Csalások
K
Infók |
# |
A |
B |
C |
D |
E |
F |
G |
H |
I |
J |
K |
L |
M |
N |
O |
P |
Q |
R |
S |
T |
U |
V |
W |
X |
Y |
Z
Kaktus
POKE 4565,234 - örökélet
Kane
POKE 8492,173: POKE 9090,173: POKE 9190,170: POKE 35832,173 - örökélet
SYS 3072
Kane 2
POKE 10493,173: POKE 10648,173: POKE 11694,173: POKE 36661,173 - örökélet
SYS3072
Kangarudy
Névnek HAIP, majd saját név, amivel játszani szeretnél, aztán ezek a kódok:
1-4 - HAIP
2-4 - MAC
3-4 - VASL
4-3 - GODS
End - ENDI (ENGI?)
Karateka
POKE 3044,165 - örökélet
POKE 3129,197 - nem töltődik vissza az ellenfél energiája
$005e - ellenfél halála, ha itt 0 van!
$00b0 - saját élet (maximum)
$00b6 - saját élet (aktuális)
$00b1 - ellenfél élete (maximum)
$00b8 - ellenfél élete (aktuális)
Karnov
POKE 4566,1: POKE 4567,179: POKE 4568,14 - sérthetetlenség
POKE 32972,0 - örökélet az első játékosnak
A Kastély
- Beszéljünk mindenkivel (micsoda tipp :)
- A vámpírt érdemes rögtön a játék elején hidegre tenni
- A pap egészen jó fegyverforgató
- Némelyik ellenféllel érdemesebb nem kötekedni
- Nem feltétlenül kell elhinni azt, amit a szereplők mondanak
- A gróftól nagyon fontos dolgokat lehet megtudni
- A tolvajjal játszva nem mindig a harc a megoldás, lehet, hogy van kerulőút is
- A szentélyből a távozás előtt érdemes valamit letenni, különben meghalunk
Katakis
POKE 13999,173: POKE 14103,173
POKE 13999,234: POKE 14000,234: POKE 14001,234: POKE 14103,234:
POKE 14104,234: POKE 14105,234 - örökélet
SYS 2261
Katz & Maus
POKE 46106,173: POKE 60835,173 - örökélet
Kendo Warrior
POKE 15115,36 - örökélet
POKE 15483,36 - örök energia
POKE 15502,169: POKE 15503,0 - egy ütéssel lecsaphatjuk az ellenfeleket
SYS 2176
Kentilla
Menj be a vízesésbe és írd be: LEAVE WATERFALL. Ekkor Ogreon házába kerülsz,
ahol van jó sok cucc. Mondd Elvának, hogy tegyen el mindent, majd menj
északra - így nem lesz problémád a gargoyle-okkal és tűzdémonokkal.
Easter Eggs:
- Vizsgáld meg az Ogreon házától északra lévő fát!
- Dörzsöld meg a lámpát!
The Ket Trilogy 1 - Mountains of Ket
A játék elején EAST, EAST, NORTH, KILL THE MAN. Mikor megkérdi, ki akarsz-e
lépni, Y. Amikor a 'Which way?' kérdés megjelenik, CAPS SHIFT+8, hogy kikerülj
az idézőjelek közül, majd töröld ki őket. Írd be: CHR$ USR 4867, majd ENTER és
RUN. Most POKE-olj 250-et ezekre a címekre: 23323, 23324 és 23325, és a
tulajdonságaid máris jobban néznek ki.
Kettle
Easter Eggs:
Klikkelgess a képernyőn mindenféle érdekes dolgok reményében! Klikkelj
például a RATT szóra (a kurzor átváltozik egérré), ezután a KETTLE szóra!
Kickman
POKE 7424,230 - örökélet
POKE 7424,165 - örökélet
Kickout
POKE 2993,173 - végtelen labda
Kid Grid
POKE 10020,234 - örökélet
POKE 9970,234: POKE 9971,234: POKE 9972,234 - halhatatlanság
Killer Watt
POKE 40305,234 - örökélet
SYS 33792
King's Bounty
A B oldal CDAT nevű file-jában vannak tárolva a karakterünk adatai.
A file a $1000 címre töltődik.
$100B - kaszt
$100C - leadership (alsó byte)
$100D - leadership (felső byte)
$100E-$100F - heti jövedelem + alap!
$1010 - arany (alsó byte)
$1011 - arany (felső byte)
$1013 - spell power
$1014 - max. spells
$1015 - elfogott lázadók száma
$1016 - megtalált tárgyak száma
$1017 - elfoglalt kastélyok
$1018-$101x - megölt csatlósok
$101C - clone spellek száma
$101D - teleport spellek száma
$101E - fireball spellek száma
$101F - lightning spellek száma
$1020 - freeze spellek száma
$1021 - resurrect spellek száma
$1022 - turn undead spellek száma
$1023 - bridge spellek száma
$1024 - time stop spellek száma
$1025 - find villain spellek száma
$1026 - castle gate spellek száma
$1027 - town gate spellek száma
$1028 - instant army spellek száma
$1029 - raise spellek száma
$102A - leadership csatában (alsó byte)
$102B - leadership csatában (felső byte) (ezt a kettőt $100C-$100D-n is át kell írni!)
$1031-$1035 - csapat fajtái:
$00 - Peasant
$01 - Sprite
$02 - Militia
$03 - Wolf
$04 - Skeleton
$05 - Zombie
$06 - Gnome
$07 - Orc
$08 - Archer
$09 - Elf
$0A - Pikeman
$0B - Nomad
$0C - Dwarf
$0D - Ghost
$0E - Knight
$0F - Ogre
$10 - Barbarian
$11 - Troll
$12 - Cavalry
$13 - Druid
$14 - Archmage
$15 - Vampire
$16 - Giant
$17 - Demon
$18 - Dragon
$FF - nincs egység
$1036 - a seregünkben harcoló első csapat tagjainak száma (alsó byte)
$103B - a seregünkben harcoló első csapat tagjainak száma (felső byte)
$1037 - a seregünkben harcoló második csapat tagjainak száma (alsó byte)
$103C - a seregünkben harcoló második csapat tagjainak száma (felső byte)
$1038 - a seregünkben harcoló harmadik csapat tagjainak száma (alsó byte)
$103D - a seregünkben harcoló harmadik csapat tagjainak száma (felső byte)
$1039 - a seregünkben harcoló negyedik csapat tagjainak száma (alsó byte)
$103E - a seregünkben harcoló negyedik csapat tagjainak száma (felső byte)
$103A - a seregünkben harcoló ötödik csapat tagjainak száma (alsó byte)
$103F - a seregünkben harcoló ötödik csapat tagjainak száma (felső byte)
$11F8 - hátralévő napok száma (alsó byte)
$11F9 - hátralévő napok száma (felső byte)
$1250 - alap jövedelem (Paladin)
$126B-$126D - pontszám
- Ostromgépet úgy lehet venni, hogy hajóval el kell menni Continentia keleti
oldalára, és a sivatag feletti átjárónál kiszállva át kell menni egy városba
(a 8. kastély felé).
- Ha katapult vásárlásánál leáll a floppy, vegyük ki a lemezt, kapcsoljuk ki
a floppyt, majd be, Run/Stop, lemez be, Return. Ismételgessük, amíg jó nem lesz.
- Csak akkor fagy le a csatánál, ha a hajóról kiszállva azonnal csatázunk.
- Ha csak olyan csapatunk van, amik tudnak repülni (Demons, Dragons, Vampires,
Archmages), akkor nem csak csata közben tudunk repülni. Az F betű lenyomására
egy sárkány képében találjuk magunkat. Bárhova el lehet vele menni, és nem is
számolja a napokat. Leszállni az L betűvel lehet.
Kings Of The Beach
Level 2 (Chicago) - SIDEOUT
Level 3 (Hawaii) - GEKKO
Level 4 (Rio de Janeiro) - TOPFLITE
Level 5 (Australia) - SUNDEVIL
F1/F3 - beszélés a bíróhoz (védekezés)
EAT ME - nagyobb sprite-ok
DRINK ME - normális sprite-ok
CHEAT ON - játék közben X-re pontot kapunk
CHEAT OFF - az előző dolog kikapcsolása
LOGIC ON - számítógép játszik neked és nyer
LOGIC OFF - az előző dolog kikapcsolása
Klax
POKE 27666,0 - végtelen credit
SYS 2080
POKE 27686,173 - extra credit
POKE 8141,165 - örökélet
SYS 2079
Knight Games 2
Pályakódok:
Level 2 - EBW251
Level 3 - XFG606
Knight Orc
A kódkérés az Ingrid's Backnél leírtaknak megfelelően likvidálható. Itt
a másolt lemezre történő mentés $3F40-$CC00-ig tart. KNIGHT ORC-GAME1
($3F40-$CC00) $C74F: $79 -> $02 $C8B2: $6B -> $E2
Knightmare
POKE 34264,x - életek száma
Knights of Legend
- Az abbéknál egy jó adag pénzért gyógyító italokat vásárolhatunk.
- A varázslóknál különféle amulettek eladók (pl. Dark Stone 300 GC-ért).
Ugyanitt varázslatokhoz is hozzájuthatunk 500-840 GC értékben.
- Aki tuningolni akarná a karaktereit, a karakter disken a 11,00 szektorban
megtalálja az adataikat. Az ADV. PTS és az arany értékét ne állítsuk
maximumra, mert átpörögnek!
- Ha ki akarunk lépni a városból, a játék lefagy, ezért mielőtt kitennénk a
lábunkat, fordítsuk meg a lemezt! Pl. az első városban (itt indul a játék)
az A1-es oldalt használjuk. Kilépés előtt fordítsuk meg a lemezt. Itt be
fog töltődni egy erőd képe és a program kérni fogja az A1-es oldalt. Ezek
után már nyugodtan betehetjük a kért oldalt, nem fog a játék lemerevedni.
Kong 64
POKE 30624,173: POKE7760,96
SYS 12128
POKE12176,x - életek száma
SYS 12128
Kong Strikes Back
POKE 26699,173: POKE 27253,173: POKE 29690,173
Krakout
POKE 44388,173 - végtelen élet
POKE 33802,234: POKE 33803,234 - végtelen élet
SYS 15312
POKE 35220,200 - végtelen élet
POKE 32885,129 - nincs ellenség
SYS 16035
POKE 32934,x - szint száma (0-100)
SYS 32837
POKE 44458,96: POKE 44654, 96 - nincs ellenség
POKE 17764,169,55,133,1,76,102,254 - enged Resetelni
POKE 16128,173,1,220,201,253,240,4,173,69,3,96,169,1,96:
POKE 34015,32,0,63 - balranyílra pályát ugrik
A high score listánál nyomd le a C betűt és végtelen életed lesz néhány
pályán, de pontot nem kapsz.
Kung Fu Master
FOR X=7424 TO 8960:POKE X,0:NEXT - nem lesznek ellenségek
SYS 32768
Variációk az előbbi témára:
7424 TO 7487 - nem lesznek lila fickók + botok(?)
7488 TO 7551 - nem lesznek kések
7552 TO 7615 - a második szint könnyebb lesz
7616 TO 7619 - nem lesz fickó az ötödik szinten
7744 TO 7807 - nem lesz Hunchback a negyedik szinten
7808 TO 7999 - nem lesznek kis zöld emberkék + lány
8000 TO 8127 - nem lesz óriás a harmadik szinten
8000 TO 8063 - nem lesz óriás a harmadik szinten
8064 TO 8127 - nem lesz bumerángos fickó
8128 TO 8319 - nem lesz sárkány és golyók
8320 TO 8383 - nem lesznek kígyók a második pályán
8384 TO 8960 - nem lesznek méhek a negyedik pályán
POKE 38649,189 - sérthetetlenség
POKE 34142,x - első játékos életeinek száma (1-128)
POKE 34147,x - második játékos életeinek száma (1-128)
POKE 34184,x - szint száma (1-5)
POKE 34208,100 - könnyebb játék
SYS 32768
POKE 45100,189 - végtelen élet
POKE 45016,173 - végtelen energia
POKE 44086,96 - végtelen idő
Az első pályán nyomd le a Shift+G kombinációt, miközben balra nézel! Kapsz
egy fegyvert és gyorsabban tudsz lőni.
Kunst aus China (Art of China)
- Menjünk be a rendőrségre. Beszéljünk a rendőrrel, akinek nagy a problémája,
mert nem tudja, mennyi az idő...
- A raktárban próbáljuk ki az OPEN BARELL parancsot...
Kwik Snax
POKE 37621,173 - örök élet
POKE 13874,173 - fegyverek
Infók |
# |
A |
B |
C |
D |
E |
F |
G |
H |
I |
J |
K |
L |
M |
N |
O |
P |
Q |
R |
S |
T |
U |
V |
W |
X |
Y |
Z