Csalások
G
Infók |
# |
A |
B |
C |
D |
E |
F |
G |
H |
I |
J |
K |
L |
M |
N |
O |
P |
Q |
R |
S |
T |
U |
V |
W |
X |
Y |
Z
Galactyforce
POKE 11843,234: POKE 11844,234: SYS 9473
Galaga
POKE 17288,165: POKE 17383,173: POKE 17388,173 - örökélet
Galaxions
POKE 7065,230: POKE 17288,165
SYS 2304
Galaxy
POKE 3369,230: POKE 3378,230 - örökélet
Galaxy-Terror
$2780,x - életek száma
Galdregon's Domain
POKE 12136,173: POKE 6158,173 - végtelen stamina
Galivan
POKE 16269,173
POKE 30602,234: POKE 30603,234: POKE 30604,234 - örökélet
SYS 12288
Game Over
POKE 15244,234 - örökélet
POKE 15244,234 : POKE 15245,234
SYS 2304
$3B8E,A5 - örök energia
$1659,EA - gránát.
A 2. szintre lépéshez be kell nyomni a H-t és beírni: ZAPPA
Gangster
POKE 3574,234: POKE 3575,234: POKE 3576,234 - örökélet
POKE 4983,234: POKE 4984,234 - sprite ütközések letiltása
POKE 5989,58
POKE 53264,126: 5374,44: 5989,58: 3574,44
Gaplus
POKE 32496,173 - örökélet
POKE 33252,173 - sérthetetlenség
SYS 4170
Garfield - Big Fat Hairy Deal
POKE 25370,173 - Garfield többé nem lesz éhes
POKE 25389,173: POKE 25370,173 - végtelen energia
POKE 25450,173 - nem fog elfáradni
SYS 24320
Gary Lineker's Hot Shot
Ha lőttünk egy gólt, tartsuk csak nyomva egy darabig a C= billentyűt...
Gateway to Apshai
POKE 2264,99 - örökélet
$1913 - életek száma
$1917 - strength (nem lehet átírni)
$1914 - agility
$1915 - luck (nem lehet átírni)
$191a - arrows
$191b - magic arrows
Az inventory $1902-nél kezdődik, de nem elég, ha ott átírod, $1912-nél is
át kell, ahol a tárgyak számát adhatod meg, vigyázva, nehogy átlépd a határt.
A cuccok listája:
$01 - bow
$02 - arrows
$03 - short sword
$04 - healing salve
$05 - stun spell
$06 - small shield
$07 - chain armor
$08 - map
$09 - healing potion
$0a - confuse spell
$0b - shield spell
$0c - long sword
$0d - large shield
$0e - luck charm
$0f - agility amulet
$10 - fear spell
$11 - magic arrows
$12 - disarm spell
$13 - helm
$14 - paralyze spell
$15 - gauntlet
$16 - 2-hand sword
$17 - breast armor
$18 - healing amulet
$19 - strength stone
$1a - magic shield
$1b - wand
$1c - cross
$1d - teleport spell
$1e - protect spell
$1f - magic helm
$20 - magic sword
$21 - magic sword
$22 - plate armor
$23 - healing spell
$24 - stone spell
$25 - death spell
$26 - blast spell
$27 - reflect spell
$28 - magic armor
$29 - staff
- Az 1. dungeonnel kezdj, mert itt kapsz egy kardot. Utána már választhatod
bármelyiket.
- Egy egység falon át tudsz vágni a kardoddal, így te lenyomhatod a szörnyeket,
de ők hozzád sem tudnak érni.
- A 3. pályán gyakran találhatsz Agility Amuleteket, Luck Charmokat és Strength
Stone-okat. Ezekkel a maximális 9-ig feltornázhatod az értékeidet. 9 felé nem
tudsz menni, de tartalékokra bármikor szükség lehet. A gyengítő és átkozott
csapdák lecsökkenthetik 1-re az erődet és a szerencsédet! Ha nem használsz
Strength Stone-t és Luck Charmot, vagy valami gyógyító varázslatot azonnal,
meglehet, hogy a következő pályát kevesebb HP-vel kezded!
- Ugyan nem sokat ér egyéb helyeken, de a 3. pályán jó szolgálatot tehet
a Locate Trap. Ezen a helyen jó ötlet térképezni, hogy mindenféle amuleteket,
charmokat és stone-okat találj. A későbbi pályákon ezek ritkábbak, pakolj fel jól!
- A Paralyse és Stun varázslatokat tartogasd a későbbi pályákra! A Mamba
kígyók és goblinok ellen igen hatásosak. Nem nehéz kinyírni őket, de nagyon
gyorsak, így lehetetlen eltalálni őket, hacsak le nem bénítod őket.
- A kereszt jól jöhet élőhalott lények ellen (pl. vámpírok).
- Ha mérgezett tűvel kerülsz közelebbi kapcsolatba, utána azonnal gyógyítsd
meg magad! Ha nem, a HP-d elkezd fogyni, amíg meg nem halsz.
- Használj Fear varázslatot az ellenségen, és mikor menekülni próbál, szorítsd
sarokba, így könnyebb kinyírni.
- A Blast varázslattal alagutat áshatsz, így olyan helyekre eljutva, melyek
egyébként elérhetetlenek. A térképpel együtt használva az igazi.
Gauntlet
POKE 48621,96 - nincsenek ellenségek
POKE 48621,96: POKE 49009,96 - az ellenség nem támad
SYS 32768
Két játékos módban hagyd, hogy a Halál kinyírja a második játékost,
majd az elsőt - 9999 HP a jutalom.
Három perc alatt minden fal eltűnik. Normális esetben ez túl sok
energiába kerülne, de ha lepause-olod a játékot...
A Gálya
$c025 - pénz az aktuális karakternél
POKE 52431,173 - örök gyufa
A kimentett állás 3. blockjában a $69-$6C és $6E-$6F-re kell $FF-eket
írni, hogy 65535 pénzünk legyen. Ha ezután szerzünk még egyet, akkor
túlpörög, ezért érdemes kicsit kevesebbet beírni. A 3. block $46-$4B-re
(más forrás szerint elég csak $48-ig) $FF-eket írva az SPP-nket
tuningolhatjuk fel. Tongraknak is lehet 255 SPP-je, csak nem tudja
használni. Fontos, hogy Raernonként mentsünk állást, mert ha Tongrakként
mentünk, akkor máshol lesznek ezek az értékek! Ugyancsak a kimentett
állás 3. blockjában $5C-$61-ig írjunk 01-eket, és a varázslónk az összes
létező varázsigét tudni fogja, köztük GWORIN nevűt is, ami ismeretlen.
A pénzes trükk után felvásárolhatjuk az egész boltot, és Raernont is
kiválthatjuk a börtönből. Ehhez az erdőben meg kell keresni a tornyot,
ahol a trollnak 397 ruppót kell leperkálni. Ráadásul most Raernon minden
varázsigét ismer, így a játék jelentős részét átugorhatjuk. A pénzt
csereberélni is lehet egymás között, pl. FIZESS TONGRAKNAK. Sok pénzzel
nincs szükségünk a bronzkulcsra, a Lenin-szoborra, a hajcsatra, a
gyertyatartóra, stb. Mivel Raernon már szabad, nincs szükség a Szent
Chemotoxra - a pókot nem muszáj megölni. Az óriástetűhöz sem kell, hanem
elég, ha rögtön odaadjuk neki a kockacukrot. Igaz, hogy így a csontot sem
tudjuk megszerezni, de nem baj, mert ha az alagútrendszerben megkeressük
a patkányt, és megöljük, akkor ezt is odaadhatjuk a kutyának csont helyett.
Ugyanezért pl. a Lenin-szoborra sincs szükség.
A jellemzők játék közben is átírhatók egy freeze után. A pénz a
$C025-$C026-on van, az SPP-t $C002-n találjuk, míg a gyufaszálakat
$C033-on növelhetjük.
Teleport démonok neve és tartózkodási helye:
Johan Sebastian Bach - Rabszolga kereskedőnél
Felfordult Gyomor - Kunyhó (bozótos) sziget
Jankó a Kankó - Városban (várnál)
Üvöltő Májmétely - Barlangban
Laza Tinó - Vándorló démon
Bumburnyák - Erdőben
- A füves buckában vegyük fel a Szent Chemotoxot és ássunk egy jót.
- A kocsma mellékhelyiségében van egy farkasember. Ha nem vagyunk
szűkmarkúak, megered a nyelve.
- A prostinak nem érdemes konyakot adni, de azért érdemes megnézni,
mi az eredménye.
- Ha kevés gyufánk van (pl. 1), adjuk el a kereskedőnek 2 tmorgh-ért,
és vegyünk egy teli dobozzal, 5 tmorgh-ért. Jó üzlet.
- Az arany Lenin-szobrot nem érdemes 70 tmorgh-ért eladni.
- A tó túloldalán lévő kastélyba csak Raernonnal érdemes bemenni, ha már
ismeri a HVOUR nevű varázslatot.
- A madárijesztőtől a szalmakalapot úgy lehet elvenni, hogy a gyufával megijesztjük.
- A játékban van pufajka is, amit a hideg helyeken célszerű használni.
- A révész csapóajtaját a horoggal lehet kinyitni.
- Sam Sung átvisz bennünket egy másik szigetre, itt KERESD RÉZKULCSOT, majd
KERESD KUNYHÓT. A kunyhó ajtaját a rézkulcs nyitja.
- Zeldának odaadhatjuk az öregasszonytól elrabolt varázsitalt, kapunk érte
néhány pontot. A macskának is vihetünk Whiskast.
- A mocsárban lévő kupola ajtaját az URX nyitja. Ha a kupolában ásunk, egy
rubintot lelünk.
- A nyugati hegyoldalban a hasadéknál BE lehet menni a barlangba.
- Érdemes beírkálni különböző szavakat (csimpánz, szatír, bodzabogyó),
így elég jól kiismerhetjük a játék szókincsét.
- A havas hegycsúcson gyúrhatunk hógolyót, de ha elmegyünk onnan, elolvad.
- Amikor átmegyünk a kastélyba, elég Raernont átvinni, Tongrak úgysem csinál
semmit. A cseréket meg le lehet bonyolítani a stégen is.
- A pipázás menete: LE (ködös völgy), DK, GYÚJTSD GYUFÁT, GYÚJTSD VELE PIPÁT,
SZÍVD PIPÁT (addig pöfögjünk, amíg ki nem fogy), TÖMD GYÓGYNÖVÉNYT PIPÁBA,
GYÚJTSD GYUFÁT, GYÚJTSD VELE PIPÁT, SZÍVD PIPÁT, OLTSD PIPÁT.
Gem-X
Pályakódok:
B - EARTHIAN
C - KENICHI
D - INOKUMA
E - BURAI
F - BADMAN
G - NETWORK
H - YOKOHAMA
K - TURRICAN
Gemini Wing
POKE 4518,173 - örökélet
SYS 4096
Pályakódok:
Level 1 - COKECANS
Level 2 - MR.WIMPY
Level 3 - CLASSICS
Level 4 - WHIZZKID
Level 5 - GUNSHOTS
Level 6 - DOODGUYZ
Level 7 - D.GIBSON
Geometric
Pályakódok:
01 - CORRESPOND
02 - VERNACULAR
03 - REPUGNANCE
04 - INDUSTRAIL
05 - REVOLUTION
06 - EMANCIPATE
07 - DEPARTMENT
08 - DOSQUALIFI
09 - STRAGGLING
10 - DIPHTHERIA
11 - VINDICTIVE
12 - ATMOSPHERE
13 - LINEAMENTS
14 - METICULOUS
15 - IRIDESCENT
16 - ADVENTURES
17 - INTIMIDATE
18 - AGGRESSIVE
19 - EXPERIENCE
20 - CALCULATOR
21 - DISSENTION
22 - TINY TOONS
23 - CHANCELLOR
24 - MAGIC DISK
25 - UNSOCIABLE
26 - EARTHSHAKE
27 - PARLIAMENT
28 - CARTRIDGES
29 - PARACHUTES
30 - PROPAGANDA
31 - MISFORTUNE
32 - IT IS EASY
END - FAULE SAU!
Gerry the Germ Goes Body Poppin'
POKE 2307,1 - végtelen élet
SYS 2304
A szinteket a + és - billentyűkkel váltogathatjuk.
Ghost Chaser
POKE 2669,250 - örökélet
F+A+N+D: második pálya
Ghosts 'n' Goblins
POKE 2981,173 - sérthetetlenség
POKE 2579,12 - örökélet
POKE 2175,x - életek száma
POKE 2214,x - pálya száma (0-5)
POKE 4242,42 - ha lősz, minden szörny felrobban
FOR A=2358 TO 2360:POKE A,234:NEXT - örökélet
POKE 34042,255: POKE 2240,9: POKE 7086,12
POKE 4070,170:POKE 4170,10 - nincs sprite ütközés
SYS2128
POKE 7086,5 - a zombik fel-le mászkálnak
POKE 7086,7 - a zombik felrobbannak
POKE 7086,10 - a zombik úgy mozognak, mint az ördög
POKE 7086,15 - a zombik kincsekké, fegyverekké, stb. változnak
POKE 7086,18 - a zombik babákká változnak
POKE 7086,19 - a zombik fantomokká változnak
POKE 7086,22 - a zombik megpróbálnak lehúzni
POKE 7086,23 - a zombik átvisznek a második pályára
POKE 7086,26 - a zombik sárkányfejekké változnak
POKE 7086,27 - a zombik repkednek
POKE 7086,29 - mindenhol tüzek gyúlnak
A highscore táblánál írd be: 'DELBOY'. Ezután az első három F
billentyűvel kiválaszthatod a második, harmadik, ill. a negyedik
pályát, és F7-tel megnézheted az end sequence-t.
Ghostbusters
POKE 22014,x - ennyiszer ezer pénzünk lesz
POKE 24440,40 - örökélet
POKE 38454,96 - örökélet
POKE 34777,169: POKE 34446,234
POKE 34447,234: POKE 34351,153
POKE 29164,169: POKE 26165,3: POKE 32425,169
POKE 11822,165
SYS24576
Név - Account no.
MUSTIS - 111111111
GHOST BUSTERS - 8796191
(SEMMI) - 458 ($1,000,000)
MIX - 6074700 ($33,000)
MARTIN - 02203505 ($150,200)
ANDY - 777 (végtelen pénz)
Az elején mindenképpen vegyünk Marshmallow Trap-et. Ha jön a Nagy Fehér
Főnök :), menj közel hozzá és nyomd meg a T-t. Az időzítés nem igazán
fontos, de vigyázz, nehogy túl hamar csináld!
Ghostbusters II
POKE 2261,173 - örökélet
POKE 51746,173
Ghosttown
POKE 65299,16 - örökélet
Ghouls
POKE 8367,255 - örökélet
Ghouls'n'Ghosts
POKE 10798,165
Írj WIGAN RLFC-t a high score táblába: A-ra pajzs, S-re pedig a
következő pálya a jutalom.
Gilbert
$574B,FF - örökidő az aljátékban
Gilded Age
$147B,A5 - végtelen pénz
Gilligan's Gold
POKE 17993,0 - örökélet
SYS 25532
Gladiator
POKE 26920,173 - sérthetetlenség
Glider-Rider
POKE 21872,173 - végtelen idő
POKE 29148,96 - végtelen energia
POKE 28568,173 - végtelen bomba
Gods and Heroes
POKE 3568,169: POKE 3569,0: POKE 3570,234 - örökélet
SYS 2304
Gogo the Ghost
Pályakódok:
ROOM 12 - POLLYS PARADISE
ROOM 15 - HEADACHE
ROOM 23 - SHOOTING STARS
ROOM 27 - FLUTTERING BATS
ROOM 31 - PAC IS BACK
ROOM 36 - HORSE POWER
ROOM 44 - BALLOON TRIP
ROOM 48 - SILENT ROOM
ROOM 50 - TURBO TORTOISES
ROOM 52 - MAD TOWELS
ROOM 55 - BALL GAME
ROOM 62 - SKULKING TEETH
ROOM 73 - SNOWBLIND
ROOM 83 - BOAT FLOAT
ROOM 98 - DENTAL FEAR
ROOM 104 - WEAR A BEARD
ROOM 116 - NASTY COMPUTERS
ROOM 121 - DWARF PEOPLE
ROOM 128 - TIME FOR TEA
ROOM 133 - FLYING DISKS
ROOM 140 - SUBMARINE INVASION
Golden Axe
Pauzáljuk a játékot, majd RUN/STOP és ; (vagy :). Eredmény a következő pálya.
A pálya végén levő főellenséget legegyszerűbben autofire-el nyírhatjuk ki.
Golden Star 3
A címképenyőn Commodore, majd válassz pályát! Ha az elsőt választod, szükséged
lesz némi segítségre :)
Golden Star 9
Mikor Krymor (1. ellenfél) energiája 1%-on van, nyomd le a Commodore+CTRL+1
billentyűket egyszerre: egy új pályára kerülsz.
A Gonosz Herceg
A karakterünket tuningolhatjuk, ha átírjuk az alábbi memóriacímek tartalmát:
$0810 - életerő
$0811 - sebzés
$0812 - támadás
$0813 - mágia
$0814 - arany
$0815 - gyógyital
Vigyázzunk, egyiket se írjuk $FF-re, mert elég még egyet szerezni hozzá,
és nullázódik (túlcsordul).
The Goonies
POKE 3002,173: POKE 16005,173 - örökélet
Kódok:
1 - Mr Sloth
2 - Goon Docks
3 - Doubloon
4 - One Eyed Willy
Gorf
POKE 7240,234: POKE 7241,234 - örökélet
Gothik
POKE 7018,173: POKE 7165,173 - örökélet
SYS 49152
Graeme Sounness Soccer Manager
$0098-$009b - pénz
Grand Prix Circuit
A Trabant gyorsaságú kocsit válasszuk (FERRARI), ugyanis a kanyarstabilitási
szempontjai a legkedvezőbbek. Nem rossz dolog, ha a kanyarok előtt a
sebességünk 150 km/h felett van. Úgy álljunk a pályán a kocsival, hogy a
sebesség kijelző jobb oldalánál animáljanak a terelővonalak. Amint megjelennek
a sebességjelző táblák a 100 és az 50 között húzzuk a joy-t jobbra. Ez csak
a jobbra kanyarodásnál érvényes, balra kanyarodásnál minden tükröződik.
A kanyar végén pedig gáz a kormányt a sodródással megegyező irányba!
Nem mindegy, hogy az egyes pályákon milyen versenyautóval megyünk. A Williams-Renault
a német, kanadai, olasz és japán pályákoz a leggyorsabb. A Ferrari a brazil, monacoi,
detroiti és a brit pályákon jeleskedik. A McLaren mindenütt a leglassabb.
A körrekordok a 01-es track-ben vannak, ezeket sima lemezmonitorral át lehet írni.
The Great Giana Sisters
POKE 2446,255: POKE 6697,255 - örökélet
POKE 8257,173: POKE 63777,173 - örökélet
POKE 6664,96 - nem tűnnek el a hidak
SYS 2098
A+R+M+I+N: pályaugrás
Shift+Z+A+W: detto
X+Z+A+W: detto
Titkos pályák:
Stage 8-ról 11-re: a pálya végén a szörny és a gyémantok előtt fel kell ugorni.
Stage 25-ről 28-ra: a pálya közepén a 3? felugráló hal között
Stage 32-ről 33-ra: ez egyszerű, le kell esni a kék halóba.
Stage ??-ről: a pálya elején van, ahol a fekete v. sötétkék szobor előtt kell felugrani.
Great Gurianos
POKE 34962,0 - örökélet
M+.+bal kurzor+jobb kurzot+Return: pályaugrás
F1 (két játékos mód), ezzel máris cheat módban vagy, ahol a joyt gyorsan fel-le
mozgatva pajzsot generálsz magad körül.
Green Beret
POKE 5429,173 - örökélet
Tartsd nyomva az 1 billentyűt, ha a levegőben szeretnél időzni. Ne húzd sokáig,
ugyanis egy idő után jön egy repcsi és lebombáz.
Greenhouse
POKE 4439,165: POKE 14551,165 - örökélet
Gremlins 2 - The New Batch
POKE 4237,173 - örökélet
POKE 5847,165 - örök idő
SINATRA a high score táblába: végtelen élet.
Greystorm
A szintválasztó képernyőn joy fel+jobb shift+space.
Gribbly's Day Out
FOR A=3648 TO 4096: POKE A,0: NEXT.
SYS 17088
Gridder
POKE 5578,0 - nincs sprite-sprite ütközés
POKE 6757,96 - végtelen élet
POKE 4704,x+128 - életek száma
SYS 4608
Gridrunner
POKE 35869,173
SYS 32768
Gryphon
POKE 7313,169: POKE 7314,0: POKE 7315,234
SYS 5200, majd Run/Stop-Restore (esetleg SYS 5000)
FOR A=49272 TO 49274: POKE A,234:NEXT A
FOR B=49305 TO 49307: POKE B,234:NEXT B
FOR C=49244 TO 49246: POKE C,234:NEXT C
FOR D=49220 TO 49226: POKE D,234:NEXT D
POKE 6866,76: POKE 6867,222: POKE 6868,26
SYS4700
Gryzor
POKE 13476,189: POKE 29187,189 - örök lándzsa (12476?)
Guadalcanal Campaign
Save Game opció, írd be: Trainer, majd Return - nem lesznek ellenfelek
The Guardian
FOR A=24756 TO 25758:POKE A,234:NEXT
POKE 24759,96
POKE 21050,169: POKE 21051,0: POKE21052,234: POKE 21053,234: POKE 21054,234 - örökélet
SYS 24765
Gun-Runner
POKE 23364,234: POKE 51724,234: POKE 51772,234 - örökélet
Gunship
Játék közben freeze:
$53D9: Sidewinder
$53DA: Far
$53DB: Hellfire
$53DC: Flare
$53DD: Chaff
$53DE: gépágyú
Ne írjunk be túl sokat, különben azonnal lezuhanunk!
Biztos sokan bosszankodnak azon, hogy a játékállást nem lehet úgy kimenteni,
hogy a lemezen felülírjuk azt. A JAGGER-törés lemezén megtalálható egy BEGIN
nevű BASIC file, melyben megtalálhatjuk azt a részt, amely az eredmény
kimentéséért felelős. Ebben, ha megkeressük a 726-os sort, így néz ki:
726 GUSUB 920: SYS KE+54: POKE 63269,0: F$="PILOT": GOSUB 655.
Ezt egy kicsit átalakítva, és egy új sort kreálva elérhetjük, hogy nem kell
mindig új lemezre pakolni kitüntetéseinket, pontszámainkat stb. Tehát az F$
értékadása után be kell írni egy GOSUB 1000 utasítást, a GOSUB655 elé, majd:
1000 OPEN 15, 8, 15, "S:PILOT": CLOSE 15: RETURN.
Természetesen a DOS '@' parancsát inkább ne használjuk, így teljesen sportszerű
a felülírás. Nos ezzel meg is oldható könnyen a dolog, most már minden sikeres
küldetés után kimenthetjük akár a programlemezre is az állást.
Egy lemezmonitorral keressük meg, hol kezdődik a 'PILOT' file (a szektoron
belül - az első a 18.sáv, 01-es szektor - a név előtt 2 byte-tal. (nem a 83,
az az előtti 2 byte) Ezeket írjuk be sáv ill. szektor értéknek, hogy a PILOT
nevű file-t tudjuk szerkeszteni. A most következő számok közül mind hexában
van (ha minden igaz, így kell beírni a diskmonitorba). 04-17-byte: név,
18.byte: rang (00-őrmester... 07-ezredes), 19-1A: pontszám, 1B-27:
kitüntetések. A megfelelőhöz be kell írnük, bár kicsit furcsán számozza.
A bunkereket csak HELLFIRE-el érdemes lőni. Ha nem kell bunkert lőni a
küldetésben, érdemesebb inkább 2 db 19-es FFAR-t magunkkal vinni. Ha a
gyalogságot gépágyúval akarjuk szétlőni, a távolság ne legyen nagyobb
0.8-nál. A rakétával akkor érdemes lőni, ha a kocka a célkereszt közepén
van, és fehérre vált.
Gunstar
8367-8372-ig és 8387-8388-ig a címekre írjunk 234-et az örökélethez
GUTZ
POKE 48372,165 - örökélet
POKE 48406,169: POKE 48407,127 - örökélet
POKE 2048,120: POKE 2049,169: POKE 2050,53:
POKE 48372,169: POKE 48733,127 - örökélet (vagy energia?)
POKE 65436,0 - örök térkép idő
SYS2048
Gwiezdny Kupiec
Shift+Return - 20 in reserve
Shift+CLR - pénz
Shift+INS - energia
Shift+Space - kaja a magtárba
Gwendolyne
POKE 13992,240: POKE 4384,36 - örökélet
Gyroscope
POKE 46687,76: POKE 46688,105: POKE 46689,182
POKE 32246,173: POKE 38274,8
FOR A=8296 TO 11711: POKE A,0:NEXT - nincsenek ellenfelek
SYS 2067
Gyroscope II
POKE 36637,173 - örökélet
Gyruss
POKE 10399,234: POKE 10400,234 - sérthetetlenség
Infók |
# |
A |
B |
C |
D |
E |
F |
G |
H |
I |
J |
K |
L |
M |
N |
O |
P |
Q |
R |
S |
T |
U |
V |
W |
X |
Y |
Z