Csalások

B

Infók | # | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z

Bac Pac

POKE 7456,169: POKE 7457,0: POKE 7458,234 - sérthetetlenség

Back to Reality

POKE 20109,173 - örökélet SYS 16384

Back to the Future

POKE 17966,173 - örökélet

Back to the Future 2

POKE 17966,173 - örökélet Pause, majd az alábbi kódok egyike: Level 1: MARTY MCFLY (örökélet) Level 2: MOM, IS THAT YOU (pályaugrás) Level 3: TOM LOVES THERESA (örökélet) Level 4: OUTATIME (pályaugrás) Level 5: BACK TO THE FUTURE 3 (örökélet)

Badlands

A boltban a következőket vegyük: 1. szint: rakéta, turbo 2. szint: gyorsító, turbo 3. szint: pajzs, rakéta 4. szint: gyorsító, turbo 5. szint: kerék 6. szint: gyorsító, turbo 7. szint: rakéta, kerék 8. szint: pajzs, kerék

Bagitman

POKE 19013,189: POKE 22235,5: POKE 22236,235 - örökélet SYS 16384

Ball-Blasta

POKE 6108,173 - örökélet $00AB,01 - sok credit Indítás: SYS 52992 (vagy SYS 2560) End Sequence: SYS 15808

Balls and Walls

$0056-$0057,x - életek száma

Bandits

POKE 4971,177 POKE 4759,169 - sérthetetlenség

Bangkok Knights

POKE 54296,15 - örökélet SYS 38529 (vagy SYS 36294) Zene ki, majd írd be: 9990 6360 6360 7370 7370 6269 6269 8070 6030. Megváltozik az összes harcos neve, és még valami…

Barbarian

POKE 34366,0 - sérthetetlenség POKE 34058,44: POKE 34730,0 - sérthetetlenség F+G+V+B+Space: cheat mode Nyomj C-t a címképernyőn: sérthetetlenség. A háttér pirosra vált, ha sikerült. - Próbáld meg sarokba szorítani az ellenfelet és megrúgni azon a bizonyos helyen. - Drax villlámokat szór majd rád. Az elsőt ugord át, majd gördülj neki.

Barbarian 2

POKE 3869,45: SYS 2443 - örök energia POKE 3886,32: SYS 3392 - örökélet A C= billentyűvel megölünk minden ellenfelet, a RUN/STOP-pal átléphetünk a következő szintre.

The Bard's Tale

A karakter lemezen a 17.track, 0.sectorban kezdődnek a karakterek adatai. Lemezmonitorral átírhatunk néhány dolgot. Vegyük a karakter nevének első betűjét kiindulásnak, ehhez képest adjuk meg az eltolásokat: 2x-ig tart a karakter neve és alaptulajdonságai 31-en az XP egyesei, 30-on a tizesei, stb. 33-on a kar. szintje (2 byte), majd az aktuális szintje (szintén 2 byte), ez szintelszívás után más lehet. 45-ön az arany egyesei vannak, mellette a max és aktuális SpellPoint. Ezután jön a karakter osztálya és a faj. A végén a karakter felszerelése. Néhány fontosabb tárgy hexában: Tárgy Cím Lich fg 76 Spectre snare 7F Old man fg 7C Thor fg 7D Stoneblade 72 Travelhelm 73 Death Dagger 74 Mango fg 75 Spirithelm 6B Dragon fg 6C Mage fg 6D Troll ring 6E Troll staff 6F Onyx key 70 Crystal sword 71 Wizwand 79 Mthur axe 23 Master key 78 A három ezüstalak: 7A, 7B, 7C Néhány helyen, leginkább a Catacombs 2-3-ban úgynevezett (Special...) "valami különleges a közelben" figyelmeztetéssel kötött pozíciójú ellenségcsoportok vannak. A katakombák 2. szintjén 66 csontváz, 45 zombi, 28 zombi, stb. csoportok, a 3.-on 49, vagy 99 Ghoul pihenget mindig, amikor a karakterek belépnek az adott szintre. Ezeket egy gyors intelligens varázsló DRBR varázslattal jó eséllyel képes elintézni villámgyorsank, majd egy másik varázsló teleportál egy szintet, vagy teleportál egy szinttel lejjebb a felfelé vezető lépcsőhöz, így újra be lehet lépni gyorsan a kérdéses szintre, megint kiírtani a 49, 99 Ghoult. Gyakorlatilag 5 percenként lehet begyűjteni ezzel a trükkel többezer tapasztalat pontot. A legnagyobbat Harkyn Báró Úr Kastélyában (Harkyn's Castle) lehet kaszálni 396 (4*99) Berserker lemészárlásával, majd teleport 2 szinttel LE, majd vissza, és ismét lehet kaszálni, persze ehhez már eleve bivalyerős karakterek kellenek... Addig viszont jó a katakomba trükk.

The Bard's Tale II

Ha belépünk a boltba, fordítsuk meg a lemezt, és minden tárgyat megvehetünk, ami csak a játékban létezik. Ne felejtsük el a lemezt visszafordítani! Gyakran semmi egyebet nem kell tenni, mint elszórni a DIIL varázslatot, ami minden új illúziót azonnal blokkol, viszont a program a tapasztalati pontokat ezek után is számolja, így kb. 50-55 meg nem idézett pl. Wind Dragon után lehet kaszálni akár a max. 60000 EXP körül is egy-egy csatában. Ami nem éppen elhanyagolható... A legoptimálisabb terület Dargoth's Tower 1-4 szintje.

The Bard's Tale III

Vannak olyan új ellenségek, akik "kiáltanak a semmibe", és egyszercsak egy másik ellenség lép mellé a semmiből. A csoportok max. létszáma 31. Azonban 31 fős csoportokból, ha a harcosok 2-t leütnek a harci kör elején, a többiek mellé +2-en besegítenek, így 2-esével lehet őket aprítani, úgy 60-120 darabig, aztán az egész kupacot a varázslók bedarálják, így egy harcban akár az itteni maximum 100.000 EXP is megszerezhető. A Geomancer fejlesztése nekem úgy volt a leggyorsabb, hogy kinyírtam rajta kívül mindenkit (Party Attack), és beküldtem egyedül Brillhasti katakombáinak 3. szintjére (onnan a 4.-re). SWORD-ot kell mondani a szentfazéknak a templomban, aztán odamenni Brillhastihoz, meg 4 pincsikutyájához Dark Guards és lecsapni az összeset, mint a taxiórát. (Shadelance tárgy nagyon hasznos ha van (=NILA), de Stoneblade is megteszi (=sikeres találat esetén azonnal kővé változtatja az ellenfelet, bármekkora HP-je legyen is. Brillhasti-t 60-ról (ROCK)-al ki lehet burítani. Jutalom: 100.000 EXP Egy pénz- és tárgysokszorozó módszert mutatunk be. Ezzel egy fordulóban annyiszorosára növelhetjük az előbbi dolgokat, ahány karaktek a karakterlemezen elfér. Ehhez kell egy másolat ez utóbbiról, ennek hiányában "csak" hétszerezni tudunk. A teendők: Menjünk a kezdőhelyszínre. Pakoljuk az egyik karakterhez a sokszorosítandó cuccokat. Removoljuk, majd addoljuk a karaktert. Pakoljuk át a következő karakterhez a cuccokat, s vele is ugyanezt csináljuk. Ha mind a hét karakterrel végeztünk, és folytatni akarjuk, akkor szükség lesz a karakterlemez másolatára. Tegyük be, majd removoljuk az egyik fickót. (Lehetőleg ne azt, amelyiknél a cuccok vannak) Tegyük vissza az eredeti lemezt, és az üres helyre rakjunk be egy olyan karaktert, akivel az előbb említett eljárást nem végeztük el. Ezt addig ismételgethetjük, amíg meg nem unjuk. Ezután kapcsoljuk ki a gépet(!). Visszatöltve a programot az összes karakternél ott van a rakás... A játék két pontján rengeteg időt spórolhatunk meg a berheléssel (az elején a varázslók fejlesztése, valamint a vége felé a Geomancer(-ek) fejlesztése). Tapasztalataink szerint a program néha kissé furcsán reagál a berhelt adatokra, az XP berhelése viszont mindig problémamentes (úgy tűnt, a berhelt tárgyakra is furcsán reagál, így ha a tárgyleírásban van valami hiba, az valószínűleg ennek tudható be : berhelés nélkül ugyanis nem tudtuk volna minden különleges tárgyat jellemezni). Igy célszerű csak a karakterek tapasztalatát módosítani (vigyázat, ha a varázsló osztályt vált, XP-je 0 lesz!). Az XP tárolása 4 byte-on történik: A memóriában (cartridge ajánlott): 1. karakter: $3e15-$3e18 2. karakter: $3e95-$3e98 3. karakter: $3f15-$3f18 4. karakter: $3f95-$3f98 5. karakter: $bf15-$bf18 6. karakter: $bf95-$bf98 7. karakter: $1f95-$1f98 Lemezen: 1.: Track 28, Sector 09, Pos $15-$18 2.: Track 28, Sector 09, Pos $95-$98 3.: Track 28, Sector 02, Pos $15-$18 4.: Track 28, Sector 02, Pos $95-$98 5.: Track 28, Sector 13, Pos $15-$18 6.: Track 28, Sector 13, Pos $95-$98 7.: Track 28, Sector 06, Pos $15-$18 Ha valakinek pechje van, és nem itt tárolódnak az adatok, az megkeresheti őket a védelemnél ismertetett módon. Mondjuk célszerű csak az éppen szükséges értéket beírni, hogy ne legyen a parti túl erős, maradjon izgalom is a játékban. Másrészt a játék elején mindenképpen kell valamennyit harcolni, hogy normális tárgyakat találjunk. A legtöbb játékos odáig eljut a játékban, hogy kinyírja Brilhasti-t, csinál egy Chronomancer-t, és menne Arboria-ba. Twilight Copse nevű hely ugyan nincs, de van egy csendes kis liget egy helyen a fák között, ahol viszont néhány fogalom fontossági sorrendje iránt érdeklődik a program. Ez lenne a védelem. Eltávolítása a következő: Ha valakinek ugyanaz a verzió van meg, mint nekünk, akkor fog egy lemezmonitort (akármilyen megteszi, csak szerkeszteni lehessen benne), betölti a 9. track 14. sector-át, és a következő pozíciókba 234-et ($ea) ír: 230,231, 235, 236,241 ($e6,$e7,$eb,$ec,$f1), és már kész is. A verzió ellenőrzéséhez itt van pár sor adat: e0: 7d e8 00 20 1a 73 b0 0a e8: 20 f2 a9 b0 05 38 6e e8 f0: 7a 60 20 07 74 f5 df 40 Bonyolultabb a helyzet, ha valamilyen oknál fogva a lemez másképp van szervezve, ekkor meg kell keresni az illető pozíciót. Legegyszerűbb a következő módon: Betöltünk egy egész oldalas másolót (nem kell nibbler), és elkezdünk másolni. Az első menet (csak olvasás!) után freeze (akinek nincs cartridge-e, annak lesz egy segédprogram), monitor és h0000ffff43424d majd: hxxxxffffb00a20 (xxxx az elsőre megtalált cím). A kapott címből vonjuk ki az elsőre talált címet (xxxx), a kapott szám yyyy, ezt osszunk 256-tal. A kapott szám tört- részének 256-szorosa a szektoron belüli pozíció. Az előző hányados egészrészét osszuk el 21-gyel, az így kapott szám egészrészéhez adjuk hozzá az adott menet kezdőtrack-jének számát, ez a track száma. Mivel a legtöbb másoló nem sorban olvassa be a szektorokat, a sávon belül egy lemezmonitorral meg kell keresni a szektort (segít a fenti táblázat). Nehéz lesz... -Ha az első menet után nem találunk semmit, akkor folytassuk a másolást (lehet, hogy elölről kell kezdeni...), és próbálkozzunk a 2., majd a 3. olvasás után is. Itt azonban figyelnünk kell a sávonkénti szektorszámra is (1-17: 21, 18-24: 19, 25-30: 18, 31-41: 17), valamint célszerű tudni, hogy a 2. és a 3. menet melyik track-től kezdődik (jobb híján számoljuk meg az első menetben a track-váltást jelző kattanásokat, adjunk a számhoz kettőt, ettől a track-től kezdődik a második menet. Hasonló elven számítható a 3. menet kezdősávja is). Ha a keresés során egyik esetben sem találtuk meg a keresett számhármast, az nagy pech, mert akkor az valami extra verzió lehet. Mivel a fenti leírás kissé nehezen követhető, itt egy konkrét példa: Az első menet után h0000ffff43424d :> 1800 (ez a három keresendő byte ugyanis az 1. track 0. sectorának első 3 pozíciója). h1800ffffb00a20 :> nincs eredmény. A második menet a 12. track-kel indul, utána h1800ffffb00a20 :> e867. $e867= 59495, $1800=6144, 59495-6144=53351. 53351/256 = 208.40234, a törtrész 256-szorosa 0.40234*256 = 103, tehát a sávon belüli pozíció 103 ($67) (mellesleg a legtöbb másolónál a kezdőcím alsó byte-ja 0, ilyenkor a pozíció a talált cím : itt $e867 : alsó byte-ja). Az egészrész 208, ez már a 17. track után van (6*21 = 126, ha ennél kisebb lenne, akkor lenne 12-17 között), 208-126 = 82, 82/19 = 4.3157895, az egészrész 4, így a track száma 6+4+12 = 22. Tehát a keresett adat ebben a példában a 22. sáv egyik szektorának a 103-as ($67) pozícióján van (ellenőrizhető az előző táblázattal, amely adatai ez esetben $61-nél kezdődnek). Akinek nincs cartridge-e, annak hasznos lehet a következő program: 10 fora=0to84:readb:poke828+a,b:c=c+b:nexta 20 ifc=11559thenprint"ok":goto32 30 print"hiba!":end 32 open1,8,1,"@:seeker":print#1,chr$(60);chr$(3); 35 fora=0to84:o$=chr$(peek(828+a)):print#1,o$; 38 nexta:close1:end 40 data120,173,17,208,141,255,3,169 50 data0,141,17,208,169,52,133,1 60 data169,8,133,173,160,0,133,172 70 data177,172,201,176,208,20,230,172 80 data177,172,201,10,208,8,230,172 90 data177,172,201,32,240,16,169,0 100 data133,172,200,208,227,230,173,165 110 data173,208,221,76,125,3,238,32 120 data208,169,55,133,1,173,255,3 130 data141,17,208,88,165,173,141,254 140 data3,140,253,3,96 Ez a program egy 'seeker' nevű rutint ment ki a lemezre. Használata: Kezdjünk másolni, az első menet után reset, be kell tölteni a rutint, majd: poke855,67:poke863,66: poke871,77:sys828 Ezután printpeek(1022), az eredmény a másoló által használt terület kezdő- címének felső byte-ja (nézzük meg az 1021-es címen az alsó byte-ot is, ha nem 0, akkor később ezt is le kell vonni). Ezután vissza kell tölteni a rutint, poke845,(az előző felső byte), majd sys828 (ha a felső byte 0, akkor vagy $0800 a kezdőcím, akkor nem kell poke845,8; vagy keressünk másik másolót). Ezután printpeek(1021)+peek(1022)*256, ebből le kell vonni a kezdőcímet (felső byte*256 + az esetleges alsó byte). Az így kapott címmel (yyyy) végzendő teendőket lásd feljebb. Ha a 2. vagy a 3. menetben van csak eredmény, akkor mindig reset és az előbb leírtak (természetesen a kezdőcím-megállapítás nem kell), a másolást persze mindig elölről kell kezdeni. (Ha valaki esetleg másra is akarná használni a keresőt, annak itt van pár cím: -poke845,(hi) : a keresés kezdőcímének felső byte-ja -poke855,(a1):poke863,(a2): poke871,(a3) : a keresendő adatok -sys828 : indítási cím A program a memória utolsó byte-jáig vizsgálódik.) Nos, ez az "útmutató" kissé bőbeszédű lett, de igyekeztünk úgy leírni mindent, hogy a gépi kódban teljesen járatlanok is el tudják távolítani a védelmet.

Basketball Playoff

Easter Egg: A képernyő tetején heverő lányok topja és alsó ruházata levehető egy-egy klikkel.

Bat 64

POKE 8124,173 Ha nem tetszenek a tulajdonságaink, a memóriában átírhatjuk. $20D9-et és az azt követő 11 byte-ot töltsük fel $14-gyel. Menjünk a játékterembe, és játsszunk a jobboldali játékkal, majd hagyjuk abba, és keressünk (SEARCH...). Egy halom tárgyra lelünk, pl. összes pajzs, fegyver, töltény, étel, gyógyszerfajta, 2 kulcs, egyik a szállodai szobánké, hologram, drag vezetői engedély, XIFO tagsági kártya, és még sok érdekes dolog. És ezeket annyiszor vesszük fel, ahányszor csak akarjuk! Fegyver Credit Power Ammo Vaktaseft 150 4 LP12 Beckman 390 5 LP57 Macker 30 410 61080 Maas 10 568 5-7 N29 Canon 812 7-8 E10 Lance Nova 995 9 Nova A csatornában, ha a nyelvünk ALIEN, megvesztegethetjük az egyik KRAKOID-ot, aki el is fogadja a pénzt. Lydiát jó lenne kitáncoltatni! Nem árt végigjátszani a GAMES-ben a BIZZY névre hallgató csodajátékot. Az alagsorban (csatorna), láthatunk egy szép ajtót...

Bat Attack

POKE 11061,234 - örökélet

Batalyx

POKE 19567,234: POKE 19568,234: POKE 19569,234 - örökélet SYS 16384

Batman - The Caped Crusader

Joker: POKE 2304,0: POKE 32334,0 - játék begyorsítása POKE 32466,181 - örök energia A játékban ál-Joker-ek is előfordulnak (néha egyszerre kettő is), ezeknél viszont nincs kötél. Ne szórakozzunk velük (csak az energiánkat pocsékoljuk). Ha az igazi Joker-től elvettük a kötelet, az bárhol, bármelyik szobában használható.

Batman - The Movie

POKE 4866,44 - örökélet POKE 4806,44 - végtelen energia POKE 5053,96 - végtelen idő

Battle Command

POKE 10719,48: POKE 10720,141 - végtelen üzemanyag A fegyverválasztásnál freeze (zárójelben az ajánlott érték) POKE 4999,x - ágyúlövedékek száma (255) POKE 5011,x - a Slamlaser mennyisége (255) POKE 5001,x - IR Phoenix mennyisége (255) POKE 5003,x - IR Banshee mennyisége (255) POKE 5009,x - Phantasm mennyisége (255) POKE 5008,x - Spectre mennyisége (255) POKE 5007,x - Dragonfly mennyisége (255) POKE 5004,x - Mortar mennyisége (255) POKE 5000,x - Radaros Phoenix mennyisége (255) POKE 5002,x - Radaros Banshee mennyisége (255) POKE 4997,x - Slamlaser tömege (0) POKE 4995,x - Phantasm tömege (0) POKE 4994,x - Spectre tömege (0) POKE 4993,x - Dragonfly tömege (0) POKE 4986,x - Radaros Phoenix tömege (0) POKE 4987,x - IR Phoenix tömege (0) POKE 4985,x - ágyú tömege (0) POKE 4988,x - Radaros Banshee tömege (0) POKE 4989,x - IR Banshee tömege (0) POKE 4990,x - Mortar tömege (0) Játék közben freeze: POKE 1443,x - üzemanyag mennyisége (max. 48) POKE 1405,x - 1. fegyver mennyisége (255) POKE 1406,x - 2. fegyver mennyisége (255) POKE 1407,x - 3. fegyver mennyisége (255) POKE 1408,x - 4. fegyver mennyisége (255) Ha vettünk Slamlasert, írjuk át 255-re és kapcsoljuk be. Amíg el nem fogy, védve vagyunk a lövedékektől, ha pedig elfogy, át lehet írni újra. A Load/Save menüben GINGERBEER - sérthetetlenség + minden küldetés játszható Küldetések kódjai: 01078G1GT0 U3069G4Q80 E12C9Q1258 O921805Q88 SPGED05IT8 QPG5DQ1RP8 ORISC253PC I0G8CG1050 600CCQPJ20 I2O7CI4370 0AI7DQPB80 K0O7CIKJ50

Battle Island

POKE 50228,173 - örökélet POKE 64090,173 - örök bomba SYS 24064

Battle Through Time

POKE 25214,173: POKE 30078,173 POKE 22045,255 - örökélet

Battle Valley

Bármelyik funkcióbillentyűvel (F1-F7) tudod változtatni a jármű sebességét.

Battleships

A gép mindig rak egy hajót középre.

Battletech

1956-1959 - pénz

Battlezone

POKE 8908,100 - örökélet POKE 35909,89: POKE 35910,242: POKE 35911,26 SYS 32768

Batty

POKE 2828, 189

Bazooka Bill

POKE 36156,173 - örökélet POKE 27727,234: POKE 27728,234 - örök energia POKE 32772,169: POKE 32773,127: POKE 32774,141: POKE 32775,13: POKE 32776,220 SYS 32768 (nem az igazi) Végtelen életed van, ha nyomva tartod az F5-öt.

BC Bill

POKE 42936,162 - örökélet

BC's Quest for Tires

POKE 7341,x - életek száma POKE 11549,169: POKE 11550,0: POKE 11551,234: POKE 13627,169: POKE 13628,0: POKE 13629,234: POKE 13634,169: POKE 13635,0: POKE 13636,234: POKE 27908,0: POKE 27910,176: POKE 30105,169: POKE 30106,0: POKE 30107,234 - sérthetetlenség mozgó alakzatok ellen (kivéve JUMP SUCKER) SYS 2240

BC II - Grog's Revenge

POKE 23608,173 - sérthetetlenség

Beach Head

POKE 8567,173: POKE 28486,173: POKE 29768,173: POKE 34074,173 - sérthetetlenség

Bedlam

POKE 16532,173: POKE 16641,189: POKE 16849,173 - örökélet

Bee 52

A címképernyőn GRELLANDFALLA - a Codemasters logo barna lesz, neked meg örökélet és F7-re pályaugrás a jutalmad.

Beer Belly Bert in 'Brew Biz'

$BCB0,AD - örökélet

Below The Root

$0a63 - spirit $0a64 - food $0a65 - rest $0a66 - stamina $0a67 - spirit limit $23bf - remete ok, ha $82-t írsz

Betörés a Bázisra:

A kód a játék elején: 3888 A drótot vágjuk el a fogóval. A dinamit az autó alá kell. A kést előbb húzzuk meg, csak azután lehet megfogni. A kampót kössük a kötélhez. A laborban a szekrényt ne feszítsük ki. A bázisra a jelvénnyel mehetünk be. Az üzenetet dobjuk el. Mielőtt bemegyünk a primitív záras ajtón, nézzünk be az ablakon. A csavarhúzóval ajtót nyithatunk. A 'monitoros tisztet' üssük le, majd húzzuk a székébe. A titkárnő szobájából nyílik a titkos szoba. A titkos szobában lévő tisztet üssük le, de előbb csukjuk be az ajtót.

Beyond the Ice Palace

POKE 19123,173: POKE 5918,173 - örökélet POKE 17820,173 - ütközések letiltása SYS 2602 (vagy SYS 2062) POKE 42687,255: POKE 42688,255 - örökélet SYS 26487

Big Game Fishing

Ha halat is akarunk fogni, nem csak hajókázni, íme a recept: vásároljunk 2 db akkumulátor, 2 tekercs zsinórt, 200 db beetetőt, majd tankoljunk tele. A kijelölt helyre érve horgászni kezdünk (F), majd csaliválasztás (1, 2, 3, 4, 5). Ezután joy jobbra húzásával növeljük a féket, majd engedjük le a zsinórt pontosan a megadott mélységig (30, 50, 70). Állítsuk be ezután a sebességet (+, -). Csali Mélység Sebesség Halfaj 1 30 08 kékcápa 1 50 09 kékcápa 1 70 08 kékcápa 2 30 08 feketecápa 2 50 09 feketecápa 2 80 08 feketecápa 3 30 08 kardhal 3 50 08 kardhal 3 70 08 kardhal 4 30 04 tonhal 4 50 04 tonhal 4 70 04 kardhal 5 30 04 tonhal 5 50 04 tonhal 5 80 04 tonhal Pl.: 1-es csali, fék maximumon, a zsinór a mélységen áll, sebesség beállítva. Most nyomjuk meg a Space-t (ejtés), és várjunk. Ha nem kap, akkor újból etessünk, amíg a bot vége el nem kezd mozogni és megjelenik a zsinór. Vágjunk be (tűz+hátra) és fárasszuk ki a halat (tűz+előre-hátra).

The Big K.O.

Kódok: START CANVAS LODNEY SYSTEM WRLFC SKILFUL WEIRD ARMPIT

Big Mac - The Mad Maintenance Man

POKE 4170,234 - örökélet Indítás: SYS 19072 Zenehallgatás: SYS 19670

Biggles - Timewarp

Kódok: CHOX AWAY ACES HIGH A háztetős pályán néhány helyen csak nekifutásból lehet felugrani a másik tetőre.

Bill & Ted's Excellent Adventure

Az időgépben nem telik az idő, itt lehet menteni (S), tölteni (L) és kilépni (Q). E-vel kiszállhatunk az időgépből. Évszámok: 0000 - Ice Age 0010 - 1 Million B.C. 0064 - Nero 1209 - Genghis Khan 1429 - Joan of Arc 1509 - Michelangelo 1632 - Desert 1793 - Antoinette Mare 1805 - Napoleon Bonaparte 1810 - Ludwig Beethoven 1863 - Abraham Lincoln 1878 - Billy the Kid 1901 - Sigmund Freud 1915 - Albert Einstein 1989 - Cirole K 1998 - San Dimas Wall 9410 - Socrates

Bionic Commando

POKE 7518,165 POKE 7505,230 POKE 36621,181 Játék közben 1: örökidő, +: örökélet

Bionic Ninja

POKE 16299,173

Black and White

A menüben nyomj le néhány "különleges billentyűt" némi meglepihez.

Black Hawk

POKE 12801,169: POKE 12802,254: POKE 12803,234 POKE 8290,x - életek száma POKE 8233,255: POKE 8290,4 POKE 8289,99 - örökélet POKE 8294,x - pálya száma SYS 8192

Black Hornet

Az örökélethez a címképernyőn írd be: 'IMZIPPY'.

Black It

A menüben C=+Run/Stop+CTRL+balra nyíl: örökélet + Restore-ral pályaugrás.

Black Lamp

POKE 5076, 165 POKE 24465,234: POKE 24466,234 SYS 16384

Blackwyche

Reset, majd FOR A = 4657 TO 4680: POKE A,234: NEXT (lehet, hogy 4675!) SYS 3080 Végül F1 és indítás Mielőtt belépnél a játék végét jelentő szobába, ismét reset, majd POKE 4675,206: POKE 4676,23: POKE 4677,52 POKE 4678,206: POKE 4679,119 SYS 3080

Blagger 64

POKE 3560,8 - örökélet $1368,EA: $1369,EA - sérthetetlenség POKE 3574,44: POKE 3264,126: POKE 3561,234: POKE 3562,234 SYS 31760

Blasteroids

POKE 11499,173 POKE 11572,173 - örökélet

Blazing Thunder

POKE 26917,173 - örökélet C=: pályaugrás

Blinky's Scary School:

1. feladat: mozsár, hal, szörp, korsó 2. feladat: szem, spray, szaloncukor, zsemle + valami

Blobber

POKE 24234,173: POKE 24988,173 - örökélet SYS 2064 Run/Stop+balra nyíl: pályaugrás

Block 'n' Bubble

POKE 7553,181: POKE 35663,181 - örökélet

Blocks

Pályakódok: MIRROR PLAY REALITY NAPHALM FUTURE BIG JACK SETTLERS KINGDOM FISHER LIGHT BLUE 1977 SATURN MONKEY MUSIC ROBOCOP POLAND DISK SPACE JOKE STEREO COW POSION MOTION MONITOR WIZARD TOWER FEVER POWERPLANT XXX NORTH VOICE HEART ISLAND CHESS KEY SECRET MOUSE DESK

Blood

POKE 16981,173 - végtelen lőszer POKE 16818,173 - végtelen bomba

Blood Brothers

Run/Stop-Restore: kiválaszthatjuk, melyik módszert kérjük(?)

Bloodwych

$81EC-től sorban az értékek: Level, STR, Agility, INT, CHR, HP, HPmax, Vital, Vitalmax, Spell, Spellmax

Blue Baron

Pályakódok: Level 01 - AAAA Level 02 - LATE Level 03 - COOL Level 04 - (nincs) Level 05 - PETS Level 06 - HIGH Level 07 - WILF Level 08 - GOOD Level 09 - GAME Level 10 - (nincs) Level 11 - LOST Level 12 - JUNE

Blue Max

POKE 17925,173 - örök fuel POKE 25584,173 - örök bomba POKE 17438,0 - sérthetetlenség SYS 32768

Blue Moon

POKE 7316,x - életek száma

Blueprint

Easter Egg: A készítőket tekintheted meg, ha lenyomod a SHIFT+S-t, majd az egyes portban lévő joyon a tűzgombot.

The Blues Brothers

POKE 11350,189 - örökélet

BMX Freestyle Simulator

Névnek TAEHC - mindig sikerül a bemelegítés, vagy mi

BMX Kidz

POKE 9004,234: POKE 9005,234: POKE 9006,234 - örök idő POKE 10723,0 - a gép versenyzői nem nyernek SYS 24568 POKE 9015,173 SYS 8148 VIVALDI + egy betű (A-F): pályaválasztás LSD: end sequence

BMX Racers

Indítás előtt: POKE 11617,128:POKE 11618,2 - örökélet SYS 11770

BMX Simulator

POKE 10676,205 - örökélet POKE 13937,0 - örök idő POKE 4503,x - pálya száma (0-6) SYS 4096

Bomb Chase

Írd be: RCBBOMB - végtelen élet és end sequence

Bomb Jack

POKE 9387,4: POKE 7564,46 SYS 2128 POKE 5112,0 - örökélet SYS 3101 POKE 3382,96: POKE 53271,255: POKE 53277,255 SYS 2096 Állj a jobb felső platformra és állítsd autofire-re a joyt. A pontok nőni fognak, amíg ki nem kapcsolod.

Bomb Jack II

POKE 7053,200 - örökélet SYS 39712 POKE 3382,96: POKE 53271,255: POKE 53277,255 SYS 3303

Bombo

POKE 11745,140: POKE 38644,255 SYS 38610 A címképernyőn SCORE - Cheat mode operative szöveg és halhatatlanság Run/Stop nyomva tartva: szörnyek leállnak és át tudsz menni rajtuk. A gombot felengedve és tüzet nyomva tudod újra mozgásra bírni őket.

Bombuzal

POKE 5490,173 - örökélet SYS 12452 Run/Stop-Restore, majd POKE 38462,0 - örökélet SYS 2793

Bonanza Bros

N+szám: ugrás a kívánt pályára (N és +: bonus pálya)

Bonecruncher

POKE 15954,174 - örök kulcs $3845,A0 - örökélet $3026,x: $7C69,x - carried a játékban Pályakódok: Level 02 - GOLEMSTENCH Level 03 - MORPHICLE Level 04 - GOLEMKILLER Level 05 - SCARAB Level 06 - WEB OF DEATH Level 07 - MONSTERPARTY Level 08 - CAVE OF DOOM Level 09 - UNDERGROUND Level 10 - DEATHCHAMBER Level 11 - GOLEM'S CAVE Level 12 - HORNSLUT Level 13 - SLIMEHOLE Level 14 - BLOODSMELL Level 15 - BONE POWDER Level 16 - NIGHTMARE Level 17 - MONSTERBREED Level 18 - THUNDERSTORM Level 19 - CREEPY CAVE Level 20 - LIQUIDATION Level 21 - MEGAMAZE Level 22 - STRATEGEMEND Level 23 - STRATOSPHERE

Boom

Játék közben: 576X - 99 kulcs BHYG - 100% életerő MUN* - 999 lőszer +89- - pályaugrás

Booty

POKE 21003,165 - sérthetetlenség K+E+V+I+N: cheat mode

Bop 'n' Rumble

POKE 2452,165: POKE 59868,165 - örökélet

Bosszú

A BAM szó beírásával törölhetjük az utolsó lépést. Néha a halálból is visszajöhetünk, ha a kezdő képnél írjuk be, de néha nem jön be.

Boulder Dash

POKE 29004,96: POKE 29885,96: POKE 35589,96 POKE 35589,234: POKE 35590,234 POKE 34930,240: POKE 34931,2: POKE 34944,2 POKE 34948,1: POKE 34962,234: POKE 34963,234 POKE 34967,20: POKE 34971,1: POKE 32924,40 SYS 36457 POKE 28988,96: POKE 29869,96: POKE 35563,96 POKE 29885,96: POKE 35589,96 SYS36431 POKE 34670,165 - örökélet POKE 16494,169 - örökélet

Boulder Dash II

POKEe 47378,165 SYS 49125 POKE 25088,250 - örökélet

Boulder Dash III

POKE 15334,250 - örökélet

Boulder Dash IV

POKE 9281,234: POKE 9282,234: POKE 9283,234 - végtelen idő POKE 9203,234: POKE 9204,234: POKE 9205,234 - végtelen élet

Boulder Dash IX

POKE 35589,165

Bound

C=: end sequence

Bounder

POKE 2099,173 - örök labda A címképernyőn 1+Q+A+Z+Space kb. 30 mp-ig. Örökélet, miután a keretszín megváltozott.

Bounty Bob Strikes Back

POKE 14817,0: POKE 12156,12: POKE 12239,12 - örökélet POKE 29719,169: POKE 29720,0: POKE29721,141 POKE 29722,119: POKE 29723,0 SYS 11877 A beállításoknál 57502 és A+F3, majd F7. Játék közben F-fel röpködhetsz, Q-val a következő, A-val az előző pályára léphetsz, a számokkal megadhatod a pálya számát (01-25), a Z pedig újrakezdi a pályát. Level 1: Vedd fel a virágcserepet, majd 1+F7 és máris a 4. pályán vagy. Level 2: Nyírj ki mindenkit, ugorj a guruló izébe, majd 3+F7: íme a 22. pálya! Level 3: Vedd fel a trófeát, majd 4+F7: 15. pálya Level 5: Teáskanna fel, 8+F7-re 8. pálya. Level 10: Vasvilla fel, 4+5+F7-re pedig a 14. pályán leszel.

Boxing

Tartsd nyomva a @ billentyűt, amíg egy * meg nem jelenik a bal felső sarokban. Ezután *-gal egy csillagot tudsz az ellenfeledre lőni. Meccs közben tartsd nyomva a Commodore billentyűt, mire megjelenik egy szív a bal oldalon. Ezt felvéve feltöltődik az energiád.

Boxing Deluxe

Ha a CM értéke 100, vagy nagyobb, egy SKULL'95 felirat kezd el villogni a kijelzőn. Írd be, hogy SKULL'95 (space nélkül), így mikor az ellenfél melléd ér, egy super combót fogsz csinálni. Ha nem működik, próbáld újra! Ha a gaz ellen sót szór a szemedbe, nyomd le az F1-et! Néha egy mély hangot fogsz hallani, ami azt jelenti, hogy a fickód gyorsabban ki tudja tisztítani a szemét.

Brainstorm

POKE 18281,173 - nem fogy a pont POKE 14500,173 SYS 16384

Brave

Pályakódok: Level 2 - batman 4 ever (vagy batman 4ever) Level 3 - single sided Level 4 - transformation End - please end

Bravestarr

POKE 14500,173: SYS 7236

Breaker

POKE 12943,173

Breakthru

POKE 6823, 173 POKE 5647,3 - örökélet SYS 2560 POKE 6604,173: POKE 6605,234: POKE 6606,234 - örökélet SYS 12616

Brian Bloodaxe

POKE 38270,165: POKE 39079,165 - örökélet, energia SYS 39145

Bride of Frankenstein

$139A,EA: $1027,00 - örökélet

Bruce Lee

POKE 5686,128: POKE 5677,128 POKE 6182,165 - örökélet POKE 8566,0: POKE 11633,0 - sérthetetlenség

Bubble Bobble

POKE 1240,189 - örökélet SYS 58518 POKE 4148,96 POKE 7076,70 POKE 8975,70 S+U+P+O+R+Commodore a címképernyőn: nehezebb játék

Buck Rogers

POKE 33182,250 - örökélet POKE 8825,36 - örökélet POKE 33186,x - hány kapun mentünk át FOR A=39290 TO 39292:POKE A,234:NEXT FOR A=10617 TO 10619:POKE A,234:NEXT SYS 32782

Bug Blaster

POKE 18760,234 - örökélet POKE 18464,0 - csak a százlábú tud megölni minket SYS 18360

Bugbomber

Level 1 2 3 4 0-11 KKCJDD OLCLDH LKKJLD PLKLLH 0-21 KKDNDL OLDPDP LKLNLL PLLPLP 0-31 KOGJHD OPGLHH LOOJPD PPOLPH 0-41 KOHNHL OPHPHP LOPNPL PPPPPP 1-11 KCCBBB ODCDBF LCKBJB PDKDJF 1-21 KCDFBJ ODDHBN LCLFJJ PDLHJN 1-31 KGGBFB OHGDFF LGOBNB PHODNF 1-41 KGHFFJ OHHHFN LGPFNJ PHPHNN 2-11 KICICD OJCKCH LIKIKD PJKKKH 2-21 KIDMCL OJDOCP LILMKL PJLOKP 2-31 KMGIGD ONGKGH LMOIOD PNOKOH 2-41 KMHMGL ONHOGP LMPMOL PNPOOP 3-11 KACAAB OBCCAF LAKAIB PBKCIF 3-21 KADEAJ OBDGAN LALEIJ PBLGIN 3-31 KEGAEB OFGCEF LEOAMB PFOCMF 3-41 KEHEEJ OFHGEN LEPEMJ PFPGMN 4-11 IKAJDC NLALDG JKIJLC NLILLG 4-21 IKBNDK MLBPDO JKJNLK NLJPLO 4-31 IOEJHC MPELHG JOMJPC NPMLPG 4-41 IOFNHK MPFPHO JONNPK NPNPPO 5-11 ICABBA MDADBE JCIBJA NDIDJE 5-21 ICBFBI MDBHBM JCJFJI NDJHJM 5-31 IGEBFA MHEDFE JGMBNA NHMDNE 5-41 IGFFFI MHFHFM JGNFNI NHNHNM 6-11 ITAICC MJAKCG JIIIKC NJIKKG 6-21 IIBMCK MJBOCO JIJMKK NJJOKO 6-31 IMEIGC MNEKGG JMMIOC NNMKOG 6-41 IMFMGK MNFOGO JMNMOK NNNOOO 7-11 IAAAAA MBACAE JAIAIA NBICIE 7-21 IABEAI MBBGAM JAJEII NBJGIM 7-31 IEEAEA MFECEE JEMAMA NFMCME 7-41 IEFEEI NFFGEM JENEMI NFNGMM

Buggy Boy

POKE 39945,96: POKE 2048,32: POKE 2050,13: POKE 2049,104 - végtelen idő POKE 28032,193: POKE 41020,193: POKE 42101,44: POKE 24031,44 - végtelen idő SYS 2048

Bulldog

POKE 11312,128 - örökélet SYS 2560 A high score táblába írd be: 'C' (aposztroffal együtt) - örökélet

Bumping Buggies

POKE 10705,173 - sérthetetlenség

Bundesliga Manager V2.0

- 4 csapattal érdemes játszani. - Az elején linkeskedjünk el 1-2 bajnokságot 3 csapattal. Ahol összegyűlik kb. 4 millió, oda vegyük meg az ászokat, akiket már összegyűjtöttünk a maradék 1 csapatba. - Linkeskedésnél jobban jön a pénz, ha a stadiont fokozatosan kibővítjuk 50000-re. - Kölcsönt ne nagyon vegyünk fel, csak ráfizethetünk. - Ha a játékosok kezdenek gyengülni, akkor Trainslager. - Kupameccsen emeljük a jegyárat, mert több néző várható. - A játékost nem kötelező azon a poszton játszatni, ami a szerepük. - Ha az adósság eléri a 90000 DM-et, akkor stadiont bővíthetünk.

Bundesliga Manager V2.5

A cheatek mindig az aktuális játékosra vonatkoznak. NODEBT - adósság törlése MOREMONEY - 500 millió cash STADIONxx - stadion bővítése

Burnin Rubber

POKE 18432,173

Butcher Hill

Cheat mode: Level 1 - RATTLEANDHUM Level 2 - WIDEAWAKEAMERICA Level 3 - JOSHUATREE Pályaszerkesző - MAP (minden pályán)

Búvár(?)

Reset a főképernyőn, majd POKE 21256,234: POKE 21257,234 - örök levegő SYS 16384

By Fair Means... or Foul!

A játékosok kódjai: Dirty Larry - TALON Steady Eddie - PARTY Fast Freddie - SWORD
Infók | # | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z