Csalások

G

Infók | # | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z

Galactyforce

POKE 11843,234: POKE 11844,234: SYS 9473

Galaga

POKE 17288,165: POKE 17383,173: POKE 17388,173 - örökélet

Galaxions

POKE 7065,230: POKE 17288,165 SYS 2304

Galaxy

POKE 3369,230: POKE 3378,230 - örökélet

Galaxy-Terror

$2780,x - életek száma

Galdregon's Domain

POKE 12136,173: POKE 6158,173 - végtelen stamina

Galivan

POKE 16269,173 POKE 30602,234: POKE 30603,234: POKE 30604,234 - örökélet SYS 12288

Game Over

POKE 15244,234 - örökélet POKE 15244,234 : POKE 15245,234 SYS 2304 $3B8E,A5 - örök energia $1659,EA - gránát. A 2. szintre lépéshez be kell nyomni a H-t és beírni: ZAPPA

Gangster

POKE 3574,234: POKE 3575,234: POKE 3576,234 - örökélet POKE 4983,234: POKE 4984,234 - sprite ütközések letiltása POKE 5989,58 POKE 53264,126: 5374,44: 5989,58: 3574,44

Gaplus

POKE 32496,173 - örökélet POKE 33252,173 - sérthetetlenség SYS 4170

Garfield - Big Fat Hairy Deal

POKE 25370,173 - Garfield többé nem lesz éhes POKE 25389,173: POKE 25370,173 - végtelen energia POKE 25450,173 - nem fog elfáradni SYS 24320

Gary Lineker's Hot Shot

Ha lőttünk egy gólt, tartsuk csak nyomva egy darabig a C= billentyűt...

Gateway to Apshai

POKE 2264,99 - örökélet $1913 - életek száma $1917 - strength (nem lehet átírni) $1914 - agility $1915 - luck (nem lehet átírni) $191a - arrows $191b - magic arrows Az inventory $1902-nél kezdődik, de nem elég, ha ott átírod, $1912-nél is át kell, ahol a tárgyak számát adhatod meg, vigyázva, nehogy átlépd a határt. A cuccok listája: $01 - bow $02 - arrows $03 - short sword $04 - healing salve $05 - stun spell $06 - small shield $07 - chain armor $08 - map $09 - healing potion $0a - confuse spell $0b - shield spell $0c - long sword $0d - large shield $0e - luck charm $0f - agility amulet $10 - fear spell $11 - magic arrows $12 - disarm spell $13 - helm $14 - paralyze spell $15 - gauntlet $16 - 2-hand sword $17 - breast armor $18 - healing amulet $19 - strength stone $1a - magic shield $1b - wand $1c - cross $1d - teleport spell $1e - protect spell $1f - magic helm $20 - magic sword $21 - magic sword $22 - plate armor $23 - healing spell $24 - stone spell $25 - death spell $26 - blast spell $27 - reflect spell $28 - magic armor $29 - staff - Az 1. dungeonnel kezdj, mert itt kapsz egy kardot. Utána már választhatod bármelyiket. - Egy egység falon át tudsz vágni a kardoddal, így te lenyomhatod a szörnyeket, de ők hozzád sem tudnak érni. - A 3. pályán gyakran találhatsz Agility Amuleteket, Luck Charmokat és Strength Stone-okat. Ezekkel a maximális 9-ig feltornázhatod az értékeidet. 9 felé nem tudsz menni, de tartalékokra bármikor szükség lehet. A gyengítő és átkozott csapdák lecsökkenthetik 1-re az erődet és a szerencsédet! Ha nem használsz Strength Stone-t és Luck Charmot, vagy valami gyógyító varázslatot azonnal, meglehet, hogy a következő pályát kevesebb HP-vel kezded! - Ugyan nem sokat ér egyéb helyeken, de a 3. pályán jó szolgálatot tehet a Locate Trap. Ezen a helyen jó ötlet térképezni, hogy mindenféle amuleteket, charmokat és stone-okat találj. A későbbi pályákon ezek ritkábbak, pakolj fel jól! - A Paralyse és Stun varázslatokat tartogasd a későbbi pályákra! A Mamba kígyók és goblinok ellen igen hatásosak. Nem nehéz kinyírni őket, de nagyon gyorsak, így lehetetlen eltalálni őket, hacsak le nem bénítod őket. - A kereszt jól jöhet élőhalott lények ellen (pl. vámpírok). - Ha mérgezett tűvel kerülsz közelebbi kapcsolatba, utána azonnal gyógyítsd meg magad! Ha nem, a HP-d elkezd fogyni, amíg meg nem halsz. - Használj Fear varázslatot az ellenségen, és mikor menekülni próbál, szorítsd sarokba, így könnyebb kinyírni. - A Blast varázslattal alagutat áshatsz, így olyan helyekre eljutva, melyek egyébként elérhetetlenek. A térképpel együtt használva az igazi.

Gauntlet

POKE 48621,96 - nincsenek ellenségek POKE 48621,96: POKE 49009,96 - az ellenség nem támad SYS 32768 Két játékos módban hagyd, hogy a Halál kinyírja a második játékost, majd az elsőt - 9999 HP a jutalom. Három perc alatt minden fal eltűnik. Normális esetben ez túl sok energiába kerülne, de ha lepause-olod a játékot...

A Gálya

$c025 - pénz az aktuális karakternél POKE 52431,173 - örök gyufa A kimentett állás 3. blockjában a $69-$6C és $6E-$6F-re kell $FF-eket írni, hogy 65535 pénzünk legyen. Ha ezután szerzünk még egyet, akkor túlpörög, ezért érdemes kicsit kevesebbet beírni. A 3. block $46-$4B-re (más forrás szerint elég csak $48-ig) $FF-eket írva az SPP-nket tuningolhatjuk fel. Tongraknak is lehet 255 SPP-je, csak nem tudja használni. Fontos, hogy Raernonként mentsünk állást, mert ha Tongrakként mentünk, akkor máshol lesznek ezek az értékek! Ugyancsak a kimentett állás 3. blockjában $5C-$61-ig írjunk 01-eket, és a varázslónk az összes létező varázsigét tudni fogja, köztük GWORIN nevűt is, ami ismeretlen. A pénzes trükk után felvásárolhatjuk az egész boltot, és Raernont is kiválthatjuk a börtönből. Ehhez az erdőben meg kell keresni a tornyot, ahol a trollnak 397 ruppót kell leperkálni. Ráadásul most Raernon minden varázsigét ismer, így a játék jelentős részét átugorhatjuk. A pénzt csereberélni is lehet egymás között, pl. FIZESS TONGRAKNAK. Sok pénzzel nincs szükségünk a bronzkulcsra, a Lenin-szoborra, a hajcsatra, a gyertyatartóra, stb. Mivel Raernon már szabad, nincs szükség a Szent Chemotoxra - a pókot nem muszáj megölni. Az óriástetűhöz sem kell, hanem elég, ha rögtön odaadjuk neki a kockacukrot. Igaz, hogy így a csontot sem tudjuk megszerezni, de nem baj, mert ha az alagútrendszerben megkeressük a patkányt, és megöljük, akkor ezt is odaadhatjuk a kutyának csont helyett. Ugyanezért pl. a Lenin-szoborra sincs szükség. A jellemzők játék közben is átírhatók egy freeze után. A pénz a $C025-$C026-on van, az SPP-t $C002-n találjuk, míg a gyufaszálakat $C033-on növelhetjük. Teleport démonok neve és tartózkodási helye: Johan Sebastian Bach - Rabszolga kereskedőnél Felfordult Gyomor - Kunyhó (bozótos) sziget Jankó a Kankó - Városban (várnál) Üvöltő Májmétely - Barlangban Laza Tinó - Vándorló démon Bumburnyák - Erdőben - A füves buckában vegyük fel a Szent Chemotoxot és ássunk egy jót. - A kocsma mellékhelyiségében van egy farkasember. Ha nem vagyunk szűkmarkúak, megered a nyelve. - A prostinak nem érdemes konyakot adni, de azért érdemes megnézni, mi az eredménye. - Ha kevés gyufánk van (pl. 1), adjuk el a kereskedőnek 2 tmorgh-ért, és vegyünk egy teli dobozzal, 5 tmorgh-ért. Jó üzlet. - Az arany Lenin-szobrot nem érdemes 70 tmorgh-ért eladni. - A tó túloldalán lévő kastélyba csak Raernonnal érdemes bemenni, ha már ismeri a HVOUR nevű varázslatot. - A madárijesztőtől a szalmakalapot úgy lehet elvenni, hogy a gyufával megijesztjük. - A játékban van pufajka is, amit a hideg helyeken célszerű használni. - A révész csapóajtaját a horoggal lehet kinyitni. - Sam Sung átvisz bennünket egy másik szigetre, itt KERESD RÉZKULCSOT, majd KERESD KUNYHÓT. A kunyhó ajtaját a rézkulcs nyitja. - Zeldának odaadhatjuk az öregasszonytól elrabolt varázsitalt, kapunk érte néhány pontot. A macskának is vihetünk Whiskast. - A mocsárban lévő kupola ajtaját az URX nyitja. Ha a kupolában ásunk, egy rubintot lelünk. - A nyugati hegyoldalban a hasadéknál BE lehet menni a barlangba. - Érdemes beírkálni különböző szavakat (csimpánz, szatír, bodzabogyó), így elég jól kiismerhetjük a játék szókincsét. - A havas hegycsúcson gyúrhatunk hógolyót, de ha elmegyünk onnan, elolvad. - Amikor átmegyünk a kastélyba, elég Raernont átvinni, Tongrak úgysem csinál semmit. A cseréket meg le lehet bonyolítani a stégen is. - A pipázás menete: LE (ködös völgy), DK, GYÚJTSD GYUFÁT, GYÚJTSD VELE PIPÁT, SZÍVD PIPÁT (addig pöfögjünk, amíg ki nem fogy), TÖMD GYÓGYNÖVÉNYT PIPÁBA, GYÚJTSD GYUFÁT, GYÚJTSD VELE PIPÁT, SZÍVD PIPÁT, OLTSD PIPÁT.

Gem-X

Pályakódok: B - EARTHIAN C - KENICHI D - INOKUMA E - BURAI F - BADMAN G - NETWORK H - YOKOHAMA K - TURRICAN

Gemini Wing

POKE 4518,173 - örökélet SYS 4096 Pályakódok: Level 1 - COKECANS Level 2 - MR.WIMPY Level 3 - CLASSICS Level 4 - WHIZZKID Level 5 - GUNSHOTS Level 6 - DOODGUYZ Level 7 - D.GIBSON

Geometric

Pályakódok: 01 - CORRESPOND 02 - VERNACULAR 03 - REPUGNANCE 04 - INDUSTRAIL 05 - REVOLUTION 06 - EMANCIPATE 07 - DEPARTMENT 08 - DOSQUALIFI 09 - STRAGGLING 10 - DIPHTHERIA 11 - VINDICTIVE 12 - ATMOSPHERE 13 - LINEAMENTS 14 - METICULOUS 15 - IRIDESCENT 16 - ADVENTURES 17 - INTIMIDATE 18 - AGGRESSIVE 19 - EXPERIENCE 20 - CALCULATOR 21 - DISSENTION 22 - TINY TOONS 23 - CHANCELLOR 24 - MAGIC DISK 25 - UNSOCIABLE 26 - EARTHSHAKE 27 - PARLIAMENT 28 - CARTRIDGES 29 - PARACHUTES 30 - PROPAGANDA 31 - MISFORTUNE 32 - IT IS EASY END - FAULE SAU!

Gerry the Germ Goes Body Poppin'

POKE 2307,1 - végtelen élet SYS 2304 A szinteket a + és - billentyűkkel váltogathatjuk.

Ghost Chaser

POKE 2669,250 - örökélet F+A+N+D: második pálya

Ghosts 'n' Goblins

POKE 2981,173 - sérthetetlenség POKE 2579,12 - örökélet POKE 2175,x - életek száma POKE 2214,x - pálya száma (0-5) POKE 4242,42 - ha lősz, minden szörny felrobban FOR A=2358 TO 2360:POKE A,234:NEXT - örökélet POKE 34042,255: POKE 2240,9: POKE 7086,12 POKE 4070,170:POKE 4170,10 - nincs sprite ütközés SYS2128 POKE 7086,5 - a zombik fel-le mászkálnak POKE 7086,7 - a zombik felrobbannak POKE 7086,10 - a zombik úgy mozognak, mint az ördög POKE 7086,15 - a zombik kincsekké, fegyverekké, stb. változnak POKE 7086,18 - a zombik babákká változnak POKE 7086,19 - a zombik fantomokká változnak POKE 7086,22 - a zombik megpróbálnak lehúzni POKE 7086,23 - a zombik átvisznek a második pályára POKE 7086,26 - a zombik sárkányfejekké változnak POKE 7086,27 - a zombik repkednek POKE 7086,29 - mindenhol tüzek gyúlnak A highscore táblánál írd be: 'DELBOY'. Ezután az első három F billentyűvel kiválaszthatod a második, harmadik, ill. a negyedik pályát, és F7-tel megnézheted az end sequence-t.

Ghostbusters

POKE 22014,x - ennyiszer ezer pénzünk lesz POKE 24440,40 - örökélet POKE 38454,96 - örökélet POKE 34777,169: POKE 34446,234 POKE 34447,234: POKE 34351,153 POKE 29164,169: POKE 26165,3: POKE 32425,169 POKE 11822,165 SYS24576 Név - Account no. MUSTIS - 111111111 GHOST BUSTERS - 8796191 (SEMMI) - 458 ($1,000,000) MIX - 6074700 ($33,000) MARTIN - 02203505 ($150,200) ANDY - 777 (végtelen pénz) Az elején mindenképpen vegyünk Marshmallow Trap-et. Ha jön a Nagy Fehér Főnök :), menj közel hozzá és nyomd meg a T-t. Az időzítés nem igazán fontos, de vigyázz, nehogy túl hamar csináld!

Ghostbusters II

POKE 2261,173 - örökélet POKE 51746,173

Ghosttown

POKE 65299,16 - örökélet

Ghouls

POKE 8367,255 - örökélet

Ghouls'n'Ghosts

POKE 10798,165 Írj WIGAN RLFC-t a high score táblába: A-ra pajzs, S-re pedig a következő pálya a jutalom.

Gilbert

$574B,FF - örökidő az aljátékban

Gilded Age

$147B,A5 - végtelen pénz

Gilligan's Gold

POKE 17993,0 - örökélet SYS 25532

Gladiator

POKE 26920,173 - sérthetetlenség

Glider-Rider

POKE 21872,173 - végtelen idő POKE 29148,96 - végtelen energia POKE 28568,173 - végtelen bomba

Gods and Heroes

POKE 3568,169: POKE 3569,0: POKE 3570,234 - örökélet SYS 2304

Gogo the Ghost

Pályakódok: ROOM 12 - POLLYS PARADISE ROOM 15 - HEADACHE ROOM 23 - SHOOTING STARS ROOM 27 - FLUTTERING BATS ROOM 31 - PAC IS BACK ROOM 36 - HORSE POWER ROOM 44 - BALLOON TRIP ROOM 48 - SILENT ROOM ROOM 50 - TURBO TORTOISES ROOM 52 - MAD TOWELS ROOM 55 - BALL GAME ROOM 62 - SKULKING TEETH ROOM 73 - SNOWBLIND ROOM 83 - BOAT FLOAT ROOM 98 - DENTAL FEAR ROOM 104 - WEAR A BEARD ROOM 116 - NASTY COMPUTERS ROOM 121 - DWARF PEOPLE ROOM 128 - TIME FOR TEA ROOM 133 - FLYING DISKS ROOM 140 - SUBMARINE INVASION

Golden Axe

Pauzáljuk a játékot, majd RUN/STOP és ; (vagy :). Eredmény a következő pálya. A pálya végén levő főellenséget legegyszerűbben autofire-el nyírhatjuk ki.

Golden Star 3

A címképenyőn Commodore, majd válassz pályát! Ha az elsőt választod, szükséged lesz némi segítségre :)

Golden Star 9

Mikor Krymor (1. ellenfél) energiája 1%-on van, nyomd le a Commodore+CTRL+1 billentyűket egyszerre: egy új pályára kerülsz.

A Gonosz Herceg

A karakterünket tuningolhatjuk, ha átírjuk az alábbi memóriacímek tartalmát: $0810 - életerő $0811 - sebzés $0812 - támadás $0813 - mágia $0814 - arany $0815 - gyógyital Vigyázzunk, egyiket se írjuk $FF-re, mert elég még egyet szerezni hozzá, és nullázódik (túlcsordul).

The Goonies

POKE 3002,173: POKE 16005,173 - örökélet Kódok: 1 - Mr Sloth 2 - Goon Docks 3 - Doubloon 4 - One Eyed Willy

Gorf

POKE 7240,234: POKE 7241,234 - örökélet

Gothik

POKE 7018,173: POKE 7165,173 - örökélet SYS 49152

Graeme Sounness Soccer Manager

$0098-$009b - pénz

Grand Prix Circuit

A Trabant gyorsaságú kocsit válasszuk (FERRARI), ugyanis a kanyarstabilitási szempontjai a legkedvezőbbek. Nem rossz dolog, ha a kanyarok előtt a sebességünk 150 km/h felett van. Úgy álljunk a pályán a kocsival, hogy a sebesség kijelző jobb oldalánál animáljanak a terelővonalak. Amint megjelennek a sebességjelző táblák a 100 és az 50 között húzzuk a joy-t jobbra. Ez csak a jobbra kanyarodásnál érvényes, balra kanyarodásnál minden tükröződik. A kanyar végén pedig gáz a kormányt a sodródással megegyező irányba! Nem mindegy, hogy az egyes pályákon milyen versenyautóval megyünk. A Williams-Renault a német, kanadai, olasz és japán pályákoz a leggyorsabb. A Ferrari a brazil, monacoi, detroiti és a brit pályákon jeleskedik. A McLaren mindenütt a leglassabb. A körrekordok a 01-es track-ben vannak, ezeket sima lemezmonitorral át lehet írni.

The Great Giana Sisters

POKE 2446,255: POKE 6697,255 - örökélet POKE 8257,173: POKE 63777,173 - örökélet POKE 6664,96 - nem tűnnek el a hidak SYS 2098 A+R+M+I+N: pályaugrás Shift+Z+A+W: detto X+Z+A+W: detto Titkos pályák: Stage 8-ról 11-re: a pálya végén a szörny és a gyémantok előtt fel kell ugorni. Stage 25-ről 28-ra: a pálya közepén a 3? felugráló hal között Stage 32-ről 33-ra: ez egyszerű, le kell esni a kék halóba. Stage ??-ről: a pálya elején van, ahol a fekete v. sötétkék szobor előtt kell felugrani.

Great Gurianos

POKE 34962,0 - örökélet M+.+bal kurzor+jobb kurzot+Return: pályaugrás F1 (két játékos mód), ezzel máris cheat módban vagy, ahol a joyt gyorsan fel-le mozgatva pajzsot generálsz magad körül.

Green Beret

POKE 5429,173 - örökélet Tartsd nyomva az 1 billentyűt, ha a levegőben szeretnél időzni. Ne húzd sokáig, ugyanis egy idő után jön egy repcsi és lebombáz.

Greenhouse

POKE 4439,165: POKE 14551,165 - örökélet

Gremlins 2 - The New Batch

POKE 4237,173 - örökélet POKE 5847,165 - örök idő SINATRA a high score táblába: végtelen élet.

Greystorm

A szintválasztó képernyőn joy fel+jobb shift+space.

Gribbly's Day Out

FOR A=3648 TO 4096: POKE A,0: NEXT. SYS 17088

Gridder

POKE 5578,0 - nincs sprite-sprite ütközés POKE 6757,96 - végtelen élet POKE 4704,x+128 - életek száma SYS 4608

Gridrunner

POKE 35869,173 SYS 32768

Gryphon

POKE 7313,169: POKE 7314,0: POKE 7315,234 SYS 5200, majd Run/Stop-Restore (esetleg SYS 5000) FOR A=49272 TO 49274: POKE A,234:NEXT A FOR B=49305 TO 49307: POKE B,234:NEXT B FOR C=49244 TO 49246: POKE C,234:NEXT C FOR D=49220 TO 49226: POKE D,234:NEXT D POKE 6866,76: POKE 6867,222: POKE 6868,26 SYS4700

Gryzor

POKE 13476,189: POKE 29187,189 - örök lándzsa (12476?)

Guadalcanal Campaign

Save Game opció, írd be: Trainer, majd Return - nem lesznek ellenfelek

The Guardian

FOR A=24756 TO 25758:POKE A,234:NEXT POKE 24759,96 POKE 21050,169: POKE 21051,0: POKE21052,234: POKE 21053,234: POKE 21054,234 - örökélet SYS 24765

Gun-Runner

POKE 23364,234: POKE 51724,234: POKE 51772,234 - örökélet

Gunship

Játék közben freeze: $53D9: Sidewinder $53DA: Far $53DB: Hellfire $53DC: Flare $53DD: Chaff $53DE: gépágyú Ne írjunk be túl sokat, különben azonnal lezuhanunk! Biztos sokan bosszankodnak azon, hogy a játékállást nem lehet úgy kimenteni, hogy a lemezen felülírjuk azt. A JAGGER-törés lemezén megtalálható egy BEGIN nevű BASIC file, melyben megtalálhatjuk azt a részt, amely az eredmény kimentéséért felelős. Ebben, ha megkeressük a 726-os sort, így néz ki: 726 GUSUB 920: SYS KE+54: POKE 63269,0: F$="PILOT": GOSUB 655. Ezt egy kicsit átalakítva, és egy új sort kreálva elérhetjük, hogy nem kell mindig új lemezre pakolni kitüntetéseinket, pontszámainkat stb. Tehát az F$ értékadása után be kell írni egy GOSUB 1000 utasítást, a GOSUB655 elé, majd: 1000 OPEN 15, 8, 15, "S:PILOT": CLOSE 15: RETURN. Természetesen a DOS '@' parancsát inkább ne használjuk, így teljesen sportszerű a felülírás. Nos ezzel meg is oldható könnyen a dolog, most már minden sikeres küldetés után kimenthetjük akár a programlemezre is az állást. Egy lemezmonitorral keressük meg, hol kezdődik a 'PILOT' file (a szektoron belül - az első a 18.sáv, 01-es szektor - a név előtt 2 byte-tal. (nem a 83, az az előtti 2 byte) Ezeket írjuk be sáv ill. szektor értéknek, hogy a PILOT nevű file-t tudjuk szerkeszteni. A most következő számok közül mind hexában van (ha minden igaz, így kell beírni a diskmonitorba). 04-17-byte: név, 18.byte: rang (00-őrmester... 07-ezredes), 19-1A: pontszám, 1B-27: kitüntetések. A megfelelőhöz be kell írnük, bár kicsit furcsán számozza. A bunkereket csak HELLFIRE-el érdemes lőni. Ha nem kell bunkert lőni a küldetésben, érdemesebb inkább 2 db 19-es FFAR-t magunkkal vinni. Ha a gyalogságot gépágyúval akarjuk szétlőni, a távolság ne legyen nagyobb 0.8-nál. A rakétával akkor érdemes lőni, ha a kocka a célkereszt közepén van, és fehérre vált.

Gunstar

8367-8372-ig és 8387-8388-ig a címekre írjunk 234-et az örökélethez

GUTZ

POKE 48372,165 - örökélet POKE 48406,169: POKE 48407,127 - örökélet POKE 2048,120: POKE 2049,169: POKE 2050,53: POKE 48372,169: POKE 48733,127 - örökélet (vagy energia?) POKE 65436,0 - örök térkép idő SYS2048

Gwiezdny Kupiec

Shift+Return - 20 in reserve Shift+CLR - pénz Shift+INS - energia Shift+Space - kaja a magtárba

Gwendolyne

POKE 13992,240: POKE 4384,36 - örökélet

Gyroscope

POKE 46687,76: POKE 46688,105: POKE 46689,182 POKE 32246,173: POKE 38274,8 FOR A=8296 TO 11711: POKE A,0:NEXT - nincsenek ellenfelek SYS 2067

Gyroscope II

POKE 36637,173 - örökélet

Gyruss

POKE 10399,234: POKE 10400,234 - sérthetetlenség
Infók | # | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z