Csalások

D

Infók | # | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z

Dalek Attack

Pályaugrás: játék közben nyomd le egyszerre mindkét Shiftet, majd tartsd nyomva a P-t, ami leállítja a játékot. Még mindig nyomva a P-t nyomj *-ot.

Daley Thompson's Decathlon

POKE 9450,173 - örökélet

Daley Thompson's Supertest

POKE 35411, 173

Dan Dare

POKE 5960,30: POKE 5961,30 - örökidő

Dan Dare II

$3130:$315A,EA - örökélet Kétszer nyomjuk meg a RUN/STOP-ot. Az idő leáll. A szint végén nyomjuk meg ismét kétszer a RUN/STOP-ot, hogy elinduljon. Így minden szintet könnyen befejezhetjük.

Dan Dare 3

POKE 27333,173 - örökélet

Danger Freak

Az idő megadásánál írjuk be: 17.04.70. Ezért örökidő, sérthetetlenség jár.

Dark Castle

POKE 43956,165 - örökélet

Dark Side

POKE 26272,173: POKE 29005,173 - örök idő POKE 24891,173: POKE 24671,173 - örök fuel POKE 26193,173: POKE 29337,173 - örök energia POKE 19013,173: POKE 29328,173 - örök pajzs SYS 36096

The Dark Tower

$7254,A9 - örökélet, játék előtt $251F,x - életek száma, játékból

Darkman

A címképernyőn BABY AXEMAN - a keret zöldre vált, Space-re pályát ugrasz

The Darksword

A címképernyőn: Who wants to live forever (Return) I am a flyer want to go higher (Return) Hex hex (Return)

The Dater

Shift+W: cheat képernyő

Dave Speed and the Mutants

W+Q+E, majd Space: örökélet és Space-re pályaugrás

Davy Crocket

POKE 4976,173 - sérthetetlenség

Deadly Messengers

Ship 1: fel nyíl + bal nyíl Ship 2: bal shift + c= + ctrl

Death Knights of Krynn

Ha remove-oljuk a karaktereket, és visszatöltjük az összeset egyszerre, akkor a holdak visszaállnak telire. Egy kis bonus spell nem jön rosszul.

Death Wake

Írj ITS MY BIRTHDAY-t (lehet, hogy egybe!) a high score listába!

Decton

RUDOLPH-ot írva örökélet a jutalmunk.

The Deep

POKE 8985,12: POKE 9067,12 - örökélet POKE 7509,12: POKE 14478,12 - örök bomba SYS 16020 + SYS 2064

Defender

POKE 3005,5 - örökélet

Defender of the Crown

Több zsoldossal kezdhetünk, ha beírjuk: POKE 56576, (PEEK (56576) AND 252) OR1: POKE 648,132 - karakteres kép áthelyezése 8400-ra). Töltsünk be egy monitort ($C000-$CFFF). Tegyük be a meghajtóba a DOC első oldalát: L"C0",08 (Return) M 11F7 (Return) 11F7 14 99 18 02 B5 53 C9 04 *Return) (Az 14 a szász zsoldosok száma kezdéskor) S "@:C0",08,0400,3339 (Return) Igaz, hogy a szövetségeseink is több zsoldossal kezdenek, de könnyebb is legyőzni őket, mint a normannokat. A játék elején foglaljuk el az egyik mellettünk álló területet, mely legalább egy várral szomszédos. A vár lehetőleg, sőt mindenképpen zászlós legyen! Ezután raboljunk ki kétszer egy norman (zászlós) várat, majd a pénzen vegyünk katonákat és egy kőhajítót. Erre leányt rabolhatunk egyik szövetségesünktől; amennyiben ez sikerül, a leányrablás révén megszerzett várból pateroljuk ki az összes ipsét, s packeroljuk be a saját várunkba, majd a várban levő összes élőt! Most már meg is támadhatjuk a területünkkel határos normann várat, melyben kb. 30 ember van. Ezzel a stratégiával gyerekjáték nyerni. Még valami: várostromnál segítséget kérhetünk Robintól, ha a nyíllal Sherwoodra mutatunk.

Defuzion 3

POKE 18080,173 - végtelen energia POKE 16550,48: POKE 16555,48 - 2 bomba elég a pálya befejezéséhez POKE 19456,173 - végtelen idő SYS 11108

Deliverance

POKE 5635,234: POKE 5636,234: POKE 5637,234 - Jim (Player 1) örökélete POKE 5663,234: POKE 5664,234: POKE 5665,234 - Bob (Player 2) örökélete SYS 7360 Pályakódok maximum élettel és fairykkel: Level 2 - RAEQWEH2 Level 3 - ABVLREYS

Delta

Reset előtt zene be, majd POKE 3829,99: POKE 3291,44 - végtelen élet POKE 2386,0 - kifogyhatatlan fegyverek POKE 15834, 173 - végtelen élet SYS 6000

Delta Force

RUN/STOP-al állítsuk le a játékot, majd L-el végtelen élethez juthatunk.

Deluxe Monopoly

$0be1 - 1. játékos pénze

Demolition

POKE 23015,44: POKE 18325,44 - sérthetetlenség

Demons

POKE 3272,256: POKE 3821,256: POKE 4220,44: POKE 8130,0 - sérthetetlenség

Denarius

POKE 38218,234: POKE 38219,234: POKE 38220,234 - örökélet SYS 6912 POKE 36727,14: POKE36731,10 SYS 33280

Desert Hawk

POKE 15745,234: POKE 15746,234 - sérthetetlenség

Destiny

Pályakódok: Stage 2 - AMWNEB Stage 3 - ZASDER

The Detective Game

- A könyvtárban keressük a "101 Detective stories" című könyvet. Ezt nyissuk ki, és megtaláljuk az egyik bizonyítékot, egy másolatot a végrendeletről. - A kép mögött lévő széfet a következő kóddal lehet nyitni: 210319, ami a halott professzor születési dátuma, és a konyhában lévő hamutálon található. A széfben a végrendelet van, ami +1 bizonyíték. - Valahol található a házról egy térkép, amin egy titkos alagút, és egy mégtitkosabb szoba van.

Detonators

Menüben FAST, majd JACK billenytűk: végtelen élet és teljes felszerelés

Deviants

$6780,EA: $6781,FF - örök idő az aljátékban Transport kódok: CERBERUS DIZZIDUS EXCELSOR (energia feltöltődik) CAGARANI DEVIANTS JABBADOR ASIMONUS TROLLDOR ZACARONT DENZIENT CYBERNIA XANTHIUS ELECTRIX BASILISK STRATOSA SALAMINO DIESPAZM LETSROCK BADBLADE JABBATAK METALDOG EVELONE CHECKOUT

Démonok Birodalma

A játék elindulása után T+R+A+N+1 - nem fogy az erő T+R+A+N+0 - ismét fogy az erő

Diamenty

Pályakódok: 2 - flwdhii (plwdhii?) 3 - omtfjuy 4 - inagkyr 5 - ubshltw (48shltw?) 6 - yvdjmra 7 - tcfkned 8 - rxglbwg (rgxlbwg?) 9 - ezhmvtj (exhmvtj?) 10 - wajncal 11 - tikbxsn 12 - awlvzdv 13 - ssmcafx 14 - ddnxtga 15 - febzwhw 16 - grvasjd 17 - mfctdkr 18 - jgxwell 19 - ktzsrmn 20 - lyadfnv 21 - mhtegbx 22 - njwrtva 23 - busfycw 24 - vadghxd 25 - cbetjzk 26 - xcryuag 27 - zdfhatt 28 - aegjbwj 29 - tftucsa 30 - wgtaddc 31 - shhbeee 32 - dijcfrg 33 - ejudgfi 34 - rkaehgg 35 - gmcgjyj 36 - tndhkha 37 - yoeiljc 38 - hpfjmue 39 - jrgknag 40 - urmlobi 41 - asimpck 42 - btjnrom 43 - cukoreo 44 - dulpsfr 45 - ewmrtgs 46 - fxnrumu 47 - gyosviw 48 - hzdtwjy 49 - ieruxkk 50 - jnrvylm

Diamond Maze 64

POKE 2497,36 - örökélet

Dick Tracy

POKE 42745,173 - örök energia

Die Hard

POKE 5801,173 - örök töltény

Dig Dug

POKE 10473,255 - örökélet POKE 10465,234 SYS 2071 POKE 41439,165 SYS 2140

Digital Tangram

Pályakódok: Level 10 - RUMANTIL Level 20 - LORDBECK Level 30 - GRIDORAN Level 40 - PASSADEN Level 50 - XATYMALI

Dimensione X

POKE 8645,129 - örökélet

Dinky Doo

POKE 11989,18: POKE 12296,165 - örökélet

Diplomacy

Néhány javasolt kezdés (néha beválik): France: MARSEILLES MOVE TO SPAIN BREST MOVE TO MID-ATLANTIC OCEAN PARIS MOVETO PICARDY 2. kör: (ha PIEDMONT-ban olaszok vannak) SPAIN MOVE TO MARSEILLES MID-ATLANTIC OCEAN MOVE TO PORTUGAL PICARDY MOVE TO BELGIUM (úgysem sikerül) Osztrák-magyar: (2 játékos esetén antant a központi hatalmak) BUDAPEST MOVE TO SERBIA TRIESTE MOVE TO ALBANIA VIENNA MOVE BUDAPEST Hajó: SERBIA SUPPORT UNIT IN RUMANIA FROM BUDAPEST BUDAPEST MOVE TO RUMANIA ALBANIA MOVE TO GREECE Ez ezért csak 2 ply-nél működik, mert ekkor Olaszország csak a harmadik körben lép le, különben jócskán keresztbe tesz nekünk. Turkey: 1. kör: ANKARA MOVE TO BLACKSEE 2. kör: BLACK SEA SUPOPORT TO RUMANIA FROM BUDAPEST

Dirty

- Ha bejutottunk a házba, menjünk a 2. emeletre (miután megvan a lightblub), 2. ajtó (OPEN DOOR). Egy sötét szobában találjuk magunkat (talán világosságot kellene csinálni). USE LIGHTBLUB, és lőn világosság. Ezután menjünk az asztalhoz, és vegyük fel az üveget. - Menjünk a lakófolyosóra, 1. ajtó, használjuk a kést az ajtón és már szabad is az út. Menjünk be: egy kamrába jutunk. Menjünk a dobozhoz, és nyissuk ki a kulccsal. A dobozban találunk egy üveget és egy videokazettát. - Ha meglátogatjuk a 2. folyosón a 2. ajtót, felvehetünk egy tűzoltókészüléket. - Ha felmegyünk a mosdóba, és kinyitjuk a csapot, majd használjuk az üveget, birtokosai leszünk egy valamilyen italnak.

Dizzy - Down the Rapids

POKE 46956,173 - végtelen idő Change Names opció, és írd be: SERENA M

Dizzy! - The Ultimate Cartoon Adventure

POKE 4309,173: POKE 2569,173 - örökélet

Dizzy 3 - Fantasy World Dizzy

POKE 9652,173 - örökélet POKE 9610,76,199,37 - sérthetetlenség POKE 9568,174 - a víz ártalmatlan POKE 9566,96 - a tűz ártalmatlan POKE 10862,0 - nem kell a 30 érme a sikeres játékhoz POKE 12765,x - a játék sebessége (1-leggyorsabb, 255-normal, 80-128-legjobb) POKE 14738,255 - örökélet SYS 6936 Ha a krokodil szájára rákötjük a kötelet, elkerülhetjük a további bonyodalmakat.

Dizzy 4 - Magicland Dizzy

POKE 9860,173 - örökélet SYS 32576

Dizzy 5 - Spellbound Dizzy

POKE 8388,173 - örök élet

Dizzy 6 - Prince of the Yolkfolk

POKE 9339,173 - örök élet POKE 12123,173 - örök energia A börtönből úgy juthatunk ki, hogy tüzet rakunk az ajtó előtt (LEAVES+MATCHBOX) és a vízzel (WATER) eloltjuk.

Dizzy 7 - Crystal Kingdom Dizzy

POKE 39127,173 - örök próbálkozás POKE 39169,173 - örök élet Pályakódok: 2. 1969 3. 2000 4. 2010

DJ Puff's Volcanic Capers

POKE 41647,173: POKE 41666,173 - megszabadulunk a veszélyektől

DNA Warrior

POKE 46347,173 - örökélet POKE 43728,0: POKE 40953,240 - sprite ütközések letiltása Indítás: POKE 2048,76: POKE 2049,14: POKE 2050,13: SYS 36530

Dolphin Force

POKE 2280,234: POKE 2281,234: POKE 2282,234: POKE 3744,234: POKE 3745,234: POKE 3746,234 - örökélet SYS 36864

Donkey Kong

POKE 11989,99: POKE 11989,18 POKE 39624,173 - örökélet

Doomdark's Revenge

Restore: parancsok POKE 26944,76: POKE 26945,167: POKE 26946,3 - örökélet SYS 2048 A toborzás négy feltétele: 1, A várban vagy városban legyenek katonák és nekünk 1140-nél kevesebb legyen 2, A vár, város aktuális tulajdonosa a Moon Prince-hez tartozzon 3, A gazda és a toborozni akaró egyén egy fajtába tartozzon 4, Ha az első három teljesül, és a fajta Fey, Barbarian, vagy Icelord, akkor az is fontos, hogy a harcos típusa (gyalogos/lovas) egyezzen - a gyalogos egyébként ritka. A 9... Use paranccsal veheti használatba a kezében tartott saját tárgyat a karakter. Mindenkinek csak egy tárgya van, a lordoknak fegyver, a főszereplőknek: Luxor, Morkin - Crown of..., Tarithel - Spell of Thigrorn (Morkinhoz röpíti), Rorthrow - Runes of Finorn. Ha valaki tárgyról kap infót a towerban, az mindig a saját tárgyára vonatkozik. Luxornak is lehet utánpótlása: egy ellenséges várat ostromoljunk addig néhány lorddal, 200-300 nem lesz a létszám benne. Ekkor Luxor támad (a többiek ki a várból!), és veszteség nélkül elfoglalja. Az övé lesz, és Moon Guard Riderek lesznek benne. Morkin kiszabadításához Tarithel keresse meg a Spell of...-t, és használja. Utána szervezze be Morkint és várjanak. Miután kiírtottuk Shareth-t, Luxor kerítse elő a Crownját, menjen vissza a kiinduló helyre, használja a koronát és íme: Morkint kihoztuk anélkül, hogy megmozdult volna. Ajánlott taktika: 1. nap Luxor: SW, Torinargot megszerezni, NE Rorthron: előre a Temple of Imelesh-be és NE-re néz, pihen Tarithel: NE 2x, E, beszervezi Imorthornt, W, NW Torinarg: NE Immorthorn: NE, E 2. nap Luxor: N felé nyomul, az útvonal mindegy Rorthron: beszervezi Kahudrargot és Careneont (90%, hogy ott vannak), majd N, ameddig csak tud, minél gyorsabban Tarithel: Carorthandot beszervezni, N, 2x NE (Flames of Dawn), 2x N, NE, Thormandot beszervezni, 4x W, 2x E, NE, Imulornt beszervezni, nyomulni N-ra Imorthorn: beszervezni Tororthane-t, utána SW sokáig Torinarg: 2x NE Kahudrarg: 2x NE, N (fontos, különben Varangrand felaprítja, így másnap beszervezhető) A többiekkel N 3. nap Rorthron: igyekezzen A 23,3 felé Tarithel: N Thormand & Carorthane: Varatrargot, vagy csak a várát támadja Imorthorn: Thigrandot beszervezni, NW, W Kahudrarg: Varangrandot beszervezni, tankolni 15,13-on Torinarg: Anvortheon A többi N 4. nap Imorthorn: 14,21 Carorthane, majd 17, 17 Berurmane Rorthorn: Imgoradot beszervezni, NE Imgorad: SE, Firak felé (Firakot csak ő tudja beszervezni) A többi N Ezután már nagyon sok a lehetőség, így még néhány tanács: Shareth-et Talormiumban várjuk, legalább 20-25 1200-as sereggel. Néhány Icelorddal (ha van) már Carildrimben beleköthetünk, ha szerencsénk van, meg is halhat...

Doriath

$4DE0,A0 - örökélet

Double Dragon

RUN/STOP-RESTORE, majd POKE 24853,173 - örökélet POKE 25299,173 - örök idő POKE 3472,0 - örök energia SYS 5532 Rúgd meg az ellent elölről, majd hátulról, és győztél is.

Double Trouble

Pályakódok: START WAVER THREE PEACE BREAK HOUSE SEVEN EIGHT BLOCK TRYIT WHITE LAMER WEIRD BLACK HEART CROSS BRAIN ERROR ARROW CLOCK EAGLE MAGIC SNAKE LEVEL BONUS DEATH DREAM POWER DRIVE CRIME GRAVE NINJA QUEEN CREAM SWORD AMIGA BLOOD DWARF GHOST DEVIL NIGHT STONE THUMB JEWEL LUXUS PARTY PROFI SLIME ABYSS FINAL

Doughboy

POKE34457,10 SYS34144

Down at the Trolls

POKE 23889,173 - végtelen élet POKE 23948,173 - végtelen energia POKE 24113,173 - végtelen idő SYS 34389

Dr. Jackle and Mr. Wide

Reset, majd POKE 26442,189 - örökélet SYS 16384

Draconus

POKE 10953,173: POKE 9926,173 - örökélet POKE 5426,173 - örök lőszer SYS 2058

Drag Race Eliminator

Hogy te legyél a leggyorsabb, gyakorold a következőket: 1. A startvonalat maximum RPM-en lévő motorral hagyd el. 2. Miután elindultál, ne vedd le a kezed a gázról a verseny végéig. 3. A lehető leggyorsabban válts a legmagasabb RPM-re, miközben max. sebivel száguldasz. 4. Csökkentsd a reakcióidődet azzal, hogy gép által irányított autó ellen versenyzel. Egy .400-.450-es reakcióidő kitűnőnek számít.

Dragon Breed

POKE 28351,173

Dragon Hawk

POKE 3477,255 - örökélet

Dragon Ninja

POKE 43126,173 - végtelen energia POKE 33357,173 - végtelen idő POKE 32890,173 - végtelen élet SYS 2016 (SYS 2061?)

Dragon Strike

$1DCC - Dragon HP (max. FF) $1E36 - Rider HP (max. FF)

Dragon Wars

Mint a Pool of Radiance-nél, de itt egy karakter 1024 byte-ot foglal el, és $8000-től kezdődnek: xx00 - név xx0C - STR xx0E - DEX xx10 - INT xx12 - SPR xx14 - health/health max. xx18 - stun/stun max. xx1C - power/power max. xx20-xx3A - skill, lire, knowledge szintek xx3C-xx43 - megtanult varázslatok xx4F - szint xx55-56 - pénz

Dragon's Lair

POKE 4069,165 Csak a lemezes verziónál: POKE 6039,5

Dragon's Lair II

POKE 4112,234: POKE 4113,234 SYS 3072

Dragonriders of Pern

Akciórész: Válassz Depth 1-et, ígx könnyebb lesz lenyomni Threadet. Legkönnyebben úgy tudod legyőzni, hogy hagyod a sárkányt a képernyő felső harmadában repülni és elégetsz minden Silver Threadet, ami útba esik. Csak akkor változtass a magasságon, ha muszáj, és ne feledd, hogy tudod egy picit feljebb és lejjebb irányítani a lövésedet. Stratégiai rész: Ha az elején a Craftsmasterekkel szövetségbe lépsz, kevesebb pontot kapsz ugyan, de egyrészt, ha Master Harperrel vagy, jól jön, másrészt későb könnyebb lesz szövetségre lépni a Holdokkal, ha 2-3 Craftmaster támogat. Még valami: ha egy Weyrleader megpróbálja ellopni az egyik szövetségesedet, hívj egy conclave-et (akármi legyen is az :)) Sárkányok küldése: Küldj 1-2 szárnyat Minor Holds-ba, ha védeni kell őket, ne foglalkozz mással! Küldj 2-3 szárnyat minden szövetséges Major Holds-ba, és persze minden Holds-ba, akikkel szövetségre szeretnél lépni.

Dragonskulle

FOR X=5300 TO 5500:POKE X,234:NEXT SYS 3080, majd F1 és Run/Stop-Restore, aztán FOR X=550 TO 5510:POKE X,234:NEXT SYS 3080, végül F1

Dreadnought

POKE 18663,173

Dream Raider

POKE 33825, 173 - örökélet

Drelbs

POKE 8813, 255 - örökélet POKE 10445,250

Driller

Csaj a BB verzióban indítás előtt POKE 24772,255: POKE 28398,255: POKE 31026,255 - nincs vége a játéknak, ha elfogy a pajzs Ha az Obsidian szektorban a földbe lövünk, a pajzs maximumra töltődik. Ez bármikor ismételhető.

Drip

Pályakódok: Level 5 - ls3axw Level 10 - 12ag1w Level 15 - 1ai4ru Level 20 - cqk1p4 Level 25 - aoi23a Level 30 - efr213 Level 35 - gde23a Level 40 - ls3axw Örök restart (vagy végtelen idő): reward

Drol

POKE 33790,0 - örökélet POKE 33663,0 - sérthetetlenség

Dropzone

POKE 3196,173 - örökélet POKE 3060,173 - örökélet POKE 14569,173 - végtelen bomba POKE 2311,200: POKE2316,200 POKE 1007,55: POKE 1011,132: POKE 1012,255 - örökélet SYS 1006 (SYS 6912?)

Druid

POKE 39271,x - életek száma POKE 35744,0 - automatikusan feltöltődik a Power SYS 5120 RUN után RESET, majd POKE 35097,0 - végtelen energia POKE 37802,0 - kulcs POKE 35968,0 - láthatatlanság POKE 35464,0 - golem POKE 37427,0 - robbanóanyag POKE 35122,0 - lövedék SYS 4379

Druid II

POKE 22798,169: POKE 22799,128: POKE 22800,141: POKE 22801,102: POKE 22802,3 - örök energia POKE 23771,234: POKE 23772,234 - örökélet

The Druids Are Back

POKE 2191,174: POKE 2192,167 RUN (READY), majd POKE 30777,12: POKE 32493,12: POKE 33147,234: POKE 33148,234: POKE 33149,234 SYS 2064

Duck Tales

Amikor a repülővel utazunk, a házak közepén átrepülve $50-t kapunk. A játékot úgy is megnyerhetjük, hogy állandóan fényképezgetünk, és a pénzt befektetjük. Ez mindhárom nehézségi fokozatban beválik.

Duet

POKE 21040,234: POKE 21041,234: POKE 21042,234 - örök energia POKE 20303,113: POKE 20330,113 - nagyobb hatótávú lövedékek POKE 29044,113: POKE 29058,113 - láthatatlanság POKE 20401,8: POKE 20406,4: POKE 20428,8: POKE 20433,4 - gyorsabb játékosok

Dungeons & Dragons

Mielőtt beírnád a RUN parancsot, nyomd le a Commodore billentyűt! Return, majd Commodore, amíg a hangot meg nem hallod, majd válassz szintet! A labirintusban Commodore, mire letisztul a képernyő és egy rács jelenik meg, amin jelölve van minden: te (kurzor), sárkány (D), pit (P), arrow (A), hook (H), denevér (B). Így jóval könnyebb a játék.

Dungeons of Dr. Creep

$0b73 - Háttér színe Van olyan képernyő, ahol a talaj is fekete és nem látni a lyukakat, sem a szállítószalagok mozgását! Ha világosszürke a háttér ($0f), akkor ez könnyíti a megoldást...

Dynamite Dan

POKE 25963,173: POKE 25097,0: POKE 25104,0 - örökélet SYS 16128

Dynamite Dux

Easter Egg: Az intro után reset, majd monitorral keresd meg az AADF-et!

Dyter-07

Ha játék közben beírjuk, hogy 'JULIA', örökéletet kapunk. Ha újra beírjuk, kikapcsolódik az örökélet. Ezt egyébként a képernyőn egy kis zöld négyzet jelzi.
Infók | # | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z