgunk lesz.)

Spellbound

- A Wand of Command irányítja az embereket - Add a Mjolnirt Thornak, és megjavítja a liftet - Fújd meg az Elf Hornt, és a keresett személy megjelenik - Add oda az üres üveget Florinnak, majd vedd vissza: energiád feltöltődik - A földhöz ragadt tárgyak jól jönnek, mikor egy bizonyos varázslatot hajtasz végre...

Spelunker

POKE 10407,44 - örökélet

Sphere Brain

Pályakódok: 01 - NOONE 02 - SCOUT 03 - GRIPE 04 - VERVE 05 - BLAST 06 - FLOOD 07 - TOKEN 08 - ROUGH 09 - THORN 10 - ANGEL 11 - INCUR 12 - ZONAL 13 - DRAFT 14 - ULTRA 15 - YEARN 16 - DEFFY 17 - ESSAY 18 - CODEX 19 - WREAK 20 - HEDGE 21 - KNELL 22 - MERCY 23 - DEATH 24 - TRUST 25 - OWNER 26 - NEVIS 27 - STAMP 28 - FORGE 29 - BUENA 30 - VISTA Pályaugrás - ZWEDCN

Spherical

POKE 25838,173 - örökélet Pályakódok: 1 játékos: Level ?? - skyfire Level ?? - radagast Level ?? - yarmak Level ?? - stormblade Level 75 - mirgal 2 játékos: Level ?? - ghanima Level ?? - gliep Level ?? - mournblade Level ?? - jadawin Level ?? - gumbachachmal

Spike the Viking - Spikey in Transylvania

POKE 10708,173 - örökélet Játék közben C+J+2: örökélet Fogjuk az ágyúgolyót, és a fáklyát, és menjünk oda ahol az ágyú van. Az ágyúgolyót tegyük a szikla mellé (elé), és tegyük (bocs toljuk) rá az ágyút. Majd erre a két "izére" tegyük rá a fáklyát. Ha jól csináltuk, hallunk egy durranást, és megnyílik előttünk a föld. Menjünk be! Itt egy kutya fogad bennünket. Ha nincs nálunk a csont, az pech. Ha nálunk van, akkor tegyük le a szoba közepére és csaljuk oda a kutyát. A kutya felveszi a csontot, és mehetünk továban ismét jobbra, és a következő szobában be az ajtón. Ha bementünk ismét jobbra, és ismét jobbra. Na, itt bemegyünk az ajtón, és bent felvesszük a Walkmant (Personal Stereo). A kulcsot is felvehetjük, de nem lényeg vissza a várba. Pontosabban a börtönbe. Rögtön az első (1) bellánál járkál egy őr. Szerinte nagy a csend idelenn. Zajt nem tudunk csapni, de nálunk van a walkman. Adjuk oda neki. Jé, a bácsi elment! Nyissuk ki a cellát! Ha ezt a cellát kinyitottuk, akkor nem fontos a másik őrnek bort adni. Azt a cellát hagyjuk a fenébe. A romos házban (ABANDONED SHACK) található a lejárat a föld alatti kazamatákba. Vegyük magunkhoz az ágyúgolyót (CANNONBALL) és a fáklyát (TORCH). Toljuk az ágyút ameddig csak lehet, rakjuk rá az ágyúgolyót, majd a fáklyát és kitárul az ajtó. Bent egy kedves kutyát találunk, de inkább ne ismerkedjünk meg vele. Azon a képernyőn, ahol a csúszós valami található, lelünk egy csontot. Ezt odalökve a vérebnek, nyugodtan elmehetünk mellette. Itt bolyongva találunk egy walkmant (PERSONAL STEREO). Menjünk a börtönbe (DUNGEONS EXIT), s adjuk oda az őrnek, aki PINK FLOYD-ról gagyog nekünk. Miután lelépett, ezt a társunkat is ki tudjuk szabadítani.

Spike's Peak

POKE 14854,165 - örökélet

Spiky Harold

POKE 30605,169: POKE 30606,15: POKE 30607,234: POKE 30608,234: POKE 30609,234 - nincs ellenség SYS 28672

Spindizzy

POKE 40057,96 - örök idő POKE 38195,96 - örök idő Ha nem működik a reset, POKE 26487,96 és RUN. A készítő szerint nincs cheat mode a játékban, pedig induláskor keresi az I LIED! szavakat, és ha megtalálta, POKE-olja a megfelelő helyet. Ha nem működik, keress erre: a9 4c 8d 33 95 (lda #$4c; sta $9533) és cseréld le erre: $4c to $60 (JMP->RTS), majd keress erre: 60 d0 00 88 10 és cseréld le a $00-t $08-ra. Esetleg indítás előtt POKE 16576,96: POKE 16571,8 és mentés. Betöltés után PAT: végtelen idő

Spiralon

POKE 5417,173 SYS 13459

Spirit of Adventure

POKE 49160,240 - péééénz $C007 - pénz $C009 - étel Az Experience pont karakterenként: 1. $C521 2. $C5A1 3. $C621 4. $C6A1 5. $C721 6. $C7A1 A városban RUN/STOP, majd FOR A=53213 TO 53230: POKE A,3: NEXT A és Return - minden rúnakőből 3 db Ezt FOLYAMATOSAN kell beírni, nem baj, hogy átlóg a második sorba: X=50441: FOR Z=0 TO 5: FOR A=0 TO 6: POKE X,255: POKE X+1,255: X=X+3: NEXT A: X=X+107: NEXT Z - a karakterek összes tulajdonsága 255 lesz (célszerű azonban ezt kicsit lejjebb venni, nehogy túlpörögjenek: a 2 db 255-öt a listában írjuk kisebb számra). Ezek után RUN-nal indítsuk újra a programot. Képek töltésekor hajlamos a program a kifagyásra, ezért Run/Stop, majd POKE 16034,76: POKE 16035,235: POKE 16036,62 és RUN A legjobb vicc az, hogy mentésnél is kifagy. Ezúttal Run/Stop-Restore, majd: OPEN1,8,1,"DM.SAVE.GAME.(A)": PRINT#1,CHR$(0);CHR$(192); FORA=0TO4095: B$=CHR$(PEEK(A+49152)):PRINT#1,B$;:NEXTA CLOSE1 Ezeket célszerű előbb 2-2 sor kihagyással beírni, majd utána csak a RETURN-t nyomogatni. A filenévben a zárójelben lévő 'A' betű lehet az ábécé egyik betűje. Ha megvan (nem rövid idő!), akkor RUN. Menteni lehetőleg csak kolostorban próbáljunk!

Spirit of the Stones

FOR A=34322 TO 3428:POKE A,234:NEXT SYS 32777

Spitting Image

POKE 3314,173 - örökélet (1. játékos) POKE 3348,173 - örökélet (2. játékos) SYS 2816

Split Personalities

POKE 7033,234: POKE 7034,234: POKE 7035,234: POKE 2050,234 - örökélet POKE 12156,12: POKE 12239,12 - örökélet SYS 13165

Spooks!

POKE 14919,32 - örökélet SYS 5616

Spore

POKE 7826,165 POKE 6313,234: POKE 6314,234: POKE 6315,234 - végtelen energia

Spy Hunter

POKE 15582,234: POKE 15583,234 - sérthetetlenség POKE 39487,173 - örökélet POKE 35914,x - életek száma Amint kijössz az autóból, irány jobbra, ahol zavartalanul vezethetsz, amíg az oldalra lövő autó meg nem jelenik.

Spy vs Spy

POKE 28775,0 - végtelen idő POKE 18363,255 - sérthetetlenség

Spy vs Spy II - The Island Caper

POKE 21108,0 - végtelen idő

Spy's Demise

POKE 7677,165: POKE 13565,165: POKE 38141,165 - örökélet

Square Out

Pályakódok: 01 - LOVHOLGOD 02 - FANKAKTUF 03 - GYTTENGAL 04 - HOLGODVEN 05 - KAKTUFRIT 06 - TENGALHIN 07 - GODVENWER 08 - TUFRITJAK 09 - GALHINXIF 10 - VENWERCAD 11 - RITJAKFOG 12 - HINXIFWUZ 13 - WERCADJOL 14 - JAKFOGTRU 15 - XIFWUZLOJ 16 - CADJOLQUI 17 - FOGTRUXAF 18 - WUZLOJSHO 19 - JOLQUITUI 20 - TRUXAFWI 21 - LOJSHOHON 22 - QUITUIVAS

Square Supremacy

$0D07,A0 - örökidő

Squirm

POKE 15412,173 SYS 15133

Squish'em

POKE 2562,100 - örökélet POKE 38518,165

SSI játékok

Az alábbi tipp az összes SSI RPG játékhoz használható. Ha a csatáknál nem látszanak az emberek, a megoldás: töltsük be a loadert, s indítsuk el. Amikor a program rákérdez a fastload-ra, nyomjunk RUN/STOP-ot. Ezután le kell törölni a lemezről az eredetit, és felvenni a helyére a berhelés után kapott BASIC programot (elég, ha az utolsó sorát futtatjuk) Ezek után kapcsoljuk ki a gépet, s töltsük előlről a loadert, s kész.

The Staff of Karnath

POKE 2671,234: POKE 5634,45 SYS2560 POKE 1005,182: POKE 1006,10 - örökélet SYS 20024

Star Fire

Mivel az ellenséges hajók nem tudják leszedni a hajódat, a nehézség nem a túlélésben rejlik, hanem hogy a lehető legtöbb ponttal fejezd be a pályát, mielőtt elfogyna az üzemanyag. Érdemes tehát nem vaktában lődözni, mert minden mellélövés feleslegesen melegíti a lézert. Jobb továbbá, ha ahelyett, hogy lelőnéd őket, elmenekülsz az ellenség lövései, illetve a meteorok elől, mivel ezeket lelőve pontot nem kapsz, csak a lézer melegszik. Ha idő előtt megfelelő mennyiségű pontot szedtél össze, hogy a következő pályára lépj, használd ki az időt és hűtsd le a lézereket (repkedj, ne lődözz és kerüld az ütközéseket).

Star Lifter

POKE 5803, 165

Star Raiders II

POKE 6407,173 - végtelen bomba

Star Trek

POKE 37465,165: POKE 37550,165 - örökélet POKE 35157,164: POKE 37171,165 - végtelen bomba POKE 35821,165: POKE 36903,165 - végtelen szuperhajtómű SYS 32768

Star Wars

POKE 36280,173: POKE 61272,173 SYS 32768 $4E7F,AD: $4F03,AD - pajzs

Starbyte Super Soccer

Kezdésként az utolsó ligában találjuk magunkat, itt ne az eredményre, hanem a pénzre összpontosítsunk! Csapatunkat fizessük be a legdrágább edzőtáborba, ahányszor csak lehet. Így nagyon sokat fejlődnek, és a legjobbjainkat drágán eladhatjuk. A pénzünk összege elérheti az 50 millió márkát. Ezután már könnyen megnyerhetjük az első ligát is!

Starforce Fighter

POKE 3749,173 - örökélet SYS 34432

Starforce Nova

POKE 6025,44 - örökélet

Starfox

POKE 35156,165 - örökélet SYS 32768 Játék közben nyomd le az M betűt, és egy Cheat menübe kerülsz!

Starquake

POKE 3661,169 - örökélet POKE 9559,169 - végtelen töltény POKE 3546,234 - végtelen energia POKE 19161 - végtelen felhő-platform SYS 3075 POKE 12348,254 SYS 3088 Pályakódok: SIGMA ASTRA HYLIS KAPPA FEMUR CHASM MALIS METRE XENON COSIN PLASM OPTIC POLAR Z.A.P MESON

Stealth

POKE 30298,x - életek száma POKE 30590,173 - örökélet POKE 59028,173 POKE 28512,132 POKE 28341,169: POKE 28342,0: POKE 28343,234 SYS 53055

Steel

POKE 5339,44: POKE 5348,44: POKE 5087,44: POKE 5096,44: POKE 2048,120: POKE 2049,169: POKE 2050,53 SYS 2048

Steel Thunder

A gyakorló küldetés alatt POKE 14366,189 - örökélet POKE 34913,173 - örök lőszer

Steg the Slug

Pályakódok: Level 02 - RDNUHCCMGU Level 03 - EDOUTIOCKO Level 04 - HDPFUVLCCM Level 05 - ODQMFUVLIC Level 06 - MEBHETPIAG Level 07 - LECGODTRHK Level 08 - NEDGFLDVRL Level 09 - OEFVHAGHLV Level 10 - PEGTTHIGLD F1-re pályaugrás - POSH MOTOR

Stifflip & Co.

Írd be: USE ORGAN, majd DEFACED

Stix

POKE 25107,173 - örökélet POKE 2205,x - az életek száma (1-255) POKE 2197,x - a vonal sebessége (1-255) SYS 2061

Stone Age

A pályakódos képernyőn MAYDAY, majd F7-tel pályaugrás. Pályakódok: 2 - BOVIDO 3 - SIDULA 4 - BIFISI 5 - LOVUHO 6 - BADEBA 7 - LUFIDO 8 - HAVULU 9 - LODISE 10 - HIFUHI 11 - DIVOBI 12 - HEDIDA 13 - DAFALI 14 - MUVESU 15 - DADOHA 16 - SOFOBO 17 - DIVIDE 18 - SIDABI 19 - BEFEDO 20 - SAVOLI 21 - BUDUSU 22 - LIFOHU 23 - BOVIBE 24 - LIDADA 25 - BIFALO 26 - LEVUSA 27 - HADOHA 28 - LUFIBO 29 - HIVADA 30 - DODALO 31 - HIFUSE 32 - DIVEHE 33 - SEDIBI 34 - DUFUDU 35 - SUVIBU 36 - DIDUDI 37 - SOFELU 39 - SEDUHO 40 - BEFIBE 41 - LUVUDI 42 - BUDOLO 43 - LIFISA 44 - HAVAHU 45 - LIDEBU 46 - HEFODE 47 - DEVOLI 48 - HUDISO 49 - DUFAHA 50 - HIVEBI 51 - DADODU 52 - SIFUBA 53 - DEVODO 54 - SEDILE 55 - BUFASE 56 - SUVAHI 57 - BIDUBI 58 - LAFODU 59 - BIVILI 60 - LEDASU 61 - BOFAHA 62 - LUVUBO 63 - HUDEDE 64 - LIFILI 65 - HAVUSO 66 - DODIHA 67 - HETUBU 68 - DOREDU 69 - SUHIBE 70 - DUTUDI 71 - SIRILO 72 - DAHUSA 73 - SOTOHI 74 - BERIBU 75 - SOHADA 76 - BUTELO 77 - LUROSE 78 - BIHOHI 79 - LATIBI 80 - HORADI 81 - LEHELU 82 - HOTOSU 83 - DARUHU 84 - HUHOBA 85 - DITIDO 86 - HARABA 87 - DOMADI 88 - SATULO 89 - DOROSA 90 - SAHIHO 91 - BUTABU 92 - SIRADE 93 - BIHULI 94 - LOTESI 95 - BARIHA 96 - LOHUBI 97 - BATIDU 98 - LURULA 99 - HIHESO 100 - LITIHE

Stop the Calippo Eater

Pályakódok: 3 - CALIPPO 6 - SCHLURF

Stop the Express

POKE 11919,234: POKE 11920,234: POKE 12567,234: POKE 12648,234 - örökélet

Storm Across Europe

Az oroszok nem vonulnak be sehova, ha az első körben nem foglaljuk el Varsót (a csillagos lengyel terület). Léteznek ejtőernyős hadseregek is, ezekben csak ejtőernyősök és csatarepülők lehetnek. Ha egy kikötőbe megyünk, az összes ejtőernyőst ledobásra állítjuk, és a támadásnál speciális támadást kérünk, akkor ugyanaz történik, mintha partra akarnánk szállni, csak ehhez nem kellenek AMPH-k. Már rögtön a játék elején hozzunk létre egy ilyet! Ha angol veszteséget szeretnénk látni, tegyünk a FRIKA erődbe pár helyőrséget. Ha elküldjük RAID-olni az olasz hajókat, nagy a zsákmány. Ant.39-ben kezdjük a játékot. Lengyelországot rohanjuk 5 hadsereggel, a hatodikkal pedig Jugoszláviát. Amikor az olaszok belépnek a háborúba, a két európai seregükkel és egy némettel rohanjuk le Törökországot, a másik olasszal (az észak-afrikaival) pedig törekedjünk törökország felé. A Boszporusznál át tudunk menni Kis Ázsiába. űgy máris megvan az összeköttetés Észak-Afrikával! Franciaország és Szovjetúnió elfoglalása: mindkettőnél a nagy pöttyös (nem a nagyon pöttyös) szektorokat és egy kis pöttyös szektort elég elfoglalni; Angliánál Londont (a nagypöttyös) és a fölötte lévő szektort kell elfoglalni; Németországot kéretik nem elfoglalni (szegény Adolfkám megfordulna a sírjában); Szovjetúniónál elég a csatlós államok fővárosait elfoglalni, de kéretik ezt sem tenni; A csatlós államok hadseregeit érdemes együtt harcoltatni, így egész erősek. Egyszer pl. Törökországon (végig bekerítve harcoltak), majd elfoglalták Sztálingrádot és így az egész Szovjetúniót; A szövetségesek (ha Anglia legdélibb szektorában van 1 szállító és 1 kétéltű hajója) onnan bármikor, bármennyi, bármekkora csapatot szállíthatnk; Az ejtőernyősöknek (ledobva) a partraszálláshoz nem kell kétéltű hajó (AMPH.); A légi hadviselést nem kell erőltetni; A helyőrségek sokszor, ha 10-70 %-os veszteséggel visszaverik a támadót, teljesen elvesznek; Ha egyedül játszdjuk le. Mivel nekik sok nyersanyaguk van, így az mind a miénk lesz, így könnyedén legyőzhetjük az angolokat; Ha az angolokat irányítjuk, akkor jó nagy galibát tudunk okozni, ha az első lépésben megtámadjuk erre nem száósait. Így már egészen izgalmas a játék.

Storm Warrior

POKE 13623,173 - örökélet POKE 8602,173: POKE 12299,173 - örökélet

Stormbringer

POKE 6348,1 - joy fel-le: pályaválasztás, tűzre kiválasztás SYS 6607

Stormlord

POKE 23858,173 - örökélet A készítők névsora alatt írjuk be a DRAGONBRIDGE szót. Kezdjünk játszani, majd nyomjunk SPACE-t és L-t, hogy kiválaszthassuk a nekünk megfelelő pályát.

Strangeloop

POKE 44217,173: POKE 45986,173 - örökélet SYS 665 POKE 45486,173 - örökélet POKE 44217,173 - végtelen jetbike fuel POKE 48111,173 - végtlen oxigén POKE 31703,173 - végtelen blaster lőszer POKE 43808,173 - végtelen patch SYS 865 A *-ot megnyomva elveszítesz egy életet, P-re Pause (itt lehet menteni is)

Street Rod

$635a-$635c - pénz (Pl.: 123456 dollárhoz M 635a 12 34 56 .. .. .. .. ..) - Mivel a cél A Király mielőbbi legyőzése, ezért kerülni kell mindenféle időrabló ténykedést! Ezt azoknak mondom, akik már nem abszolút kezdők a játékban, akik csak most ismerkednek vele, azok NE is olvassák el, vagy ha elolvassák, akkor se kövessék ezt görcsösen, inkább élvezzék és fedezzék föl a gamét! - Addig nem érdemes más taktikáját követni, sőt cheatelni sem, amíg legalább egyszer, saját stílusban, önerőből végig nem vitted a játékot!! - Az én legjobb időm 123 óra, amit a következő módon értem el: - Új játék kezdése - gondolom, ez nem meglepő :)) A legjobb kezdő autó a Ford Fairlane 500. - A garázsban először a gyújtást kell beállítani, majd első lökhárító, hátsó lökhárító, tető le. Ekkor 17-e és 1 óra lesz, ha valamit rosszul csinálsz, akkor 18-a és 3 óra. Hmmm. - Most 102-vel megy és 2 gallon benzin van benne. Ez pont egy országúti versenyre elég vagy kb. 4 gyorsulásira. Ezután ki az utcára, először is több kocsit kell szerezni, hogy azokat eladva, megvehesd a '63-as Corvette-et. Most kell egy kis (NAGY) szerencse, hogy olyan kocsik jöjjenek, amelyek alig gyorsabbak, mint 102, lehetőleg automata váltósak és jó drágák! :) Azt majd mindenki leteszteli, hogy mennyivel gyorsabb ellenfelet tud legyőzni. Nyugodtan meg lehet zúzni a másik kocsiját, azaz le lehet szorítani - úgysem töri össze magát, csak figyelni kell, nehogy a nagy lökdösődésben Te kerülj a padkára! - Ha nagyon elmarad mögötted a másik, akkor előbb vagy utóbb jön a zsaru, (minél többet ér a másik kocsija, annál biztosabb, hogy jönni fog!) némelyik bokorból még villantanak is! Ha a másik fényszóróját nem hagyod (sokáig) eltűnni a visszapillantó tükörből, elkerülheted a zsarut. Érdemes erre figyelni, mert 102-vel még nem lehet eltűnni előle, amellett a benzin is fogy, nem beszélve arról, hogy a kocsi alkatrészei is rongálódnak (kopnak). - Az első nyert menet után tankolni kell, vagy lehet tankolni egyből az első verseny előtt is. Kb. 5-6 versenyt kell nyerni mind a két típusból, csak akkor áll ki A Király! - Nos, ha összejött pár kocsi, el lehet adni őket, úgy $200-ral kevesebbért kínálva, szinte mindig elviszik alku nélkül! (Az etalon ár az újságban!) Arra kell törekedni, hogy ne alkudjon a vevő, mert csak az idő megy vele. Ez a $200-ral csökkentett ár csak az új és széria kocsikra érvényes, ha már pár %-os kopás van, vagy át lett szerelve alkatrész, akkor ez nem jön be! - Ha megvan a pénz, jöhet a Corvette! Én vásárlás után előkészítettem, motor, lökhárító, benzin, majd vissza a Fairlane-t, célszerű néha gyújtást is állítani rajta! - Most lehet menni gyorsulni! Nem kell tétre menni, a lényeg, hogy meglegyen az 5-6 győzelem. Kb. ekkorra A Király már a csehóban lesz, ha mégsem, akkor lehet tovább versengeni, ha mégis, akkor vissza a garázsba, elő a Corvette-et, újra az utcára, kihívni A Királyt, majd megcsodálni az endseq-t és bevésni a nevet a Hi-Score táblába! Ugye milyen egyszerű?! :)) - Lehetséges, hogy néhány dolgot fölcserélve még több időt lehet nyerni, de ezt majd már Ti! - Egyébként a mentés is idő!!! Valamikor elkezdtem jegyzetelni, hogy mi hány óra, de nem mindig volt egységes, így hagytam a fenébe... - A lemezen található egy TXQ nevű file, ebben van a szöveg, lehet magyarítani. Nekem is volt valahol egy saját magyarítás, de hol van az már... - Ha szeretnél egyéni matricákat a kocsidra, akkor az SPR file-ban - ami $2080-tól $3800-ig tart a memóriában, ha direkt módon töltöd be - kell lecserélni a $2b00-tól $2d00-ig terjedő részt, 4db, 2x1-es, multicolor sprite-tal. A színeket nem tudom, hol lehet állítani, mert ennyire nem mélyedtem bele a dologba.

Street Sport Baseball

POKE 14456,165 - korán üt az ellenfél $3876,$ff - nem üt az ellenfél $0661 - kör $0662 - saját pont (decimálisan!) $0663 - ellenfél pontja (decimálisan!) $065e - strike $065f - ball $0660 - out

Street Surfer

POKE 3120,69: POKE 4054,99: POKE 4327,217: POKE 4336,208 - örökélet POKE 3868,230: POKE 3869,67: POKE 3870,169 SYS 3072

Street Warriors

POKE 8459,128 - örökidő POKE 10414,252 - végtelen élet POKE 11330,252 - gyors ütés SYS 7450

Strider

POKE 35259,173 - örökélet

Strider II

POKE 33762,165 - örökélet

Strike Fleet

Flottaválasztásnál freeze: $6259 - hajó felvételéhez szükséges pontszám Játék közben freeze: $0FB2 - LR hajó elleni rakéta $0F7E - SR hajó elleni rakéta $0EE2 - AA repülő elleni rakéta $0F16 - AS tengeralattjáró elleni rakéta $0F4A - torpedó $0FE6 - PX hangrobbantó $0EAE - akna A hajóválasztó 6258. sor átírása: Operation Cork: 00 05 19 3C 0A 00 CE 14 -> 00 05 05 05 05 00 CE 14 Surprise Invasion: 00 05 0A 0E 00 14 14 14 -> 00 02 02 02 00 14 14 14 A tűzerő növelése (A HH a gyári hex számot helyettesíti, 99 helyett más hex szám is írható!): Yorktown - Operation Cork Flag: Tomahawk (Range: kb. 600 km): $0FB0: HH HH 99 HH HH HH HH HH Harpoon (Range: kb. 104 km - az ellenségé kisebb!): $0F78: HH HH HH HH HH HH 99 HH AntiAir (Range: 56,4 km): $0EE0: HH HH 99 HH HH HH HH HH Sterett - Operation Cork 2. hajó: Harpoon: $0F78: HH HH HH HH HH HH HH 99 AntiAir (Range: kb. 98 km): $0EE0: HH HH HH 99 HH HH HH HH Yorktown, Sterett, Horn, 6x Cushing - Operation Cork: Tomahawk: $0FB0: HH HH 99 HH HH HH HH HH Harpoon: $0F78: HH HH HH HH HH HH 99 99 $0F80: 99 99 99 99 99 99 99 HH AntiAir: $0EE0: HH HH 99 99 99 99 99 99 $0EE8: 99 99 99 HH HH HH HH HH (A Cushing osztályú hajóknál a range csak 24,4 km!) Stark - Stark Realities: Harpoon: $0F78: HH HH HH HH HH HH HH 99 AntiAir (Range: 32,6 km): $0EE0: HH HH HH 99 HH HH HH HH Kidd osztály két hajója - Surprise Invasion: Harpoon: $0F78: HH HH HH HH HH HH 99 99 AntiAir (Range: 32,6 km): $0EE0: HH HH 99 99 HH HH HH HH Egyéb fegyverek: $0F18: Rakéta - csak tengeralattjáró ellen (ASROC). Range: kb. 8,2 km $0F48: Torpedó - csak tengeralattjáró ellen hajón. Range: kb. 8,2 km (osztott készlet) $0F58: Torpedó - csak tengeralattjáró ellen helin. Range: kb. 8,2 km (osztott készlet) $0FE0: PX (Phalanx) - radarvezérléses légvédelmi géppuska csak rakéta ellen. Range: kb. 2020 méter. Automatikus, de kijelölve kézzel is működtethető. A tárak száma változik a cheattől. $0EA8: Robbanóanyag támadó torpedó eltérítésére hajón (osztott készlet) $0EB8: Robbanóanyag támadó torpedó eltérítésére helin (osztott készlet) Mindig csak egy, max. két rakétát lőjünk ki az ellenséges hajókra. Ennek több előnye is van: a rakéták könnyebben nyomonkövethetők és az ellenfél nem ritkán 4-nél is több elhárítót lő ki a mi rakétáinkra, így elpazarolja a védelmét.

Strike Force Cobra

POKE 48389,0 - idő leállítása POKE 48567,0 - nem fog csökkenni az energia POKE 46449,0 - át tudsz menni a falakon és minden egyeben (ellenségeken is!) POKE 46449,32 - ezzel a falak ismét falként funkcionálnak nem tudsz átmenni rajtuk

Strip Jack

POKE 56749,240: POKE 57468,138 - nem vesztünk pénzt

Stroke World

Pályakódok: 1 - JOKE 2 - BODY BUILDING 3 - BIZEPZ 4 - SPINAT 5 - THE FINAL HORROR

Stunt Bike Simulator

POKE 5526,173 - végtelen próbálkozás SYS 3584

Stunt Car Racer

POKE 4332,173: POKE 7165,173 - sérthetetlenség POKE 7875,165: POKE 7881,165 - ellenfél kocsija álldogál POKE 63028,0 - örök booster A balról jobbra haladó csík a rongálódásjelző, és csak akkor növekszik, ha nem a pályán próbálunk versenyezni. Ilyenkor általában megjelenik egy lyuk, amin gyorsabban halad át a csík. A kocsink akkor is rongálódik, ha túl nagyokat ugratunk, és nem éppen jó helyre esünk, vagy ha ismerkedünk a másik kocsi karosszériájával. A lyukak csak akkor tűnnek el, ha a 4. divizióban maradunk, vagy ha visszaesünk a 3.-ból. Az ugratásokat mindig 210-zel vegyük!

Su Sweet

Pályakódok: 2 - UGH 3 - MUH 4 - TOE 5 - BLA 6 - PAH 7 - PHU 8 - FIC 9 - WUM

Subterranea

POKE 5975,234: POKE 5976,234: POKE 5977,234 - örökélet SYS 50167 Az Orion-képnél nyomjunk C billentyűt!

Suicide Express

FOR A=26222 TO 26227:POKE A,234:NEXT SYS 33792

Summer Camp

A high score táblába CALAMITY-t írjunk a végtelen élethez.

Summer Games

Ha az ugró a műugrásnál (vagy toronyugrásnak hívják?) nem jelenik meg, Run/Stop-Restore-ral visszamehetsz a menübe.

Summix

A játékban 13 rejtett kód és egyéb nyalánkság van. Ezek vicceket, csalásokat és alternatív játékmódokat rejtenek.

Sunburst

POKE 3320,44: POKE 8132,0 - sérthetetlenség V+B+N: pályaugrás

Sunny Shine - On the Funny Side of Life

A vetélkedő kérdései: 1890 a Californian valley... Yosemite Valley. 1976 there was a celebrated... bármelyik jó. As special kind of movie... 3D films. As which state was California taken... as 31 state. At which sea does California... Pacific. How are the policemen... cops. How are the sunbrowned guys... beach boys. How flow as first from... Charles Lindbergh. How is the small money called... cent. How long is the Broadway... 15.625 miles. How many cars can be hold... 5.000. How many fruit and cereals... above 200. How many guests could be hold... 8 persons. How many kilometers are the same... 1.6. How starts the American... Nearer my God to thee. How's the American space company... NASA. How's the famous prison isle... Alcatraz. How's the flag of America called... starbanner. How's the small money... cent. In California there's the father... John Muir. In San Francisco there's... the dragon-procession. In which film acted a blond hair... not presentable. In which form do Americans... as french fries. In which town can you merry... Las Vegas. In which year had a US astronaut... 1971. In which year was America discovered... 1492. Many Californians live in caravans... trailer. On how many hills stands S.F... on 29 hills. Out of what are... out of platin with 40 diamonds. The Americans use besides... shades. The biggest dream factory... Hollywood. The biggest public clock... 6.00 meter. The tallest tree of the world... 115 meter. Through a mammuttree in... Wanowa-Big-Tree. To which town belongs the biggest... New York. What connected East... the Central Pacific Train. What did most men paste... pomade (grease?). What do Americans eat the cinema... popcorn. What does AFN mean... American Forces Network. What does many Americans chew... bubble gum. What prefers the koala bear... eukalyptus-leaves. What was built up... the skeleton out of iron bars. What was shown under the title... 1st real tone film. What was the height of the tallest... 2.72 meter. What's a typical behaviour... hospitable. What's in the entry at the... Statue of Liberty. What's the age of the earliest human... 22.000. What's the favourite drink... milk. What's the height at the highest point... 70 meter. What's the height of the wave... 34 meter. What's the highest amount... 9.5 million $. What's the name of the area... Silicon Valley. What's the name of the biggest... Super Bertha. What's the name of the first assembly... Thin Lizzy. What's the name of the... I love you California. What's the name of the man... John Marshall. What's the name of the most known... hot dog. What's the name of the most known... Greyhound. What's the name of the pluminous... billboards. What's the name of typical American... pick-ups. What's the special of Dolly Parton... giantic bust. What's the technical term for... customized. What's the typical behaviour... hospitable. When did the gold rush... ca. 1852. When does the documentary... 1769. When was California taken into... 1850. When was the Panama canal... 1914. When was the permanent wave... 1901. Where can you do your own driving... in the US. Where do you live in L.A... Beverly Hills. Where stands the biggest cinema... New York. Where stands the biggest stationary... in Pictorium. Where stands the great car cinema... in Lynn. Where were the first McDonalds... in California. Where's the most bended street... San Francisco. Which big city has with 458 stations... New York. Which catastrophy had destroyed... earthquake. Which colors can you find... blue, white, red. Which extra was extremely... ehite wheels. Which instrument look similar... saxophone. Which is the highest building... Sears Tower. Which is the most populated state... California. Which name has the famous statue... Liberty. Which pet name do the Americans... Golden State. Which songtitle was typical for... It never rains... Which the longest river... Amazonas. Who is the programmer of this game... bármelyik . Why are the beaches in California... high waves. With which famous kind of ... with wheeled steam. With which instrument had Miles Davis... trumpet.

Super Boxing

Easter Eggs: RUN, majd Commodore és Return. Várja a csengőre. Combo közben Tűz, mire a fickó lángokat fog lőni. A ring is csal, mivel egy időre megpróbálja lefagyasztani a boxolókat. Ja, és Skull is csal. Sok sikert! :) Az '=' billentyű földrengést idéz elő a ringben.

Super Cars

Névnek az alábbiakat írd: Class 2 - HARVEY Class 3 - ELLA $500,000 - LOADED Flört az eladó csajjal - FONDLE (nincs ám ingyen!)

Super Cycle

Run/Stop-Restore: idő megállítása

Super G Man

POKE 12130,256: POKE 11042,256 - örökélet

Super Gridder

POKE 6757,234: POKE 6758,234: POKE 6759,234 - örökélet POKE 7437,234: POKE 7438,234 - végtelen idő SYS 4608

Super Hang-on

POKE 58409,173 - örök idő

Super Nibbly

Pályakódok: 1 - VORHOPFEN 2 - KNAPICKEN 3 - SURIDOPFI 4 - SCHNUPFDI 5 - VALFASILI 6 - KORNAPPEN 7 - SCHNAPSEN 8 - WILLIMOCK 9 - BULIWULLN 10 - ALFRANZEN 11 - VORGRAUNZ 12 - SAMSIDIPF 13 - WULFWUPFN 14 - KRODAARCK

Super Pipeline

POKE 32851,x - életek száma POKE 26161,0 - átlőhetünk a falon POKE 33940,173 - örökélet SYS 2061

Super Pipeline 2

POKE 33106,173 - örökélet POKE 50712,173 SYS 32784

Super Robin Hood

$6028,A0 - örök energia POKE 4496,234 - örökélet SYS 2304

Super Scramble Simulator

POKE 4691,x - idő limit

Super Seven

$05af - szint $069f - tries $0626-$0628 - szükséges kockák száma

Super Space Invaders

POKE 18581,173: POKE 18584,173: POKE 20253,189: POKE 20223,189 - örök pajzs A címképernyőn PRIVATEPILOT - örökélet (ha elsőre nem megy, próbáld újra!)

Super Zaxxon

POKE 16149, 155 - sérthetetlenség POKE 16149, 155 - örökélet

Supercuda

POKE 5892,165 - örökélet

Superkid

POKE 11433,165 - örökélet

Superman

POKE 37940,0: POKE 22605,0 - örökélet SYS 4096

Supremacy

Freeze után: $5989 - food (max. 30000) $5993 - minerals $598F - fuel $5991 - energy $5265-től kezdődnek a bolygók adatai. Először mindig a bolygó neve van, utána a különböző daták. Ha megtaláltuk pl. a STARBASE feliratot, az S betűtől 5 sorral lejjebb van a creditünk 4 byte-on. Három sorral feljebb a 2. byte a morál, 5-6. byte a MILITARY STR. Alatta 2 byte az ellenség ereje, 2 byte nem érdekes, 2 byte a bolygón lévő emberek száma, 2 byte a FOOD (így sorban). Alatta 2 byte a TROOPS, 2 byte a MINS, 2 byte a FUEL, 2 byte az ENERGY. A következőkben a megvásárolt hajóinkat tuningolhatjuk: $4F86-tól (M 4F86) pl. BATTLE szöveg alatt 2 byte nem érdekes, 2 byte FOOD, 2 byte VALUE (a hajó értéke), 2 byte METALS. Alatta 2 byte FUEL, 2 byte ENERGY. 2 sorral lejjebb a sor végén tank fuel. Jobb, ha a hajóink ATOM meghajtásúak. Ehhez írjuk a dátumot: M 5BE5 3C 77 07 Fagyasszuk be a programot, majd monitor. Használat: 'M', utána a cím és Return. Az első kétbetűs (1 byte-os) számot kell módosítani. A címek hexadecimálisan vannak. Ellenfél pénz kaja üzemanyag lakos nyersanyag energia Wotok 5423 5419 541F 5417 541D 5421 Smine 55F3 55E9 55EF 55E7 55ED 55F1 Krart, Rorn 5593 5989 598F 5987 598D 5991 Már a 2. fokozatban is van kezdetben légkörgyártó. A nukleáris hajtóművet csak csatahajókra lehet felszerelni. Az ATC verziónál, ha nem Wotok-ra clickelünk és betöltünk egy régi állást, hogy megnyerjük a játékot, akkor kifagy. Ilyenkor a végső roham előtt mentsünk, kapcsoljuk ki a gépet, majd a játékot betöltve WOTOK-ra clickeljünk, töltsük be a régi állást és megnyeréskor elégedetten nézhetjük a kivégzést... Ha valakinek gondot okoz, hogy a játék elején a jónép gyorsan felzabálja a kaját, akkor buy-oljunk egy B-29-est és pakoljuk tele emberekkel. Ezt máshol talonnak hívják. Ily módon egy deka kaját sem esznek - viszont nem is fizetnek. Ez nem olyan nagy baj, ugyanis a pénzcsinálás nem túl nehéz dolog. Ha valakit nem zavar a maximális népességnövekedés, nyugodtan szedhet mellette nyugtatót és 100 %-os adót. Persze túl könnyű lenne a módszer ismertetéseivel, így hát következzenek inkább a megfigyelések: a joy-on van egy fire gomb és lehet mozgatni jobbra és balra is. Továbbá az is szemet szúrt, hogy a prg. két fázisban számolja a népesség alakulását és az adók fizetését. A végkövetkeztetést mindenki vonja le maga. Nem lesz túl nehéz...

Survivor

POKE 19563,255

Swamp Fever

POKE 12424,44 - örökélet SYS 32836

Swap

$0003 - ??? Szélen lévő elemhez ne ki vidd a párját, hanem azt hozd be! Távolabbról is odaforgathatsz egy elemet több lépésben. Mikor már sok az árva elemed, gondolj arra, hogy ha leejteted őket, már ne legyen sok munkád, forgasd őket úgy, hogy pont jó legyen.

Sweep

POKE 40960,5: POKE 38993,173 - örökélet SYS 39551

Swiss Family Robinson

A szigeten van egy szikla, amelyen repedés látható. Ha itt ásunk, akkor egy barlang bejáratát tesszük szabaddá. Gyújtsunk meg egy szál gyufát és menjünk be. Sajnos csak addig lehet látni valamit, amíg ég a gyufa, így célszerű ide inkább egy tábortüzet telepíteni. Ebbe a barlangba menekülhetünk a trópusi esők elől, ill. ide hozhatjuk szerszámainkat. A puska mindig legyen töltve! A kókuszdiót egy kis furfanggal meg lehet szerezni: vágjuk hozzá a kavicsot a majomhoz, mire ő egy kókuszdióval válaszol. A flamingó tollát könnyen megszerezhetjük. Lőjünk rá, mire ő elrepül és elhullatja egy tollát.

The Sword of Fargoal

Easter Egg: A memóriában találhatunk egy "YOU WILL HAVE TO TOP THAT TOBY" üzenetet. Jeffet, a játék egyik készítőjét megkérdezve, ezt mondta: "Haha! Vicces ez a Toby-dolog! Azért írtam a kódba, mert TUDTAM, hogy kotorászni fog, valami csalási lehetőséget keresve (meg is tette). Teljesen megfeledkeztem róla..."

Synetic

POKE 19305,44: POKE 20089,44 - örökélet Örökélet: 1 FOR WA=679 TO 737: READ Z: C=C+Z: POKE WA,Z: NEXT 2 IF C<>6516 THEN PRINT "ERROR!": END 3 PRINT CHR$(147): "INSERT SYNETIC DISK AND PRESS SPACE" 4 POKE 198,0: WAIT 198,1: SYS 679 10 DATA 169,001,168,162,008,032,186,255 11 DATA 169,010,162,216,160,002,032,189 12 DATA 255,169,000,032,213,255,162,000 13 DATA 189,205,002,157,027,009,232,224 14 DATA 011,208,245,076,018,008,169,044 15 DATA 141,214,079,141,230,082,073,067 16 DATA 008,083,089,078,069,084,073,067 17 DATA 045,071,042 W+A+Z: örökélet Easter Egg: A W+A+Z kóddal egy rejtett zenét is előcsalhatsz.
Infók | # | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z