Csalások
D
Infók |
# |
A |
B |
C |
D |
E |
F |
G |
H |
I |
J |
K |
L |
M |
N |
O |
P |
Q |
R |
S |
T |
U |
V |
W |
X |
Y |
Z
Dalek Attack
Pályaugrás: játék közben nyomd le egyszerre mindkét Shiftet, majd tartsd nyomva
a P-t, ami leállítja a játékot. Még mindig nyomva a P-t nyomj *-ot.
Daley Thompson's Decathlon
POKE 9450,173 - örökélet
Daley Thompson's Supertest
POKE 35411, 173
Dan Dare
POKE 5960,30: POKE 5961,30 - örökidő
Dan Dare II
$3130:$315A,EA - örökélet
Kétszer nyomjuk meg a RUN/STOP-ot. Az idő leáll. A szint végén nyomjuk
meg ismét kétszer a RUN/STOP-ot, hogy elinduljon. Így minden szintet
könnyen befejezhetjük.
Dan Dare 3
POKE 27333,173 - örökélet
Danger Freak
Az idő megadásánál írjuk be: 17.04.70. Ezért örökidő, sérthetetlenség jár.
Dark Castle
POKE 43956,165 - örökélet
Dark Side
POKE 26272,173: POKE 29005,173 - örök idő
POKE 24891,173: POKE 24671,173 - örök fuel
POKE 26193,173: POKE 29337,173 - örök energia
POKE 19013,173: POKE 29328,173 - örök pajzs
SYS 36096
The Dark Tower
$7254,A9 - örökélet, játék előtt
$251F,x - életek száma, játékból
Darkman
A címképernyőn BABY AXEMAN - a keret zöldre vált, Space-re pályát ugrasz
The Darksword
A címképernyőn:
Who wants to live forever (Return)
I am a flyer want to go higher (Return)
Hex hex (Return)
The Dater
Shift+W: cheat képernyő
Dave Speed and the Mutants
W+Q+E, majd Space: örökélet és Space-re pályaugrás
Davy Crocket
POKE 4976,173 - sérthetetlenség
Deadly Messengers
Ship 1: fel nyíl + bal nyíl
Ship 2: bal shift + c= + ctrl
Death Knights of Krynn
Ha remove-oljuk a karaktereket, és visszatöltjük az összeset egyszerre,
akkor a holdak visszaállnak telire. Egy kis bonus spell nem jön rosszul.
Death Wake
Írj ITS MY BIRTHDAY-t (lehet, hogy egybe!) a high score listába!
Decton
RUDOLPH-ot írva örökélet a jutalmunk.
The Deep
POKE 8985,12: POKE 9067,12 - örökélet
POKE 7509,12: POKE 14478,12 - örök bomba
SYS 16020 + SYS 2064
Defender
POKE 3005,5 - örökélet
Defender of the Crown
Több zsoldossal kezdhetünk, ha beírjuk: POKE 56576, (PEEK (56576) AND 252)
OR1: POKE 648,132 - karakteres kép áthelyezése 8400-ra).
Töltsünk be egy monitort ($C000-$CFFF). Tegyük be a meghajtóba a DOC első oldalát:
L"C0",08 (Return)
M 11F7 (Return)
11F7 14 99 18 02 B5 53 C9 04 *Return) (Az 14 a szász zsoldosok száma kezdéskor)
S "@:C0",08,0400,3339 (Return)
Igaz, hogy a szövetségeseink is több zsoldossal kezdenek, de könnyebb
is legyőzni őket, mint a normannokat.
A játék elején foglaljuk el az egyik mellettünk álló területet, mely legalább
egy várral szomszédos. A vár lehetőleg, sőt mindenképpen zászlós legyen! Ezután
raboljunk ki kétszer egy norman (zászlós) várat, majd a pénzen vegyünk katonákat
és egy kőhajítót. Erre leányt rabolhatunk egyik szövetségesünktől; amennyiben ez
sikerül, a leányrablás révén megszerzett várból pateroljuk ki az összes ipsét,
s packeroljuk be a saját várunkba, majd a várban levő összes élőt! Most már meg
is támadhatjuk a területünkkel határos normann várat, melyben kb. 30 ember van.
Ezzel a stratégiával gyerekjáték nyerni. Még valami: várostromnál segítséget
kérhetünk Robintól, ha a nyíllal Sherwoodra mutatunk.
Defuzion 3
POKE 18080,173 - végtelen energia
POKE 16550,48: POKE 16555,48 - 2 bomba elég a pálya befejezéséhez
POKE 19456,173 - végtelen idő
SYS 11108
Deliverance
POKE 5635,234: POKE 5636,234: POKE 5637,234 - Jim (Player 1) örökélete
POKE 5663,234: POKE 5664,234: POKE 5665,234 - Bob (Player 2) örökélete
SYS 7360
Pályakódok maximum élettel és fairykkel:
Level 2 - RAEQWEH2
Level 3 - ABVLREYS
Delta
Reset előtt zene be, majd
POKE 3829,99: POKE 3291,44 - végtelen élet
POKE 2386,0 - kifogyhatatlan fegyverek
POKE 15834, 173 - végtelen élet
SYS 6000
Delta Force
RUN/STOP-al állítsuk le a játékot, majd L-el végtelen élethez juthatunk.
Deluxe Monopoly
$0be1 - 1. játékos pénze
Demolition
POKE 23015,44: POKE 18325,44 - sérthetetlenség
Demons
POKE 3272,256: POKE 3821,256: POKE 4220,44: POKE 8130,0 - sérthetetlenség
Denarius
POKE 38218,234: POKE 38219,234: POKE 38220,234 - örökélet
SYS 6912
POKE 36727,14: POKE36731,10
SYS 33280
Desert Hawk
POKE 15745,234: POKE 15746,234 - sérthetetlenség
Destiny
Pályakódok:
Stage 2 - AMWNEB
Stage 3 - ZASDER
The Detective Game
- A könyvtárban keressük a "101 Detective stories" című könyvet. Ezt nyissuk
ki, és megtaláljuk az egyik bizonyítékot, egy másolatot a végrendeletről.
- A kép mögött lévő széfet a következő kóddal lehet nyitni: 210319, ami a
halott professzor születési dátuma, és a konyhában lévő hamutálon található.
A széfben a végrendelet van, ami +1 bizonyíték.
- Valahol található a házról egy térkép, amin egy titkos alagút, és egy
mégtitkosabb szoba van.
Detonators
Menüben FAST, majd JACK billenytűk: végtelen élet és teljes felszerelés
Deviants
$6780,EA: $6781,FF - örök idő az aljátékban
Transport kódok:
CERBERUS
DIZZIDUS
EXCELSOR (energia feltöltődik)
CAGARANI
DEVIANTS
JABBADOR
ASIMONUS
TROLLDOR
ZACARONT
DENZIENT
CYBERNIA
XANTHIUS
ELECTRIX
BASILISK
STRATOSA
SALAMINO
DIESPAZM
LETSROCK
BADBLADE
JABBATAK
METALDOG
EVELONE
CHECKOUT
Démonok Birodalma
A játék elindulása után T+R+A+N+1 - nem fogy az erő
T+R+A+N+0 - ismét fogy az erő
Diamenty
Pályakódok:
2 - flwdhii (plwdhii?)
3 - omtfjuy
4 - inagkyr
5 - ubshltw (48shltw?)
6 - yvdjmra
7 - tcfkned
8 - rxglbwg (rgxlbwg?)
9 - ezhmvtj (exhmvtj?)
10 - wajncal
11 - tikbxsn
12 - awlvzdv
13 - ssmcafx
14 - ddnxtga
15 - febzwhw
16 - grvasjd
17 - mfctdkr
18 - jgxwell
19 - ktzsrmn
20 - lyadfnv
21 - mhtegbx
22 - njwrtva
23 - busfycw
24 - vadghxd
25 - cbetjzk
26 - xcryuag
27 - zdfhatt
28 - aegjbwj
29 - tftucsa
30 - wgtaddc
31 - shhbeee
32 - dijcfrg
33 - ejudgfi
34 - rkaehgg
35 - gmcgjyj
36 - tndhkha
37 - yoeiljc
38 - hpfjmue
39 - jrgknag
40 - urmlobi
41 - asimpck
42 - btjnrom
43 - cukoreo
44 - dulpsfr
45 - ewmrtgs
46 - fxnrumu
47 - gyosviw
48 - hzdtwjy
49 - ieruxkk
50 - jnrvylm
Diamond Maze 64
POKE 2497,36 - örökélet
Dick Tracy
POKE 42745,173 - örök energia
Die Hard
POKE 5801,173 - örök töltény
Dig Dug
POKE 10473,255 - örökélet
POKE 10465,234
SYS 2071
POKE 41439,165
SYS 2140
Digital Tangram
Pályakódok:
Level 10 - RUMANTIL
Level 20 - LORDBECK
Level 30 - GRIDORAN
Level 40 - PASSADEN
Level 50 - XATYMALI
Dimensione X
POKE 8645,129 - örökélet
Dinky Doo
POKE 11989,18: POKE 12296,165 - örökélet
Diplomacy
Néhány javasolt kezdés (néha beválik):
France:
MARSEILLES MOVE TO SPAIN
BREST MOVE TO MID-ATLANTIC OCEAN
PARIS MOVETO PICARDY
2. kör:
(ha PIEDMONT-ban olaszok vannak)
SPAIN MOVE TO MARSEILLES
MID-ATLANTIC OCEAN MOVE TO PORTUGAL
PICARDY MOVE TO BELGIUM (úgysem sikerül)
Osztrák-magyar: (2 játékos esetén antant a központi hatalmak)
BUDAPEST MOVE TO SERBIA
TRIESTE MOVE TO ALBANIA
VIENNA MOVE BUDAPEST
Hajó:
SERBIA SUPPORT UNIT IN RUMANIA FROM BUDAPEST
BUDAPEST MOVE TO RUMANIA
ALBANIA MOVE TO GREECE
Ez ezért csak 2 ply-nél működik, mert ekkor Olaszország csak a harmadik
körben lép le, különben jócskán keresztbe tesz nekünk.
Turkey:
1. kör: ANKARA MOVE TO BLACKSEE
2. kör: BLACK SEA SUPOPORT TO RUMANIA FROM BUDAPEST
Dirty
- Ha bejutottunk a házba, menjünk a 2. emeletre (miután megvan a lightblub),
2. ajtó (OPEN DOOR). Egy sötét szobában találjuk magunkat (talán világosságot
kellene csinálni). USE LIGHTBLUB, és lőn világosság. Ezután menjünk az
asztalhoz, és vegyük fel az üveget.
- Menjünk a lakófolyosóra, 1. ajtó, használjuk a kést az ajtón és már szabad
is az út. Menjünk be: egy kamrába jutunk. Menjünk a dobozhoz, és nyissuk ki a
kulccsal. A dobozban találunk egy üveget és egy videokazettát.
- Ha meglátogatjuk a 2. folyosón a 2. ajtót, felvehetünk egy tűzoltókészüléket.
- Ha felmegyünk a mosdóba, és kinyitjuk a csapot, majd használjuk az üveget,
birtokosai leszünk egy valamilyen italnak.
Dizzy - Down the Rapids
POKE 46956,173 - végtelen idő
Change Names opció, és írd be: SERENA M
Dizzy! - The Ultimate Cartoon Adventure
POKE 4309,173: POKE 2569,173 - örökélet
Dizzy 3 - Fantasy World Dizzy
POKE 9652,173 - örökélet
POKE 9610,76,199,37 - sérthetetlenség
POKE 9568,174 - a víz ártalmatlan
POKE 9566,96 - a tűz ártalmatlan
POKE 10862,0 - nem kell a 30 érme a sikeres játékhoz
POKE 12765,x - a játék sebessége (1-leggyorsabb, 255-normal, 80-128-legjobb)
POKE 14738,255 - örökélet
SYS 6936
Ha a krokodil szájára rákötjük a kötelet, elkerülhetjük a további bonyodalmakat.
Dizzy 4 - Magicland Dizzy
POKE 9860,173 - örökélet
SYS 32576
Dizzy 5 - Spellbound Dizzy
POKE 8388,173 - örök élet
Dizzy 6 - Prince of the Yolkfolk
POKE 9339,173 - örök élet
POKE 12123,173 - örök energia
A börtönből úgy juthatunk ki, hogy tüzet rakunk az ajtó előtt (LEAVES+MATCHBOX)
és a vízzel (WATER) eloltjuk.
Dizzy 7 - Crystal Kingdom Dizzy
POKE 39127,173 - örök próbálkozás
POKE 39169,173 - örök élet
Pályakódok:
2. 1969
3. 2000
4. 2010
DJ Puff's Volcanic Capers
POKE 41647,173: POKE 41666,173 - megszabadulunk a veszélyektől
DNA Warrior
POKE 46347,173 - örökélet
POKE 43728,0: POKE 40953,240 - sprite ütközések letiltása
Indítás: POKE 2048,76: POKE 2049,14: POKE 2050,13: SYS 36530
Dolphin Force
POKE 2280,234: POKE 2281,234: POKE 2282,234: POKE 3744,234:
POKE 3745,234: POKE 3746,234 - örökélet
SYS 36864
Donkey Kong
POKE 11989,99: POKE 11989,18
POKE 39624,173 - örökélet
Doomdark's Revenge
Restore: parancsok
POKE 26944,76: POKE 26945,167: POKE 26946,3 - örökélet
SYS 2048
A toborzás négy feltétele:
1, A várban vagy városban legyenek katonák és nekünk 1140-nél kevesebb legyen
2, A vár, város aktuális tulajdonosa a Moon Prince-hez tartozzon
3, A gazda és a toborozni akaró egyén egy fajtába tartozzon
4, Ha az első három teljesül, és a fajta Fey, Barbarian, vagy Icelord, akkor
az is fontos, hogy a harcos típusa (gyalogos/lovas) egyezzen - a gyalogos
egyébként ritka.
A 9... Use paranccsal veheti használatba a kezében tartott saját tárgyat a
karakter. Mindenkinek csak egy tárgya van, a lordoknak fegyver, a főszereplőknek:
Luxor, Morkin - Crown of..., Tarithel - Spell of Thigrorn (Morkinhoz röpíti),
Rorthrow - Runes of Finorn.
Ha valaki tárgyról kap infót a towerban, az mindig a saját tárgyára vonatkozik.
Luxornak is lehet utánpótlása: egy ellenséges várat ostromoljunk addig néhány
lorddal, 200-300 nem lesz a létszám benne. Ekkor Luxor támad (a többiek ki a
várból!), és veszteség nélkül elfoglalja. Az övé lesz, és Moon Guard Riderek
lesznek benne. Morkin kiszabadításához Tarithel keresse meg a Spell of...-t,
és használja. Utána szervezze be Morkint és várjanak. Miután kiírtottuk Shareth-t,
Luxor kerítse elő a Crownját, menjen vissza a kiinduló helyre, használja a koronát
és íme: Morkint kihoztuk anélkül, hogy megmozdult volna.
Ajánlott taktika:
1. nap
Luxor: SW, Torinargot megszerezni, NE
Rorthron: előre a Temple of Imelesh-be és NE-re néz, pihen
Tarithel: NE 2x, E, beszervezi Imorthornt, W, NW
Torinarg: NE
Immorthorn: NE, E
2. nap
Luxor: N felé nyomul, az útvonal mindegy
Rorthron: beszervezi Kahudrargot és Careneont (90%, hogy ott vannak), majd N,
ameddig csak tud, minél gyorsabban
Tarithel: Carorthandot beszervezni, N, 2x NE (Flames of Dawn), 2x N, NE, Thormandot
beszervezni, 4x W, 2x E, NE, Imulornt beszervezni, nyomulni N-ra
Imorthorn: beszervezni Tororthane-t, utána SW sokáig
Torinarg: 2x NE
Kahudrarg: 2x NE, N (fontos, különben Varangrand felaprítja, így másnap beszervezhető)
A többiekkel N
3. nap
Rorthron: igyekezzen A 23,3 felé
Tarithel: N
Thormand & Carorthane: Varatrargot, vagy csak a várát támadja
Imorthorn: Thigrandot beszervezni, NW, W
Kahudrarg: Varangrandot beszervezni, tankolni 15,13-on
Torinarg: Anvortheon
A többi N
4. nap
Imorthorn: 14,21 Carorthane, majd 17, 17 Berurmane
Rorthorn: Imgoradot beszervezni, NE
Imgorad: SE, Firak felé (Firakot csak ő tudja beszervezni)
A többi N
Ezután már nagyon sok a lehetőség, így még néhány tanács:
Shareth-et Talormiumban várjuk, legalább 20-25 1200-as sereggel. Néhány
Icelorddal (ha van) már Carildrimben beleköthetünk, ha szerencsénk van,
meg is halhat...
Doriath
$4DE0,A0 - örökélet
Double Dragon
RUN/STOP-RESTORE, majd
POKE 24853,173 - örökélet
POKE 25299,173 - örök idő
POKE 3472,0 - örök energia
SYS 5532
Rúgd meg az ellent elölről, majd hátulról, és győztél is.
Double Trouble
Pályakódok:
START
WAVER
THREE
PEACE
BREAK
HOUSE
SEVEN
EIGHT
BLOCK
TRYIT
WHITE
LAMER
WEIRD
BLACK
HEART
CROSS
BRAIN
ERROR
ARROW
CLOCK
EAGLE
MAGIC
SNAKE
LEVEL
BONUS
DEATH
DREAM
POWER
DRIVE
CRIME
GRAVE
NINJA
QUEEN
CREAM
SWORD
AMIGA
BLOOD
DWARF
GHOST
DEVIL
NIGHT
STONE
THUMB
JEWEL
LUXUS
PARTY
PROFI
SLIME
ABYSS
FINAL
Doughboy
POKE34457,10
SYS34144
Down at the Trolls
POKE 23889,173 - végtelen élet
POKE 23948,173 - végtelen energia
POKE 24113,173 - végtelen idő
SYS 34389
Dr. Jackle and Mr. Wide
Reset, majd
POKE 26442,189 - örökélet
SYS 16384
Draconus
POKE 10953,173: POKE 9926,173 - örökélet
POKE 5426,173 - örök lőszer
SYS 2058
Drag Race Eliminator
Hogy te legyél a leggyorsabb, gyakorold a következőket:
1. A startvonalat maximum RPM-en lévő motorral hagyd el.
2. Miután elindultál, ne vedd le a kezed a gázról a verseny végéig.
3. A lehető leggyorsabban válts a legmagasabb RPM-re, miközben max. sebivel száguldasz.
4. Csökkentsd a reakcióidődet azzal, hogy gép által irányított autó ellen versenyzel.
Egy .400-.450-es reakcióidő kitűnőnek számít.
Dragon Breed
POKE 28351,173
Dragon Hawk
POKE 3477,255 - örökélet
Dragon Ninja
POKE 43126,173 - végtelen energia
POKE 33357,173 - végtelen idő
POKE 32890,173 - végtelen élet
SYS 2016 (SYS 2061?)
Dragon Strike
$1DCC - Dragon HP (max. FF)
$1E36 - Rider HP (max. FF)
Dragon Wars
Mint a Pool of Radiance-nél, de itt egy karakter
1024 byte-ot foglal el, és $8000-től kezdődnek:
xx00 - név
xx0C - STR
xx0E - DEX
xx10 - INT
xx12 - SPR
xx14 - health/health max.
xx18 - stun/stun max.
xx1C - power/power max.
xx20-xx3A - skill, lire, knowledge szintek
xx3C-xx43 - megtanult varázslatok
xx4F - szint
xx55-56 - pénz
Dragon's Lair
POKE 4069,165
Csak a lemezes verziónál:
POKE 6039,5
Dragon's Lair II
POKE 4112,234: POKE 4113,234
SYS 3072
Dragonriders of Pern
Akciórész: Válassz Depth 1-et, ígx könnyebb lesz lenyomni Threadet. Legkönnyebben
úgy tudod legyőzni, hogy hagyod a sárkányt a képernyő felső harmadában repülni
és elégetsz minden Silver Threadet, ami útba esik. Csak akkor változtass a
magasságon, ha muszáj, és ne feledd, hogy tudod egy picit feljebb és lejjebb
irányítani a lövésedet.
Stratégiai rész: Ha az elején a Craftsmasterekkel szövetségbe lépsz, kevesebb
pontot kapsz ugyan, de egyrészt, ha Master Harperrel vagy, jól jön, másrészt
későb könnyebb lesz szövetségre lépni a Holdokkal, ha 2-3 Craftmaster támogat.
Még valami: ha egy Weyrleader megpróbálja ellopni az egyik szövetségesedet,
hívj egy conclave-et (akármi legyen is az :))
Sárkányok küldése: Küldj 1-2 szárnyat Minor Holds-ba, ha védeni kell őket,
ne foglalkozz mással! Küldj 2-3 szárnyat minden szövetséges Major Holds-ba,
és persze minden Holds-ba, akikkel szövetségre szeretnél lépni.
Dragonskulle
FOR X=5300 TO 5500:POKE X,234:NEXT
SYS 3080, majd F1 és Run/Stop-Restore, aztán
FOR X=550 TO 5510:POKE X,234:NEXT
SYS 3080, végül F1
Dreadnought
POKE 18663,173
Dream Raider
POKE 33825, 173 - örökélet
Drelbs
POKE 8813, 255 - örökélet
POKE 10445,250
Driller
Csaj a BB verzióban indítás előtt
POKE 24772,255: POKE 28398,255: POKE 31026,255 - nincs vége a játéknak, ha elfogy a pajzs
Ha az Obsidian szektorban a földbe lövünk, a pajzs maximumra töltődik.
Ez bármikor ismételhető.
Drip
Pályakódok:
Level 5 - ls3axw
Level 10 - 12ag1w
Level 15 - 1ai4ru
Level 20 - cqk1p4
Level 25 - aoi23a
Level 30 - efr213
Level 35 - gde23a
Level 40 - ls3axw
Örök restart (vagy végtelen idő): reward
Drol
POKE 33790,0 - örökélet
POKE 33663,0 - sérthetetlenség
Dropzone
POKE 3196,173 - örökélet
POKE 3060,173 - örökélet
POKE 14569,173 - végtelen bomba
POKE 2311,200: POKE2316,200
POKE 1007,55: POKE 1011,132: POKE 1012,255 - örökélet
SYS 1006 (SYS 6912?)
Druid
POKE 39271,x - életek száma
POKE 35744,0 - automatikusan feltöltődik a Power
SYS 5120
RUN után RESET, majd
POKE 35097,0 - végtelen energia
POKE 37802,0 - kulcs
POKE 35968,0 - láthatatlanság
POKE 35464,0 - golem
POKE 37427,0 - robbanóanyag
POKE 35122,0 - lövedék
SYS 4379
Druid II
POKE 22798,169: POKE 22799,128: POKE 22800,141:
POKE 22801,102: POKE 22802,3 - örök energia
POKE 23771,234: POKE 23772,234 - örökélet
The Druids Are Back
POKE 2191,174: POKE 2192,167
RUN (READY), majd
POKE 30777,12: POKE 32493,12: POKE 33147,234:
POKE 33148,234: POKE 33149,234
SYS 2064
Duck Tales
Amikor a repülővel utazunk, a házak közepén átrepülve $50-t kapunk.
A játékot úgy is megnyerhetjük, hogy állandóan fényképezgetünk,
és a pénzt befektetjük. Ez mindhárom nehézségi fokozatban beválik.
Duet
POKE 21040,234: POKE 21041,234: POKE 21042,234 - örök energia
POKE 20303,113: POKE 20330,113 - nagyobb hatótávú lövedékek
POKE 29044,113: POKE 29058,113 - láthatatlanság
POKE 20401,8: POKE 20406,4: POKE 20428,8: POKE 20433,4 - gyorsabb játékosok
Dungeons & Dragons
Mielőtt beírnád a RUN parancsot, nyomd le a Commodore billentyűt! Return, majd
Commodore, amíg a hangot meg nem hallod, majd válassz szintet! A labirintusban
Commodore, mire letisztul a képernyő és egy rács jelenik meg, amin jelölve van
minden: te (kurzor), sárkány (D), pit (P), arrow (A), hook (H), denevér (B).
Így jóval könnyebb a játék.
Dungeons of Dr. Creep
$0b73 - Háttér színe
Van olyan képernyő, ahol a talaj is fekete és nem látni a lyukakat,
sem a szállítószalagok mozgását! Ha világosszürke a háttér ($0f), akkor
ez könnyíti a megoldást...
Dynamite Dan
POKE 25963,173: POKE 25097,0: POKE 25104,0 - örökélet
SYS 16128
Dynamite Dux
Easter Egg:
Az intro után reset, majd monitorral keresd meg az AADF-et!
Dyter-07
Ha játék közben beírjuk, hogy 'JULIA', örökéletet kapunk. Ha újra
beírjuk, kikapcsolódik az örökélet. Ezt egyébként a képernyőn egy kis
zöld négyzet jelzi.
Infók |
# |
A |
B |
C |
D |
E |
F |
G |
H |
I |
J |
K |
L |
M |
N |
O |
P |
Q |
R |
S |
T |
U |
V |
W |
X |
Y |
Z