Narc
POKE 26088,0 - örök töltény POKE 28112,173: POKE 28279,173 - örök credit POKE 33532,9 - örök bombaNaCl - Natrium Chlorid
POKE 16766,173 SYS 6656Navy Moves
$0E83,00 - nincs első pálya POKE 5851,173 - örökélet SYS 3584 $C45C,X - idő (2. pálya) Az első pályán ugorjunk egyet a csónakkal, és az ugrás tetőpontján nyomjunk egy CTRL-t. Visszakerülünk a címképernyőre. Ha most új játékot kezdünk, a fickónk spriteja valamivel lentebb indul, így nem bántják az aknák, ezenkívül a lövés az eredeti magasságban történik, tehát minden veszély nélkül írthatunk. Ez az állapot egy ugrással megszüntethető. Amikor elkezdjük a második pályát, egy kis tengeralattjáróból kiugorva behatolunk egy nagy tengeralattjáróba. Ekkor nyírjuk ki a szürkeruhás tiszteket és vegyük el tőlük a kódokat (a kódokat írjuk fel valamire). Írjuk fel a tisztek nevét is, mert később szükség lesz rá. Ballagjunk el egy terminál-egységhez, és írjuk be: STOP ENGINE (Gépház állj), utána adjuk meg a kért kódot (ezt a tiszt nevéből lehet megállapítani). Utána írjuk azt, hogy: EMERGE (felmerülés), ezt is kóddal kell. Majd aminek az ajtaját az OPEN DOOR utasítással és az ezt követő kóddal tudjuk kinyitni. Ezután hívjunk segítséget: TRANSMIT, majd egy idő után: OABERBYAMD. Ezek után bemegyünk a reaktorhoz, berakjuk a bombát és szép lassan (gyorsan) elballagunk a tengeralattjáró tetejéhez, és kimászunk. Egy kicsit várunk, majd megtekinthetjük a bomba robbanását.Navy Seals
A Run/Stop pályát vált. Írd be a BRAINDEAD szót a high score listába, majd pause és unpause a játékban, és akármikor a balra nyílra pályát ugrasz. Írd be a MAD CYRIL szót (space-szel együtt!), hogy a 4. pályán kezdhess!Nebraska Joe
Space+jobb Shift+.+N - örökélet (lehet, hogy M, nem N!) POKE 15022,173Nebulus
POKE 32979,181 - örökélet POKE 46729,0 - örök idő SYS 32768 Végtelen élethez és időhöz juthatsz, ha egy pause után 3 mp-ig nyomva tartod a következő gombokat: balra nyíl, fel nyíl, J. Ezután tűz az újrakezdéshez. Ha 1-8-ig számot is ütsz, a kívánt toronyhoz ugorhatsz.Nemesis
POKE 5868,x - életek száma SYS 5678 POKE 5975,189: POKE 5976,234: POKE 5977,234 SYS 5779 Shift/Lock és 5-6x Space: megjelenik egy C a bal felső sarokban és sérthetetlen leszel (vagy végtelen élet?). Shift és 4x Space a címképernyőn: sérthetetlenségNemesis the Warlock
POKE 35333,0: POKE 35435,0: POKE 35629,0: POKE 37346,0: POKE 37722,0: POKE 37733,0 - végtelen energiaNeptune's Daughters
POKE 7870,80 - örökélet POKE 7904,173: POKE 7909,173: POKE 7922,173 POKE 7927,173: POKE 7940,173: POKE 7945,173 SYS 2200Netherworld
A "Hewson presents... NETHERWORLD..." képernyőn reset (a POKE-ok csak itt működnek) POKE 12116,44 - örökélet POKE 12121,44 - örökélet POKE 8138,0 - örök energia POKE 7698,18 - örök idő SYS 52320 2+4+E: pályaugrásNeuromancer
Helyezzünk el néhány magas értéket (pl. 255) a következő címeken: $C33A (DEC 49978), $C33B, $C33C - sok készpénz $C33D (DEC 49981), $C33E, $C33F - sok pénz a PAX számlán $C32E-$C32F - energia (max. D0 07) $C32D - zóna (01-07), X koord.: $C343, Y koord.: $C345 Link kódok: REGFELLOW CONSUMEREV ASANOCOMP WORLDCHESS CHEAPO PSYCHO CHAOS IRS FUJI KEISATSU HITACHIBIO BRAINSTORM SOFTEN FREEMATRIX EASTSEABOD LOSER YAKUZA HOSAKACORP BANKGEMEIN MUSABORIND VOYAGER BOZOBANK JUSTICE A kocsmában a zsaru igen kellemetlen alak, mert bármit mondunk neki, sittre vág. De ha Coptalk chippel a fejünkben megyünk hozzá, mindjárt beszédesebb lesz. A chipet Larrynél lehet beszerezni. A nő a masszázsszalonban rengeteg hasznos infót tud a Modern Pantherekről, meg sok másról is. Igaz, hogy a zsaruk hamar lekapcsolnak, és a csaj is sok pénzt kér, de érdemes egy játékot erre áldozni. Néha a kapott PRG belépési kódok még külön kódolva vannak. Ilyenkor igen hasznos egy jól felfejlesztett Decoder chip, ez viszont rengeteg creditet emészt fel. A megoldás: a játék elején szedjünk össze annyi pénzt, amennyit csak tudunk, aztán fejlesszük fel a chipet amennyire csak lehet. Mentsük ki az állást, jegyezzük meg, hová. Ezek után kezdjük újra a játékot, de a maradék három helyet használjuk a kimentésre. Ha fordításra váró jelszó kerül elénk, csak ki kell menteni az állást, és behívni azt a bizonyos "fordítót". Az első kimentett állás az első oldal 04 track 09 sectorán van. A 60-61-62-es byte-ok a készpénz mennyisége, a 63-64-65-ös byte-ok a PAX számlán lévő pénz mennyisége. Ugyanez a második játékállásnál, csal az a 04 track 18 sectorán van. A harmadikat a 05 track 06 sector, a negyedik állást a 05 track 15 sectora tartalmazza.Neuronics
Pályakódok: 02 - CIBCLN 03 - HVLATI 04 - TMBFHS 05 - XTOAEL 06 - ZYROZY 07 - TXGFWT 08 - YRYQTX 09 - CCJEYT 10 - FFNZBF 11 - WOQXOS 12 - AZMFED 13 - AQXXZZ 14 - UQJNQF 15 - VAJDKH 16 - MSILEK 17 - ZAGFNG 18 - IVCNKW 19 - EAZXGR 20 - YFSNSB 21 - UYUURP 22 - UPVMER 23 - ACYNPG 24 - DUAGNK 25 - TSTIHH 26 - QUTFFN 27 - EISYNQ 28 - BJDOYQ 29 - USENIE 30 - ADIYSV 31 - BVOIMJ 32 - HPIWGV 33 - HPIWGV 34 - CVQHAZ 35 - CTLKAL 36 - RILTWK 37 - PVQMRS 38 - JAQKRQ 39 - YAEMVG 40 - DCGUTW 41 - QQMVNG 42 - NVZRPQ 43 - JLRNCV 44 - OBLNKW 45 - HEMMAA 46 - AUAGQD 47 - KFMMAE 48 - UYGMYG 49 - QUICHN 50 - SCBLEC 51 - UOHHIU 52 - SGZPVV 53 - ORHMIY 54 - OGOUTW 55 - ALAFAJ 56 - PLQOJF 57 - LWTAYS 58 - GLNMZF 59 - YODAOC 60 - XRPXYB 61 - KCSGKQ 62 - QXDYMM 63 - EIADJJ 64 - GTJFOS 65 - UJEQPP 66 - UYMHGZ 67 - XJXVDJ 68 - CKHNQJ 69 - OGKYXQ 70 - WTTNRL 71 - FBRRRN 72 - IHGUSG 73 - BOYJPB 74 - FTUVLW 75 - NZWCGP 76 - LAYZVL 77 - WWRUZW 78 - CHXDUF 79 - CVBKPY 80 - JOVDBM 81 - VFPWZA 82 - VOQWQV 83 - RGULOI 84 - JLLEAH 85 - HEEIBJ 86 - JHYVUQ 87 - ONNWFJ 88 - ZGLUCJ 89 - MJYENJ 90 - HVZBFP 91 - XGJEOP 92 - MBYRIE 93 - RJWZMG 94 - PXSRSX 95 - ECDCTR 96 - NBAHTD 97 - IGEHQY 98 - PTLGPG 99 - GKJBHH 100 - HKARSZ 101 - JZGIRY 102 - IPPRHB 103 - MNZBELNeutmare
POKE 4928,234: POKE 4929,234: POKE 2157,234 POKE 4718,x+48 - szint száma SYS 5376New York City
FOR A=14592 TO 14847: POKE A,0: NEXT - nincs kutya a postán SYS 15040New Zealand Story
POKE 3215,173 POKE 20242,173 SYS 2306 Írd be szóközökkel (vagy nyomd le a billentyűket): TRY CHEATING (a keret szürke lesz). Ezután a balra nyíllal pályát tudsz ugrani (főellenségeknél nem működik).Newcomer (magyar)
1.karakter 2.karakter 3.karakter 4.karakter 5.karakter 6.karakter Pénz: $7dda $7e3a $7e9a $7efa $7f5a $7fba Exp.: $7dd7 $7e37 $7e97 $7ef7 $7f5f $7fb7 Valahol a pénz után vannak a szaktudások is, könnyen föl lehet ismerni, mert két szaktudást egy byte-on tárol (Pl.: ökölharc: 3, kézifegyver: 1 -> .. 31 .. ). Vigyázat, a karakterek által ismert szaktudások nem folytonosan vannak a memóriában, ahol 0 van, azt a szaktudást nem birtokolja a karakter! A cheat bevitele itt sem egyszerű! A lényeg itt is, hogy tölteni akarjon a program... A legbiztosabb az, ha olyan helyre megyünk, ahol másik lemezoldalt kér, majd lemezcsere nélkül megnyomjuk a space-t. Ekkor kattogni fog a drive, most hajtsuk föl a kart és hagyjuk úgy. Freeze, módosítások, vissza a programba, majd lemezcsere, kar le. Ennyi. Kipróbáltam úgy is, hogy csak fölnyitottam a drive karját, majd ránéztem Murdock ajtajára. A program töltött volna, de nem volt lemez... Freeze, majd az átírás után be is töltötte a szöveget, de 4 lépéssel arrébb a járőrnél már kiakadt... Na, mindenki úgy csinálja, ahogyan akarja, nekem az új oldal kérésénél szinte mindig sikerült, ezért ezt propagálom! :) Kicsit bővebben az első karakter adatairól a memóriában: (a többi karakter jellemzőit majd mindenki kikövetkezteti a fönti táblázat alapján!) $7dc0-$7dcf - név $7dd0 - életkor $7dd1 - nemzet (0-USA, 1-olasz, 2-német, 3-magyar, stb.) $7dd2 - képességek 3 byte-on, byte-onként 2 (érték: 0..5) A 3. byte fölső 4 bit-je tárolja a karizmát, az alsó 4 bit nem tudom, mit tárol. $7dd5-$7dd6 - életerő (AKTivitás) decimálisan max. 10,000 azaz alsó/fölső alakban: $1027 $7dd7-$7dd9 - tapasztalati pont (EXP) (fölső, alsó, legfölső byte alakban) $7dda-$7ddc - pénz (fölső, alsó, legfölső byte alakban szintén) $7ddd-$7dea - szaktudások, byte-onként 2! (érték:$00..$0a) Lásd följebb! $7deb - oltott, tetovált, $c1 (talán a make-up is itt van, de nem tudom az értékét) $7df8-$7e1d - tárgyak Az összes képesség sorrendben: kézifegyver pisztoly ökölharc puska zárak észlelés GPI kártya gépkarabély robbantás rakétavető lézer űrhajó pilóta ásványtan computer mászás osonás nyomkövetés make up meggyőzés szövegfejtés elsősegély orvos telepátia pirotechnika biotechnika műszerész elektronika A tárgyak: 2 byte-ot foglalnak, az első byte a tárgy, a második a tárgy állapotára utal (viselve, tárazva van-e, mennyi lőszer van benne, max.127 ). Az állapotjelző értékei lehetnek: $00 - a tárgy nincs viselve, nincs töltve $01..$7f - nincs viselve, viszont töltve van. 1..127 muníció van tárazva. $80 - viselve van, de nincs töltve $81..$ff - viselve van és töltve is. 1..127 muníció van tárazva. Így bármely tárgyat lehet tölteni, de nem sok értelme van a Rongyok <127>-nek, ellenben az RPG <127> már jobban mutat! :)) Az értékek hexában vannak, csak spórolok pár $-jelet!
01 - Óra 02 - Iránytű 03 - Geiger 04 - Rádió 05 - Boxer 06 - Ösztöke 07 - Kés 08 - Balta 09 - Machete 0a - Walther PPK <> 0b - Walther lőszer 0c - Makarov <> 0d - Makarov lőszer 0e - Magnum <> 0f - .45 lőszer 10 - Vadászpuska <> 11 - Vadászpuska lőszer 12 - Black Magic <> 13 - Magic lőszer 14 - Spass <> 15 - Spass lőszer 16 - Skorpió <> 17 - Skorpió lőszer 18 - Ingram <> 19 - Ingram lőszer 1a - G-111 <> 1b - G-111 lőszer 1c - Galil <> 1d - Galil lőszer 1e - M-200 <> 1f - M-200 lőszer 20 - LX-6 Slayer <> 21 - Slayer rakéta 22 - RPG <> 23 - RPG rakéta 24 - Lézer pisztoly <> 25 - Energia tár 26 - Plazmavető <> 27 - Energia lőszer 28 - Gránát 29 - Spray 2a - TNT |
2b - C-4 plasztik 2c - Álkulcs 2d - Gázmaszk 2e - Bronz ujj 2f - Erszény 30 - Jógi könyv 31 - Cateyes 32 - Porcelán 33 - Áldozati tőr 34 - IS 35 - Csavarhúzó 36 - Gyémánt 37 - Bestiárium 38 - Narkó 39 - Kódkulcs 3a - C vitamin 3b - Ásó 3c - Csapda 3d - Karkötő 3e - Pajszer 3f - Feszítővas 40 - Kötél 41 - Korbács 42 - ID kártya 43 - Hegesztő elem 44 - Dart 45 - Doboz 46 - Medál 47 - Klipsz 48 - Agyar 49 - Szexlap 4a - Franciakulcs 4b - Nyakék 4c - Portré 4d - Zanza 4e - Bőr 4f - Bőrtérkép 50 - Gyűrű 51 - Make up kit 52 - Pele 53 - Drótvágó 54 - Jegyzet |
55 - Rongyok 56 - Álkódkulcs 57 - Levél 58 - Lézer diszk 59 - Mikró öngyújtó 5a - Papír térkép 5b - 3.5 lemez 5c - Gumicsónak 5d - Hegesztőpisztoly 5e - Kontrollkártya 5f - Szakadt térkép 60 - Int.központ 61 61 - Int.központ 528 62 - Int.központ 143 63 - Int.központ 304 64 - Cartridge 65 - NYÁK 66 - CPU 67 - Kő 68 - Eprom 69 - Hasis 6a - Növény 6b - Füzet 6c - Fémlemez 6d - Légpatron 6e - Relé 6f - Tranyó 70 - Kondi 71 - Kötszer 72 - Fejdísz 73 - ID gyűrű 74 - Tenyészet 75 - Boronruha 76 - Űrpáncél 77 - Boronmellény 78 - Rongyok 79 - Rockerruha 7a - Golyóálló mellény 7b - Csuha 7c - Antirad ruha 7d - Bomberdzseki 7e - Rohampáncél |